Resume from December 4, 2023 PRO

Наталія

Менеджер ЗЕД, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер ЗЕД

from 06.2019 to now (4 years 10 months)
ТОВ "Спроджі", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Митне оформлення вантажу.
- Оптимізація витрат на транспортування.
- Ведення переговорів та ділової переписки с логістичними компаніями і брокерами.
- Сертифікація продукції для відправки.

Менеджер ЗЕД

from 05.2018 to 12.2018 (7 months)
ТОВ "Тартак ТТ", Житомир (Оптова торгівля пиломатеріалами)

- Підготовка документації для митного оформлення товару;
- Взаємодія з митними брокерами;
- Робота в 1С;.
- Оформлення сертифікатів на товар;
- Розрахунок готової продукції для списання та ін.

Офіс-менеджер

from 10.2016 to 05.2018 (1 year 7 months)
ТОВ "Астем Трейд", Житомир (Металургійна промисловість, металообробка)

•Приймання та розгляд кореспонденції, яка надходить;
•Робота в 1С (рахунки, видаткові накладні, довіреності, виписки банку, акти звірок);
•Складання комерційних пропозицій;
•Реєстр договорів;
•Ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень;
•Відправка пошти та підтримування контактів з службами доставки;
•Організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань;
•Здійснення контролю за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання термінів виконання вказівок і доручень, інше.
•Ведення кадрів.
•Моніторинг цін на продукцію та ін.

Секретар

from 01.2008 to 08.2014 (6 years 7 months)
ПАТ «Житомироблпаливо», Житомир (Оптова торгівля паливом)

•Приймання та розгляд кореспонденції, яка надходить;
•Ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень;
•Відправка пошти та підтримування контактів з службами доставки;
•Організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань;
•Переведення та прийняття інформації за допомогою приймально – переговорних пристроїв, електронної пошти та мережі Інтернет; своєчасно доводити до відома інформацію, отриману цими каналами;
•Здійснення контролю за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання термінів виконання вказівок і доручень, інше.
•Ведення кадрів.

Education

Інститут підприємництва та сучасних технологій

Фінанси, Житомир
Higher, from 2001 to 2004 (2 years 9 months)

Житомирський автомобільно – дорожній коледж

Бухгалтерський облік та аудит, Житомир
Specialized secondary, from 1998 to 2001 (2 years 9 months)

Additional education and certificates

Житомирський автомобільно – дорожній коледж

3 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word 1С:Бухгалтерія

Additional information

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, старанна, дисциплінована, здатна швидко вчитися, організована, маю бажання працювати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: