- PRO
Ірина
Бухгалтер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 26 years
- City:
- Boryspil
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4276686/
Work experience
Бухгалтер, логіст
from 02.2024 to 03.2025
(1 year 1 month)
ТОВ СК Центр, Суми (Будівельна промисловість, деревообробка)
Бухгалтерія (первинна документація):
• Ведення первинного документообігу в програмі BAF (рахунки, видаткові накладні, акти, довіреності).
• Перевірка, облік та реєстрація первинних документів (рахунків, накладних, актів, договорів).
• Контроль правильності оформлення документів відповідно до чинного законодавства.
• Обробка та внесення даних у бухгалтерську програму.
• Звірка взаєморозрахунків із контрагентами, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
• Контроль своєчасного отримання та повернення оригіналів документів.
• Адміністрування вхідної та вихідної кореспонденції.
• Робота в системі «Клієнт-банк»: підготовка та проведення платежів, рознесення банківських виписок.
Логістика:
• Організація та координація транспортних перевезень.
• Пошук та взаємодія з перевізниками.
• Контроль своєчасного відправлення та доставки вантажів.
• Оформлення та ведення супровідної документації (подорожні листи, ТТН, договори-заявки).
• Контроль правильності заповнення товарно-транспортних накладних.
• Взаємодія з перевізниками та клієнтами.
• Вирішення спірних ситуацій та форс-мажорних обставин під час перевезень.
Додаткові обов’язки:
• Підготовка та оформлення договорів, контрактів.
• Виконання доручень керівництва.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 12.2022 to 02.2024
(1 year 2 months)
Sitv, Суми (Телекомунікації, зв'язок)
• Консультація клієнтів у торговому залі та по телефону щодо підключення, тарифних планів та умов надання послуг інтернету та телебачення.
• Оформлення договорів, ведення клієнтської бази, контроль коректності внесення даних у CRM-систему.
• Продаж обладнання (роутери, приставки тощо) та додаткових послуг компанії.
• Обробка звернень клієнтів, допомога у вирішенні технічних і сервісних питань.
• Робота зі скаргами та запереченнями, пошук оптимальних рішень для клієнтів.
• Взаємодія з технічним відділом для організації підключень та усунення несправностей.
• Виконання адміністративних та організаційних доручень керівництва.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 05.2022 to 12.2022
(7 months)
Прем'єр, АН, Суми (Нерухомість)
• Консультація клієнтів щодо оренди, купівлі та продажу нерухомості.
• Пошук і підбір актуальних об’єктів відповідно до потреб клієнтів.
• Ведення переговорів із власниками нерухомості та потенційними покупцями/орендарями.
• Підготовка та розміщення оголошень на онлайн-платформах і маркетплейсах.
• Ведення та просування сторінок компанії в Instagram та Facebook, створення контенту.
• Обробка вхідних запитів та здійснення «гарячих» дзвінків клієнтам.
• Оформлення первинної документації.
• Виконання адміністративних обов’язків та організаційних доручень керівництва.
Бухгалтер
from 01.2021 to 02.2022
(1 year 1 month)
Efsol, Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Ведення первинного документообігу в програмі 1С:8 (рахунки, акти виконаних робіт, акти звірки, накладні, договори).
• Перевірка та обробка документів від контрагентів, контроль правильності їх оформлення.
• Проведення звірки взаєморозрахунків із контрагентами.
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, робота з простроченими платежами.
• Нарахування заробітної плати, податків, соціальних внесків, лікарняних, відпускних.
• Формування та подання платіжних доручень у системі «Клієнт-банк».
• Ведення банківських операцій.
• Виконання інших бухгалтерських завдань та доручень керівництва.
Бухгалтер
from 07.2020 to 11.2020
(4 months)
ТОВ «Сервісресурс», Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Ведення первинного документообігу в програмі 1С:8 (рахунки, накладні, акти виконаних робіт, акти звірки з контрагентами).
• Формування та обробка податкових накладних, імпорт даних у систему M.E.Doc.
• Перевірка та коригування договорів, актів виконаних робіт та актів звірки для точності та відповідності вимогам.
• Приймання, реєстрація та обробка вхідної/вихідної кореспонденції.
• Контроль правильності оформлення та своєчасності подачі документів.
• Робота з простроченою дебіторською заборгованістю, вжиття заходів для її погашення.
• Співпраця з контрагентами щодо вирішення питань по взаєморозрахунках та уточнення даних.
Менеджер з продажу
from 07.2019 to 03.2020
(8 months)
Compservice, Суми (Роздрібна торгівля)
Робота з клієнтами в торговому залі та по телефону, створення замовлень, продаж товарів, оформлення замовлень у постачальника, прийом товару.
Мерчендайзер
from 09.2018 to 11.2018
(2 months)
Агентство мерчандайзингу, Харків (Маркетинг, реклама, PR)
Планування та здійснення регулярних візитів до роздрібних торгових точок; викладання товару згідно з планом та дотриманню стандартів; дотримання договірних умов з мережами; контроль залишків товару, термінів реалізації залишків, ротація продукції; контроль наявності цінників; робота зі звітністю (в тому числі фотозвітність).
Адміністратор
from 07.2018 to 09.2018
(2 months)
Stal 2, Суми (Краса, фітнес, спорт)
Відкриття та закриття спортивного клубу; консультація клієнтів; адміністративні обов‘язки (відповідати на телефонні дзвінки, продаж абонементів, спортивного харчування, напоїв); замовлення продукції для продажу у постачальників; ведення звітності.
Оператор контакт-центру
from 11.2017 to 12.2017
(1 month)
Dealist, Харків (Телекомунікації, зв'язок)
Прийом та обробка телефонних викликів; надання інформації та здійснення вихідних викликів; робота з базами даних.
Офіціант, член бригади ресторану FreshLine
from 04.2016 to 07.2016
(3 months)
FreshLine, Суми (Готельно-ресторанний бізнес)
Спілкування та розрахунок з покупцями; приготування сендвічів, напоїв та іншої їжі; прибирання.
Education
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Управління та адміністрування. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Харків
Higher, from 2017 to 2019 (1 year 10 months)
Машинобудівний коледж Сумського державного університету
Економіка підприємства, Суми
Specialized secondary, from 2014 to 2017 (2 years 10 months)
Knowledge and skills
- 1С
- MS Office
- M.E.Doc
- Клієнт-Банк
- BAF
- Lardi Trans
- Пошук кандидатів на Work.ua
- Пошук кандидатів на Rabota.ua
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Заповнення ТТН
- Ведення первинної бухгалтерської документації
- Бажання вчитися і розвиватися
- MS Excel
- Користувач 1С
- 1С:Бухгалтерія
Similar candidates
-
Бухгалтер
Boryspil -
Бухгалтер
Boryspil, Kyiv , more 2 cities -
Бухгалтер
Boryspil -
Заступник головного бухгалтера
Boryspil -
Бухгалтер
14000 UAH, Boryspil, Kyiv -
Заступник головного бухгалтера
Boryspil, Kyiv