Resume from February 11, 2021 PRO

Михайло

Інженер з постачання, логіст

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Диспетчер автотранспорту

from 02.2020 to 05.2020 (3 months)
СП "Оптіма Фарм ЛТД", Івано-Франківськ (постачання медикаменів)

Умови роботи:
Підпорядкований транспорт - 26 одиниць (вантажний автомобіль вантажопідйомністю 1200 кг.).
Територія обслуговування - Івано-Франківська обл., Чернівецька обл., Закарпатська обл.
Обов'язки:
- збір та опрацювання заявок на поставку товару від фірм замовників медикаментів, рознесення їх по основних сталих маршрутах поставки в ПО "Логістика".
- коригування основних маршрутів поставки відповідно до поданих заявок (окупність доставки та оптимізація маршруту).
- доведення водіїв їхнього маршруту та особливостей його доставки (особливостей вантажу та терміну доставки в певні точки маршруту).
- випуск транспорту на маршрут згідно із опрацьованих та затверджених маршрутів руху транспорту (друк подорожніх листів та товаро-транспортних накладних).
- участь у прийомі оборотної тари, в якій перевозиться товар, від водіїв (пластикові ящики із кришками).
- участь у проведенні перевірок упакованого товару на наявність пошкоджень та бою (скляної тари).
- прийом та опрацювання претензійних заявок від фірм замовників товару по факту невідповідності кількості, пересортиці, пошкодження чи бою (скляної тари) товару а також терміну доставки товару.

Інженер відділу матеріально-технічного постачання/ інженер служби механізації і транспорту

from 05.2013 to 07.2019 (6 years 2 months)
АТ "Прикарпаттяобленерго", Івано-Франківськ (Послуги для населення та бізнесу)

Вид діяльності:
1.Закупівля паливо-мастильних матеріалів:
1.1.Аналіз ринку продажі паливо-мастильних матеріалів, пошук постачальників ПММ.
1.2. Договірна робота:
- Підготовка договорів щодо закупівлі паливо-масильних матеріалів.
- Узгодження умов договорів із закупівлі паливо-мастильних матеріалів із постачальниками, ведення переговорів щодо умов постачання та відповідно до потреб підприємства та можливостей постачальника.
- Складання протоколів розбіжностей по договорам поставки ПММ відповідно до результатів переговорів.
1.3.Здійснення закупівлі паливо-мастильних матеріалів відповідно до потреб підприємства або по заздалегідь узгодженому бюджету.
1.4.Узгодження із постачальниками та контроль поставок ПММ на об’єкти підприємства.
2.Розподіл та нормування ПММ серед підрозділів підприємства.
2.1.Планування річного бюджету споживання палива відповідно до виду транспорту, специфіки та умов його експлуатації.
2.2.Нормування споживання ПММ по підрозділах підприємства та відповідний контроль за їх дотриманням.
2.3.Аналіз споживання ПММ, розробка та планування шляхів оптимізації споживання ПММ.
2.4 Контроль споживання ПММ:
-приймання та перевірка звітних документів щодо споживання ПММ на об'єктах підприємства.
- виявлення неточностей, помилок, та фактів необгрунтованих перевитрат ПММ на об'єктах підприємства.
- аналіз та розробка методів усунення фактів перевитрат ПММ відповідно до причин їх винекнення.
- проведення щоквартальної та річної перевірки звітних документів, їх аналіз для подальшої оптимізації витрати ПММ та недопущення фактів необгрунтованої перевитрати ПММ.
3.Робота в сфері обліку та аналізу стану парку автотранспорту на підприємстві.
3.1.Ведення обліку автотранспорту на підприємстві.
3.2.Аналіз стану автопарку (щодо віку, умов експлуатації та її інтенсивності) та складання пропозицій щодо його обновлення.
3.3.Складання інвестиційних програм оновлення автопарку підприємства.

4.Метрологічні роботи.
4.1.Організація проведення метрологічних робіт на АЗС підприємства.
4.2.Складання графіку проведення метрологічних робіт та організацію його виконання.
5.1 Закупівлі будівельних матеріалів (цегли, цементу, пиломатеріалів, залізобетонних виробів, сипучих матеріалів, металопрокату та інших буд. матеріалів):
- отримання заявок від підрозділів підприємства на закупівлю матеріалів та терміни їх доставки, та їх подальше опрацювання.
- пошук та замовлення відповідних буд. матеріалів у постачальників, узгодження терміну та графіків їх поставок.
- отримання рахунків на закупівлю буд. матеріалів, їх погодоження керівництвом, та подальша їх подача на оплату.
- логістичне забезпечення доставки буд. матеріалів на склади підприємства, як власним автотранспортом нак і стороннім від постачальника.
- контроль за вчасною доставкою буд. матеріалів на склади підприємства та контроль їх якості та кількості.
- організація доставки буд. матеріалів на об'єкти підприємства де проводяться будівельні чи ремонтні роботи.

Education

Прикарпатський юридичний інститут ЛьвДУВС МВС України

Правоохоронна діяльність, Івано-Франківськ
Higher, from 2003 to 2007 (3 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Користувач ПК САПР Логістика

Additional information

комунікабельний, стійкий до стресових ситуацій, самоорганізованість в роботі, ініціативний, цілеспрямований, відповідальний, водійське посвідчення категорії В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: