Resume from April 19, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4251639

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

from 10.2019 to 05.2023 (3 years 7 months)
ТОВ "ЕНЕРГО-СИЛА ГРУП", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виконувані обов'язки на зазначеній посаді:
- прийняття працівників (формування особових справ працівників, накази про прийняття, подання звіту про прийнняття через M.E.Doc);
- звільнення та переведення працівників;
- формування графіку відпусток, облік відпусток;
- заповнення та облік трудових книжок;
- ведення карток П-2;
- створення штатного розпису та внесення змін до нього;
- подання статистичної звітності 1 ПВ, звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів 10-ПІ;
- оформлення листків непрацездатності та протоколів комісії із соціального страхування на підприємстві;
- створення посадових інструкцій;
- пошук персоналу, проведення співбесід (вакансії юрисконсульта, інженера з охорони праці, інженера з проектно-кошторисної роботи, начальника будівельної дільниці, менеджера з адміністративної діяльності, машиніста екскаватора одноковшового, електромонтера з обслуговування електроустаткування електросианцій, інженера ВТВ, менеджера з оренди спецтехніки),
- надання довідок, характеристик працівникам;
- консультація працівників з питань трудового права;
- в рамках участі у тендерних торгах підготовка необхідної інформації щодо наявності кадрів та підтверджуючої інформації про наявність кадрів;
- постійна взаємодія з керівниками структурних підрозділів (начальниками будівельних дільниць, енергетиками сонячних електростанцій, інженером з охорони праці) щодо працівників та змін у виробничому процесі підприємства;
- здійснення кадрового обліку через 1С УТП та Exel;
- відстеження змін у трудовому законодавстві та вчасне реагування на зміни.

Помічник юриста

from 05.2019 to 09.2019 (4 months)
ТОВ "ТД"КАРГЕС", Київ (Оптова торгівля паливом)

1) Участь у роботі з укладання господарських договорів (дог. поставки нафтопродуктів, дог. перевезення нафтопродуктів, дог. оренди та ін.), підготовка висновків та зауважень щодо юридичної обгрунтованості.

2) Реєстрація договорів в 1С, контроль за наявністю підписаних контрагентами примірників договорів.

3) Відстеження змін у законодавстві в сфері обігу пального. Отримання ліцензії на право оптової торгівлі.

4) Кадровий облік на підприємстві (ведення особових справ працівників, трудових книжок, облік відпусток, накази), пошук персоналу.

5) Написання листів, претензій, запитів, заперечень до органів ДФС під керівництвом юрисконсульта підприємства.

Менеджер (управитель) адміністративної діяльності, відповідальний за ведення кадрів.

from 08.2018 to 04.2019 (8 months)
ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС", Київ (Будівельна компанія спеціалізується на професійному управлінні будівельними проектами різного призначення і складності)

1) Ведення кадрового обліку працівників на підприємстві в повному обсязі самостійно згідно трудового законодавства України (штат 100 працівників):
- прийняття, звільнення, переведення працівників, формування особових справ;
- створення наказів про прийняття, звільнення, переведення, про зміни до штатного розпису, про відрядження працівників;
- ведення табелю обліку робочого часу працівників;
- організація процесу отримання банківських карток працівниками;
- складання та облік договорів про матеріальну відповідальність з матеріально відповідальними особами.
- робота в програмі 1С кадри.
- актуалізація особових справ з урахуванням змін у трудовому законодавстві України;
2) Ведення ділової кореспонденції (реєстрація і обробка вхідної і вихідної кореспонденції), організація документообігу офісу, ділове листування).

Помічник керівника

from 12.2017 to 07.2018 (7 months)
ТОВ "Укртанзв'язок", Київ (Розробка і впровадження автоматизованих систем)

1) прийом, реєстрація і розподіл вхідної і вихідної кореспонденції,
2) організація життєдіяльності офісу,
3) підготовка листів, запитів до державних органів,
4) переклад текстів з російської на українську мову,
5) створення комерційних пропозицій,
6) ін. доручення.

Провідний юрист відділу проблем господарсько-правового забезпечення економічної безпеки держави

from 01.2016 to 04.2016 (3 months)
Інститут економіко-правових досліджень НАН України, Київ (провідна установа Національної академії наук України з проблем правового забезпечення розвитку економіки)

1) технічне виконання документації (накази, розпорядження, звіти).
2) участь у розробці наукових тем, написання тезисів та статей).

Заступник начальника фінансово-інвестиційного відділу

from 05.2015 to 12.2017 (2 years 7 months)
ТОВ «Всеукраїнська управляюча компанія», Київ (Компанія з управління активами)

1. Повне ведення діяльності пайових венчурних фондів недиверсифікованого виду закритого типу (4 фонди):
1) звітність в спеціальних програмах Української Асоціації Інвестиційного Бізнесу (УАІБ) та Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР), (щоденна, місячна, квартальна, річна);
2) відкриття/закриття поточних рахунків, робота с клієнт-банком;
3) відкриття/закриття рахунків у цінних паперах, рахунків в Національному депозитарії України (НДУ).
4) укладання договорів купівлі-продажу цінних паперів, договорів позик + нарахування на них відсотків, депозитні договори;
5) розміщення/викуп інвестиційних сертифікатів;
6) контроль договорів купівлі-продажу корпоративних прав;
7) закриття старих фондів - робота спільна з юристами КУА;
8) вивчення, контроль нормативної (законодавчої) бази, пов’язаної із діяльністю ПВІФ, НПФ, КУА;
9) робота в 1С.
2. Складання управлінського фінансового звіту КУА для керівника (місячний, квартальний, річний).

Лаборант 1 категорії відділу проблем господарсько-правового забезпечення економічної безпеки держави. Також за внутрішнім суміщенням займала посаду інспектора відділу кадрів

from 07.2010 to 01.2015 (4 years 6 months)
Інститут економіко-правових досліджень НАН України, Київ (провідна установа Національної академії наук України з проблем правового забезпечення розвитку економіки)

1) підготовка звітності результатів наукової діяльності відділу для головного звіту до НАН України;
2) ведення табелю обліку робочого часу співробітників відділу;
3) переклад текстів із російської мови на українську;
4) пошук та підбір наукового матеріалу для розробки наукових тем відділу.
Також за внутрішнім суміщенням займала посаду інспектора відділу кадрів (штат 70 працівників)

Education

Донецький державний університет управління

Права та соціального управління. Правознавство., Маріуполь
Higher, from 2010 to 2017 (6 years 5 months)

2010-2015 рр. Донецький державний університет управління, м. Донецьк,
кваліфікація бакалавр, спеціальність «Правознавство».
2015-2017 рр. Донецький державний університет управління, м. Маріуполь, кваліфікація магістр, спеціальність «Правознавство».

Донбаська державна машинобудівна академія

Факультет інженерної механіки, спеціальність інженер-механік по металургійному обладнанню, Краматорськ
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

2003-2007 рр. кваліфікація бакалавр.
2007-2008 рр. кваліфікація спеціаліст.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook 1С ЗУП 1С УТП

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: