Resume from April 25, 2024 PRO

Віктор

Інженер CollabOps (InfraOps in unified communications), 125 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник напряму розвитку уніфікованих комунікацій

from 01.2019 to now (5 years 4 months)
Акціонерне товариство «Альфа-Банк» (Україна), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз та впровадження нових рішень в галузі уніфікованих телекомунікацій.
Участь в ІТ-проектах в якості архітектора/технічного консультанта/інженера. Основні проекти: впровадження альтернативних каналів обслуговування клієнтів контакт-центру (відео дзвінки, чат).
Автоматизація процесів та розширення стандартного функціоналу контакт-центру, корпоративної телефонії та системи web/відеозв’язку (на базі рішень Cisco) за допомогою API та програмування. Для цього самостійно спроектував, розгорнув, розвиваю та супроводжую систему мікросервісів на базі рішень/технологій/мов програмування: MS Windows Server, MS SQL Server, MS Failover Clustering, MS SQL AlwaysOn, IIS, ASP/VBS, Python, T-SQL.
Взаємодія із замовником для спільної розробки ТЗ із розвитку/доопрацювання/покращення уніфікованих телекомунікацій у відповідності до потреб бізнесу.
Консультаційна підтримка супроводу уніфікованих телекомунікацій.
Вдосконалення робочого місці оператора контакт-центру Cisco шляхом програмування gadget-ів cisco finesse (JavaScript/jQuery).

Провідний інженер/начальник відділу супроводу уніфікованих телекомунікаційних систем

from 03.2011 to 01.2019 (7 years 10 months)
Публічне акціонерне товариство «Альфа-Банк» (Україна), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Працював TeamLead у відділі професіоналів, де ,окрім мене, на той час у працювало ще 4 інженера. Відділ супроводжував усі телекомунікаційні системи у комерційному банку. Зокрема у обов’язки входила: інсталяція, налаштування та адміністрування серверів та терміналів корпоративної телефонії на базі АТС cisco и Nortel (більше 3000 телефонів, 100 відділень по всій території країни); інсталяція, налаштування та адміністрування серверів та терміналів аудіо-, відео- та web-конференцій; налаштування мережевого обладнання у відповідності до потреб VoIP телефонії; забезпечення факсимільного зв’язку; інсталяція, налаштування та адміністрування серверів контакт-центру cisco UCCE Enterprise та cisco IP IVR, а також, системи записи дзвінків Zoom (понад 500 робочих місць операторів).
Участь в проекті об’єднання інфраструктури двох банків.
Консультаційна, організаційна та технічна участь під час впровадження контакт-центру банку.
Планування та бюджетування обладнання для розвитку підприємства в цілому та, особливо, контакт-центра (як галузі, що найдинамічніше розвивалась в напрямку телекомунікацій) із урахуванням потреб бізнесу та трендів ринку.
Планування та впровадження нових ІТ-сервісів, які б забезпечували всі потреби різних підрозділів банку системи аудіо-, відео-, web-конференцій, дзвінки із Skype на контакт-центр, тощо).
Участь в проекті із міграції телефонії підприємства із аналогово-цифрової (Nortel) на VoIP (Cisco).
Участь у проектах міграції обладнання в ЦОД.
Впровадження нових продуктів на підприємстві (cisco WebEx, cisco Jabber, cisco Meeting Server).
Ведення проектів оновлення корпоративної телефонії та контакт-центру до останніх актуальних версій.
Аналіз ринку телекомунікаційних рішень та організація тестування нового обладнання.
Організація взаємодії із іншими підрозділами банку, інтеграторами, провайдерами телекомунікаційних послуг, представниками вендорів та постачальників в інтересах бізнесу.
Підвищення кваліфікації співробітників відділу, тімбілдінг.
Постановка коротко- та довгострокових цілей та оцінка діяльності відділу (KPI).

Інженер відділу супроводу корпоративної системи уніфікованих комунікацій

from 08.2007 to 03.2011 (3 years 7 months)
Комерційний контакт-центр «eCall». Колекторська агенція «Verdict», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Забезпечення функціонування та розвитку контакт-центру (500 робочих місць на територіально рознесених майданчиках).
Участь у проектах із розвитку мережевої інфраструктури, корпоративної телефонії, програмно-апаратного комплексу центра обробки викликів (ЦОВ).
Співпраця із системними інтеграторами та телекомунікаційними операторами.
Забезпечення взаємодії систем контакт-центру із прикладним ПЗ замовника.
Технічний супровід проектів компанії.
Проведення тренінгів для персоналу організації стосовно основних принципів та особливостей функціонування ЦОВ на базі рішення Cisco IPCC (UCCE) Enterprise.
Участь в проекті підготовки до сертифікації ISO 27001 ЦОВ.
Консультаційна участь у розробці власної білінгової системи та ПЗ для ЦОВ.
Аналіз відповідності апаратної бази потребам бізнесу та підготовка рекомендацій із модернізації.
Оптимізація та зниження телекомунікаційних видатків на 30% (балансування телефонного трафіку між провайдерами в залежності від ряду чинників)

Education

Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

Інститут телекомунікаційних систем та мереж (ІТС), Київ
Higher, from 2002 to 2008 (5 years 5 months)

Additional education and certificates

Сертифіковані курси cisco (мережі, VoIP, контакт-центр)

2008 - 2019

Outlines of Project Management

2013

ITIL Foundation (IITILF)

2019

Knowledge and skills

Linux Windows Адміністрування Операційні системи Контакт-центр Cisco UCCE Enterprise/Express VoIP-технології Cisco Аудіо-, відео-, web-конференції Cisco, Polycom Архітектура ІТ інфраструктури Інфраструктурна безпека за допомогою обладнання Cisco, Juniper Налаштування мережевого обладнання HP, Cisco Серверні ОС Windows, Linux Налаштування MS IIS, Microsoft Failover Cluster Досвід роботи із СУБД MS SQL, PostgreSQL, Informix, MySQL ASP classic, VBS, Python, JavaScript, jQuery

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — advanced
  • Spanish — beginner

Additional information

Сімейний статус - Одружений, є дитина
Сертифікати:
Cisco Certified Network Associate Routing and Switching (CCNA);
Cisco Certified Network Professional Collaboration (CCNP Collaboration)
Cisco Certified Specialist - Collaboration Applications Implementation
Cisco Certified Specialist - Collaboration Call Control & Mobility Implementation
Cisco Certified Specialist - Collaboration Cloud & Edge Implementation
Cisco Certified Specialist - Collaboration Core
Дійсні до 26.06.2021

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates