- PRO
Ігор
Менеджер з продажу, 48 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер з продажу, Регіональний менеджер, Керівник відділу продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Керівник напрямку
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 50 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4197044/
Work experience
Керівник напрямку
from 05.2010 to now
(15 years 3 months)
Техекс, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Здійснював активні об'єктні продажі; досвід проведення переговорів; участь у тендерах; участь у виставках та семінарах (генпідрядники, субпідрядники, інвестори, проектні інститути, дилери, дистриб'ютори).
Здійснював маркетингові дослідження, пов'язані з: - вивченням сегментації ринку; аналізом ціноутворення та переваг споживача; прогнозом продажів та каналів реалізації; відкриття нових ринків; оцінкою ефективності реклами; діяльністю конкурентів;
Аналізував потреби клієнтів та межі ціноутворення;
Досліджував фактори, що впливають на збут товару, типи попиту, причини його підвищення та зниження, купівельної спроможності споживача;
Розробляв програми з формування попиту та стимулювання збуту, рекомендації щодо вибору ринку відповідно до наявних ресурсів;
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод, договорів та контрактів, оцінював ступінь можливого ризику.
Вивчав ринок товарів (аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналізував ринкові можливості.Організовував збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналізував потреби покупців.
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
Розробляв і забезпечував реалізацію заходів щодо організації та створення мережі збуту товарів (розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими та роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів (оптових та роздрібних торгових підприємств, інших посередників, ін.) та встановлював ділові контакти.
Проводив переговори з продажу з покупцями за такими напрямами: подання загальних відомостей про товари та їх властивості; запровадження значимих продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари та відгуки споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців; ін.
Брав участь у ціноутворенні, опрацьовував психологічні аспекти переговорів про ціну, визначав способи обґрунтування ціни, визначав форми розрахунків за договорами, розробляв та застосовує схеми знижок залежно від різних факторів.
Організовував переддоговірну роботу (вибір виду договорів: дистриб'юторський, купівлі-продажу, ін.; визначення способів та форм виконання зобов'язань, розробка переддоговірної документації, узгодження розбіжностей, аналіз документації покупців, ін.) та укладав договори.
Керівник напрямку
from 02.2008 to 05.2010
(2 years 3 months)
Кан, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Здійснював активні продажі; досвід проведення переговорів; участь у тендерах; участь у виставках та семінарах (генпідрядники, субпідрядники, інвестори, проектні інститути, дилери, дистриб'ютори).
Проводив дослідження основних факторів, що формують динаміку споживчого попиту на продукцію, співвідношення попиту та пропозиції на аналогічні види продукції, технічних та споживчих якостей конкуруючої продукції;
Здійснював маркетингові дослідження, пов'язані з: - вивченням сегментації ринку; аналізом ціноутворення та переваг споживача; прогнозом продажів та каналів реалізації; відкриття нових ринків; оцінкою ефективності реклами; діяльністю конкурентів;
Аналізував потреби клієнтів та межі ціноутворення;
Досліджував фактори, що впливають на збут товару, типи попиту, причини його підвищення та зниження, купівельної спроможності споживача;
Розробляв програми з формування попиту та стимулювання збуту, рекомендації щодо вибору ринку відповідно до наявних ресурсів;
Брав участь у розробці стратегії та проведенні рекламних заходів.
Розробляв схеми, форми, методи та технології продажу товарів, просування товарів на ринок.
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод, договорів та контрактів, оцінював ступінь можливого ризику.Вивчав ринок товарів (аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналізував ринкові можливості.
Організовував збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналізував потреби покупців.
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
Розробляв і забезпечував реалізацію заходів щодо організації та створення мережі збуту товарів (розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими та роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів (оптових та роздрібних торгових підприємств, інших посередників, ін.) та встановлював ділові контакти.
Проводив переговори з продажу з покупцями за такими напрямами: подання загальних відомостей про товари та їх властивості; запровадження значимих продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари та відгуки споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців; ін.
Брав участь у ціноутворенні, опрацьовував психологічні аспекти переговорів про ціну, визначав способи обґрунтування ціни, визначав форми розрахунків за договорами, розробляв та застосовує схеми знижок.
Керівник напрямку
from 02.2007 to 02.2008
(1 year)
ВК системи, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Здійснював активні продажі;
Розробляв схеми, форми, методи та технології продажу товарів, просування товарів на ринок.
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод, договорів та контрактів, оцінював ступінь можливого ризику.
Вивчав ринок товарів (аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналізував ринкові можливості.
Організовував збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналізував потреби покупців.
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
Розробляв і забезпечував реалізацію заходів щодо організації та створення мережі збуту товарів (розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими та роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів (оптових та роздрібних торгових підприємств, інших посередників, ін.) та встановлював ділові контакти.Проводив переговори з продажу з покупцями за такими напрямами: подання загальних відомостей про товари та їх властивості; запровадження значимих продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари та відгуки споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців; ін.
Брав участь у ціноутворенні, опрацьовував психологічні аспекти переговорів про ціну, визначав способи обґрунтування ціни, визначав форми розрахунків за договорами, розробляв та застосовує схеми знижок залежно від різних факторів.
Організовував переддоговірну роботу (вибір виду договорів: дистриб'юторський, купівлі-продажу, ін.; визначення способів та форм виконання зобов'язань, розробка переддоговірної документації, узгодження розбіжностей, аналіз документації покупців, ін.) та укладав договори (купівлі-продажу, поставки, ін. ).
Керував організацією робіт з доставки чи відвантаження товарів покупцям за укладеними договорами.
Контролював оплату покупцями товарів за укладеними договорами.
Організовував збір інформації від покупців про вимоги до якісних характеристик товарів (термін служби, правила користування, упаковки, ін.), а також про вимоги до післяпродажного обслуговування.
Керівник напрямку
from 06.2006 to 02.2007
(8 months)
Новапак, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Здійснював активні продажі;
Розробляв схеми, форми, методи та технології продажу товарів, просування товарів на ринок.
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод, договорів та контрактів, оцінював ступінь можливого ризику.
Вивчав ринок товарів (аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналізував ринкові можливості.
Організовував збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналізував потреби покупців.
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
Розробляв і забезпечував реалізацію заходів щодо організації та створення мережі збуту товарів (розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими та роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів (оптових та роздрібних торгових підприємств, інших посередників, ін.) та встановлював ділові контакти.Проводив переговори з продажу з покупцями за такими напрямами: подання загальних відомостей про товари та їх властивості; запровадження значимих продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари та відгуки споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців; ін.
Брав участь у ціноутворенні, опрацьовував психологічні аспекти переговорів про ціну, визначав способи обґрунтування ціни, визначав форми розрахунків за договорами, розробляв та застосовує схеми знижок залежно від різних факторів.
Організовував переддоговірну роботу (вибір виду договорів: дистриб'юторський, купівлі-продажу, ін.; визначення способів та форм виконання зобов'язань, розробка переддоговірної документації, узгодження розбіжностей, аналіз документації покупців, ін.) та укладав договори (купівлі-продажу, поставки, ін. ).
Керував організацією робіт з доставки чи відвантаження товарів покупцям за укладеними договорами.
Контролював оплату покупцями товарів за укладеними договорами.
Організовував збір інформації від покупців про вимоги до якісних характеристик товарів (термін служби, правила користування, упаковки, ін.), а також про вимоги до післяпродажного обслуговування.
Аналізував причини спрямування покупцями претензій, рекламацій за укладеними договорами.
Керівник відділу постачання та продажу
from 03.2005 to 06.2006
(1 year 3 months)
Укрмонтажлюкс, ТОВ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Брав участь у формуванні стратегічного та тактичного планів розвитку ринку;
Забезпечував виконання планів продажу, поставлених комерційним директором;
Контролював виконання планів продажу;
Впроваджував та контролював способи взаємодії між клієнтами та фірмою;
налагоджував взаємовигідні відносини зі стратегічними клієнтами;
Аналізував та контролював дебіторську заборгованість відділу;
Розробляв та впроваджував заходи щодо скорочення дебіторської заборгованості;
Контролював погашення дебіторську заборгованість через безпосередніх підлеглих;
Навчав менеджерів роздрібних продажів методів продажу та психології продажів;
Проводив навчання підлеглих під час безпосередньої роботи з клієнтом та при розборі конкретних ситуацій;
Брав участь у розробці та впроваджував програми спрямовані на просування продукції.
Здійснював активні продажі.
Провідний спеціаліст відділу продажу
from 03.2002 to 03.2005
(3 years)
Пайпхаус, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Здійснював активні продажі;
Розробляв схеми, форми, методи та технології продажу товарів, просування товарів на ринок;
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів;
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод;
Аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів;
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів;
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів.
Education
МАУП
Магістр. Економіка та керівництво персоналом, Київ
Higher, from 2000 to 2003 (3 years)
НАУ
Інженер-землевпорядник, Київ
Higher, from 1992 to 1998 (6 years)
Additional education and certificates
Стимулирование сбыта
2010, пять дней
Активные продажи
2009, пять дней
Основы эффективной деятельности менеджера
2008, пять дней
Курс «Microsoft Windows для пользователя»
2007, две недели
Курс "Работа в современном офисе"
2013, две недели
Knowledge and skills
- Ведення CRM
- Активний продаж
- Прямий продаж
- Продаж B2B
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Багаторічний практичний досвід роботи у сфері маркетингу та продаж.
Робота із генпідрядними, субпідрядними, проектними організаціями, дистриб'юторами, дилерами, імпортерами. Прямі продажі. Проведення переговорів. Укладання договорів. Участь у тендерах та виставках. Проведення семінарів, презентацій, навчань.
Підбір та навчання, стимулювання та мотивація персоналу. Досвід організації та досягнення рівня адекватної роботи відділу продажу.
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
35000 UAH, Kyiv, Boryspil , more 2 cities -
Менеджер по роботі з клієнтами
50000 UAH, Kyiv -
Менеджер інтернет-магазину, чата
20000 UAH, Kyiv, Remote -
Менеджер з продажу
Kyiv, Dnipro , more 2 cities -
Менеджер з продажу
Kyiv -
Інтернет-маркетолог
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities