Resume from May 14, 2024 PRO

Леся

Керівник адміністративно-господарського підрозділу

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Монтажник/Оператор виробництва

from 04.2022 to 03.2024 (1 year 11 months)
Fronius Czech Republic Ltd., Інші країни (Енергетика)

- виготовлення нових деталей з використанням спеціалізованих машин;
- стажування та відбір нових працівників, їх подальше навчання;
- контроль якості;
- організація робочого процесу у підрозділі з урахуванням кількості персоналу та їх функціоналу, встановлених норм на кожному етапі виробництва, робочого часу і т.ін.

Начальник відділу / Менеджер Департаменту з управління об'єктами нерухомості

from 02.2018 to 04.2022 (4 years 2 months)
ДТЕК СЕРВІС, Київ (Енергетика)

- організація роботи підрозділу з урахуванням поставлених цілей і задач;

- організація і координація клінінгу та експлуатації/обслуговування офісних приміщень загальною площею до 15 000м2 (9-ть поверхів в БЦ та окремі будівлі);

- оптимізація площ в приміщеннях, включаючи роботу з архітекторами;

- організація розсадки і переміщення співробітників (підрозділів) в офісних приміщеннях (більше 1000 робочих місць);

- планування і контроль бюджету, оптимізація заявок і витрат;

- участь в розробці та в запровадженні політик, процедур;

- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;

- ведення переговорів із постачальниками товарів/послуг;

- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;

- організація і налаштування процесів закупівлі напоїв, канцелярії, побутової та офісної техніки, меблів та інших ТМЦ (ОЗ, МНМА, МШП);

- флористика;

- монтаж, демонтаж, обслуговування світлових вивісок, оформлення на них дозвільної документації;

- організація ремонту меблів та побутової техніки, облаштування робочих місць, організація роботи вантажників і вантажних перевезень;

- розробка і впровадження в дію процесу інвентаризації;

- участь у проектах зі сторони зовнішнього замовника (робота з архітекторами і дизайнерами щодо підготовки планувань, візуалізацій, робочих проектів; узгодження планувань, дизайну і меблів із внутрішніми замовниками; участь у робочих зустрічах щодо ремонтно-будівельних робіт і поточних питань, пов'язаних з проектом; вирішення питань з підрозділами Безпеки, ІТ; організація переїзду співробітників в новий БЦ).

Керівник напрямку загальнокорпоративної підтримки

from 11.2017 to 02.2018 (3 months)
ПАТ «Укрсоцбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- оптимізація площ у приміщеннях;
- організація розсадки і переміщення співробітників (підрозділів) між офісами (більш 1500 чоловік);
- планування і контроль бюджету;
- контроль та оптимізація заявок і витрат;
- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;
- ведення переговорів із постачальниками товарів/послуг;
- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;
- закупка і ремонт/технічне обслуговування ТМЦ (у т.ч.меблів, побутової та офісної техніки, продуктів харчування, посуду, господарських товарів, товарів для підрозділів інкасації і т.ін.);
- розробка і побудова процесу інвентаризації,
оцінка, списання, продаж, утилізація необоротних активів і капітальних інвестицій;
- координація роботи складських приміщень;
- підготовка звітності, узгодження внутрішніх нормативних документів.

Начальник Відділу менеджменту приміщень

from 12.2014 to 11.2017 (2 years 11 months)
ПАТ «Укрсоцбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- планувальні рішення приміщень;
- оптимізація площ у приміщеннях;
- організація переміщень співробітників (підрозділів) між офісами;
- реєстр операційної нерухомості Банку;
- планування і контроль бюджету;
- контроль та оптимізація заявок і витрат;
- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;
- ведення переговорів із поточними постачальниками товарів/послуг;
- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;
- забезпечення об’єктів банку товарно-матеріальними цінностями (у т.ч.побутова техніка, продукти харчування, посуд, господарські товари, товари для підрозділів інкасації, вогнегасники і т.ін.);
- організація закупівлі та обслуговування касової техніки, рекламних конструкцій (вивіски, лайт-бокси і т.ін.);
- організація закупки і ремонту меблів;
- організація виготовлення та установки броньованих касових конструкцій;
- розробка і налагоджування процесу інвентаризації, списання, продажу, утилізації необоротних активів;
- координація роботи складських приміщень;
- підготовка звітності, узгодження внутрішніх нормативних документів.

Головний економіст Управління у зв’язках із постачальниками

from 10.2013 to 09.2014 (11 months)
ПАТ «Укрсоцбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- підготовка технічних завдань і тендерної документації;
- проведення онлайн-аукціонів на електронній платформі I-Faber;
- підготовка і підписання договорів щодо поставки товарів/послуг;
- проведення переговорів із постачальниками;
- регулярний моніторинг ринку у сфері закупок;
- оптимізація договорів;
- проведення тендерів і моніторингів щодо: канцелярії, витратних матеріалів для каси, штампам і печаткам, продуктам харчування, кур’єрським послугам, спецодягу, товарів для інкасації, бюро перекладів, рекламних конструкцій та ін..

Головний спеціаліст/Начальник Відділу закупівель

from 01.2007 to 10.2013 (6 years 9 months)
ПАТ «УніКредит Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- підготовка технічних завдань і тендерної документації;
- співпраця і переговори із постачальниками товарів/послуг;
- регулярний аналіз ринку у сфері закупівель;
- підготовка проектів договорів;
- поточні і планові замовлення на закупку товарів/послуг;
- координація работи складів;
- інвентаризація, списання, продаж, утилізація основних засобів;
- організація та керування послугою клінінгу;
- мобільний зв’язок і переліміти;
- кур’єрські послуги;
- автопарк (покупка, лізинг авто, шляхові листи, паливо, ремонти і обслуговування);
- таксі;
- вантажні перевезення;
- підписка на газети та журнали;
- медичне страхування і страхування приміщень;
- закупка: канцелярії, печатної продукції, витратних матеріалів для каси; продуктів харчування; ІТ обладнання і АТМ; будівельних матеріалів; інших МШП і господарських товарів; вивіски і лайт-бокси;
- ремонт та обслуговування основних засобів;
- підготовка звітності, внутрішніх нормативних документів.

Оператор/Бухгалтер

from 05.1998 to 12.2006 (8 years 7 months)
ПІІ «Жискур Холдінг-Україна», Київ (Роздрібна торгівля)

- робота із базою даних супермаркету;
- отримання, оприбуткування, переоцінка і списання ТМЦ;
- робота із первинними бухгалтерськими документами;
- інвентаризація;
- складання касових, товарних і бухгалтерських звітів;
- інкасація грошових коштів;
- виконання обов’язків товарознавця і завідуючої супермаркета (досвід керівництва колективом у складі 30-ти чоловік).

Education

Національний університет харчових технологій

Спеціальність «Облік та аудит», кваліфікація спеціаліста з обліку та аудиту, Київ
Higher, from 1997 to 2003 (6 years)

Київський технікум громадського харчування

Спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит», кваліфікація бухгалтера, Київ
Specialized secondary, from 1995 to 1997 (2 years)

Knowledge and skills

Організаторські здібності Побудова і налаштування процесів "з нуля"

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Навички роботи з ПК:
- впевнений користувач ПК: MS Office
- SAP, ДЕЛО, I-Faber
- читання креслень в AutoCAD

Водійські права:
Категорія «В» (стаж водіння – 17 років)

Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, працьовитість, чесність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: