Микола

Керівник, співробітник служби безпеки, 25 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
48 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Dnipro, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівцем з безпеки (Safety & Security Officer)

from 03.2024 to 03.2025 (1 year)
Care, Запоріжжя (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Начальник відділу

from 09.2017 to 05.2022 (4 years 8 months)
Стархова компанія "Мотор-Гарант", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Заступник начальника відділу

from 07.1998 to 09.2017 (19 years 2 months)
Слідче управління, Запоріжжя (Сили оборони)

Knowledge and skills

  • IVMS
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Internet Explorer
  • Email
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Законодавство України
  • Ведення звітності
  • Електронна звітність
  • YouControl
  • Відповідальність

Additional information

Мета: отримання посади керівника, співробітника служби безпеки в стабільній компанії, яка активно розвивається. Бажаний рівень оплати 25 000 грн.
Дата народження: 4 червня 1977 року, вік: 47 років.
Семейний стан: одружений, донька – 18 років.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section), E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
1994р. – 1998 р. Запорізькій Юридичний інститут МВС України, спеціальність - правознавство(юрист).
Додаткова освіта:
2017 р. – курси підвищення кваліфікації
Професійні навички:
Навички проведення аналізу роботи підрозділу, постановки завдань, контролю та забезпечення їх виконання, поточного та перспективного планування. Досвід успішного проходження перевірок контролюючими, правоохоронними органами. Здатен преносити та адекватно реагувати на підвищені психофізичні навантаження та труднощі.
Досвід роботи :
З серпня 1994року по вересень 2017 року служба в органах внутрішніх справ на посадах в слідчих підрозділах.
З вересня 2017 по травень 2022 року працював керівником відділу економічної безпеки страхової компанії.
З березня 2024 року по теперішній час працюю фахівцем з безпеки (Safety & Security Officer) в гуманітарній організації.
Перебуваючи на посадах займався:
Організацією взаємодії між службами, структурними підрозділами.
Веденням обліку та контроль стану роботи, складання звітності. Здійснюю контроль за дотриманням законодавства, внесення пропозицій з метою недопущення його порушення та усунення наявних недоліків.
Проведенням та вивченням результатів службових перевірок, внесенням пропозицій.
Отриманням інформації та вжиттям заходів до попередження та недопущення порушень з боку спіробітників.
Проведенням перевірок службових кабінетів та робочих місць, дотримання режиму таємності.
Забезпечую та вживаю відповідних заходів, спрямованих на забезпечення екномічної та фінансовї безпеки.
Організовую, контролюю та здійснюю заходи з метою забезпечення внутріофісної роботи(система конфідеційності, безпеки документообігу), в тому числі під час використання комп` ютерної техніки та засобів зв`язку.
Здійснюю заходи спрямовані на забезпечення економічної та фінансової безпеки, збереження матеріально-технічних засобів компанії;
В межах своєї компетенції взаємодію з структурними підрозділами, контролюючими та правоохоронними органами з метою попередження, припинення протиправної діяльності.
Маю успішний досвід у врегулюванні спорів з контрагентами, державними правоохоронними та контролюючими органами.
Забезпечую безпечний гуманітарний доступ та допомогу, здійснюєю планування та підготовку.
Надаю допомогу у спілкуванні з партнерами-виконавцями щодо заходів з охорони та безпеки. Допомагаю у плануванні, підготовці та здійсненні основних заходів з безпеки та захисту.
Допомогаю в розвитку та підтримці розуміння сфер діяльності, провожу моніторинг безпекового середовища щоденне оновлення ситуації та оцінки ризиків, ситуації та оцінки ризиків на щоденній основі, забезпечую інформування в режимі реального часу про поточні та нові тенденції у сфері безпеки, загрози, ризики, пропоную заходи щодо зменшення ризиків.
Здійснюю підтримку розвитку безпеки та захисту серед співробітників.
Взаємодію з відповідними державними установами, правоохоронними органами, військовими та, за необхідності, комерційними постачальниками послуг з безпеки.
Надаю допомогу у проведенні навчальних курсів з охорони та безпеки для персоналу.
Допомогаю у виборі послуг з охорони та інших послуг з управління ризиками безпеки, що надаються сторонніми організаціями.
Надаю допомогу в проведенні стратегічного, операційного аналізу та оцінок, а також у вдосконаленні програмних стратегій.
Надаю підтримку процесу проведення оцінок ризиків у сфері безпеки та охорони місій на місцях. Здійснюю регулярний перегляд процедур безпеки та охорони.
Знання мов: український, англійський – початковий рівень, російська.
Навички роботи з комп`ютером:
впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel), навички работи з інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox), ЛІГА:ЗАКОН, YouControl, електронною поштою,складання звітів в електронному вигляді.
Особисті якості: аналітичне мишлення, вміння швидко орієнтуватись в ситуації,яка склалась та самостійно приймати рішення, відповідальність,цілеспрямованість, бажання навчатись, та професійно зростати. Є досвід роботи, розробки, внесення пропозицій, прийняття участі та реалізації комплексу заходів щодо вирішення корпоративних спорів, прийняття законних рішень в найкоротші строки.
Дисциплінованість, принципіальність у вірішенні службових питань.
Вміння будувати відношення з колегами, клієнтами, контрагентами,працювати над усуненням особистих недоліків, наявність почуття особистої відповідальності, стійких моральних принципів, сміливість, рішучість, організованість.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: