- PRO
Вікторія
Економіст-бухгалтер
- Considering positions:
- Економіст-бухгалтер, Економіст з праці
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 45 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4282195/
Work experience
Провідний економіст
from 10.2019 to 06.2022
(2 years 8 months)
КНП КОР "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Складання штатного розпису та тарифікаційних списків лікарні згідно із затвердженою структурою управління, схемами посадових окладів, фондами заробітної плати і чинними нормативами, внесення до них змін, зумовлених появою нових видів діяльності (посад), властивих ринковій економіці. Здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати, за тарифікацією робіт і встановленням відповідно до кваліфікаційних довідників розрядів і категорій, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства. Участь у підготовці проекту колективного договору. Надання місячних та квартальних форм звітності до державної служби статистики України. Складання проектів наказів про затвердження посадових окладів, надбавок, плану фонду робочого часу, внесення пропозицій щодо змін в оплаті праці. Підготовка вихідних даних для складання проекту річного фінансового плану по заробітної платі, виконання розрахунків й обґрунтування до них. Складання та здача внутрішніх звітів на запити керівництва, розрахунок квартальних звітів по заробітної платі для національної служби здоров'я України. Оприлюднення інформації щодо використання публічних коштів на єдиному веб-порталі (e-data.gov.ua). Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
Бухгалтер
from 12.2018 to 04.2019
(4 months)
ТОВ "Імпорт - Офіс Україна", Киев (Продаж канцелярії)
- робота в системі Клієнт - Банк ; - проведення в 1 С банківських виписок; - звірка взаєморозрахунків з контрагентами; - реєстрація податкових накладних;.
Фахівець з планування закупівель
from 10.2017 to 08.2018
(10 months)
ТОВ "Транспортна компанія "SAT", Київ (Транспорт, логістика)
- формування заявок на оплату товарів, робіт та послуг в програмі 1С Казна;
- організація складських операцій, а саме: формування приходних та расходних накладних в програмі 1С;
- ведення звітів в програмі 1 С Бухгалтерія, про використання грошових коштів підрозділами Компанії;
- формування місячних звітів;
- вхідна кореспонденція;
- ведення статистичних звітів по використанню ТМЦ підрозділами Компанії.
Економіст 1 категорії; економіст з праці 1 категорії; фахівець з державних закупівель за суміщенням
from 03.2015 to 07.2017
(2 years 4 months)
Навчально-науковий медичний комплекс "Університетська клініка" Харківського національного медичного університету, Харьков (Професійні та періодичні осмотри)
-складання перспективних та поточних планів, визначення вартості робіт і цін на послуги;
-складання графіків та табелів обліку робочого часу адміністративно-управлінського та господарчо-обслуговуючого персоналу клініки;
-складання кошторисів по статтям витрат у розрізі кодів економічної класифікації за рахунок загального фонду з додатками розрахунків по КЕКВ, проведення аналізу їх виконання;
-складання штатних розписів і тарифікаційних списків;
-оформлення договорів на закупівлю медикаментів та іншої медичної продукції, харчування і послуг;
-надання форм звітності до державної служби статистики України;
-складання проектів наказів про затвердження посадових окладів, надбавок, плану фонду робочого часу, внесення пропозицій щодо змін в оплаті праці;
-складання бюджетних запитів;
-внесення інформації в базу даних програми 1С;
-планування, складання та затвердження річного плану закупівель;
-вибір процедури закупівлі;
-проведення процедури закупівлі;
-вибір переможця;
-складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом «про Публічні закупівлі»;
-оприлюднення інформації та звіту на сайті щодо публічних закупівель відповідно Закону;
-складання та здача внутрішніх звітів на запити керівництва.
Старший диспетчер деканату 5-го факультету з підготовки іноземних студентів
from 03.2007 to 02.2014
(6 years 11 months)
Харківський національний медичний університет, Харьков (Освіта, наука)
планування і керівництво навчально-виховної, методичної і наукової роботи на факультеті;
- контроль спільно з завідуючими кафедрами та навчально-методичною комісією за якістю лекцій, лабораторних і практичних занять, семінарів, навчальних та виробничих практик та інших видів навчальної діяльності;
-контроль і аналіз стану навчальної та трудової дисципліни, контроль за відвідуванням навчальних занять студентами;
-контроль за дотриманням трудової дисципліни викладачами;
-допуск студентів до екзаменаційних сесій і до складання державних іспитів, захисту дипломних чи кваліфікаційних робіт;
-організація обліку успішності студентів, ведення журналів академічних груп, заповнення заліково-екзаменаційних відомостей, ведення навчальних карток і іншої студентської документації, підведення підсумків та аналіз сесій;
-організація і контроль за ліквідацією академічної заборгованості студентами;
-переведення студентів з курсу на курс, з однієї форми навчання на іншу, надання академічних відпусток, повторне навчання, міжвузівський перевід, другу освіту, відрахування, поновлення, зарахування і випуск студентів, зміна прізвищ, ведення контингенту студентів, своєчасна підготовка наказів з особового складу студентів;
-оформлення академічних довідок;
-подання матеріалів до статистичних звітів та звітів про роботу факультету;
-ведення діловодства та навчально-методичної документації у відповідності до затвердженої номенклатури справ по деканату;
-підготовка і здача справ до архіву;
-забезпечення збереження у належному стані всіх документів та штампів деканату.
Старший інспектор; економіст з праці та планування 2 категорії
from 11.1998 to 03.2007
(8 years 4 months)
Державне підприємство «Завод імені Малишева» філія «Комерційне управління», Харьков (Виробництво)
здійснювання контролю за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень; розробляння методики такого контролю, ведення карток контролю виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника підприємства;
- планування робочого дня керівника підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів тощо);
- здійснювання технічного забезпечення діяльності керівника підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо);
- оформлення протоколів і складання різних документів за результатами заходів;
- у межах своєї компетенції підготовка проектів наказів і розпоряджень керівника підприємства, а також за його дорученням проекти інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства;
- ведення діловодства;
- запис на прийом до керівника підприємства, організація прийому відвідувачів;
- виконання окремих доручень керівника підприємства щодо управління персоналом, здійснювання контролю за роботою окремих категорій працівників;
- виконання інших обов'язків та доручень керівника підприємства у межах своєї компетенції і спеціалізації за додатковими видами діяльності;
- складання планів соціального розвитку колективу підприємства, у розробленні та здійсненні заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, скорочення плинності кадрів, посилення контролю за використанням робочого часу і додержанням правил внутрішнього трудового розпорядку;
- складання штатних розписів згідно із затвердженою структурою управління, схемами посадових окладів, фондами заробітної плати і чинними нормативами, внесення до них змін, зумовлених появою нових видів діяльності (посад), властивих ринковій економіці;
- здійснювання контролю за додержанням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати, за тарифікацією робіт і встановленням відповідно до кваліфікаційних довідників розрядів і категорій, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства;
- участь у підготовці проекту колективного договору і контроль виконання прийнятих зобов’язань.
Education
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Спеціальність – облік і аудит, кваліфікація – економіст менеджер, Харьков
Higher, from 1999 to 2005 (5 years 10 months)
Харківський механічний технікум ім. О.О.Морозова
Спеціальність – економіка підприємства, кваліфікація – економіст-бухгалтер, Харьков
Specialized secondary, from 1996 to 1998 (1 year 8 months)
Additional education and certificates
Курси 1С бухгалтерії, учбовий центр «Промінь»
2014, 3 месяца
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- M.E.Doc
- Prozorro
Additional information
-навики роботи з комп’ютером – рівень користувача ( програми Word, Excel, 1С, M.E. Doc; Prozorro; Інтернет).
Особисті якості: аналітичне мислення, вміння швидко оцінювати ситуацію і приймати рішення, відповідальність, наполегливість, комунікабельність, добросовісне відношення до роботи і прагнення до професійного росту.
Similar candidates
-
Економіст, бухгалтер, офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv, Brovary, Remote -
Головний економіст, бухгалтер з первинної документації
37000 UAH, Kyiv, Vasylkiv -
Бухгалтер, економіст, менеджер
Kyiv -
Головний економіст
Kyiv -
Економіст
Kyiv -
Економіст
Kyiv