Resume from May 9, 2024 PRO

Олексій

Фінансовий менеджер, економіст

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
51 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний економіст

from 10.2023 to 03.2024 (5 months)
ТОВ Стан Комплект, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- підготовка та формування управлінських звітів компанії;
- участь у розробці та затвердженні основних економічних показників роботи компанії;
- участь у розрахунках показників ефективності інвестиційних проектів;
- розрахунок планової рентабельності угод на реалізацію товарів та послуг;
- консолідація, формування та узгодження Бюджету компанії;
- контроль виконання планових показників ЦФВ;
- інші поточні задачі керівника підприємства.

Начальник планово-економічного відділу

from 07.2018 to now (5 years 10 months)
ТОВ "Унітех-Сервіс", Київ (Будівництво, експлуатація, проектування)

- управління планово - економічним відділом;
- аналіз основних показників діяльності підприємства;
- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;
- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;
- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;
- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;
- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;
- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;
- участь у впровадженні 1С 8.3.

Начальник відділу збуту

from 02.2016 to 08.2017 (1 year 6 months)
ДП "Чайка", Київ (вирощування, виробництво, переробка та реалізація с/г продукції, продуктів харчування)

- управління відділом, вирішення поточних питань;
- участь у стратегічному плануванні в частині виробництва та реалізації власної продукції компанії;
- аналіз основних показників результатів роботи каналів збуту та, у випадку їх суттєвого відхилення від планових, вживання заходів для приведення їх у відповідність до планових;
- визначення та постановка задач менеджерам відділу та контроль їх виконання;
- координація та узгодження дій, сприяння у вирішенні складних питань, котрі виникають на шляху товарів від виробництва до споживача;
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами компанії пов'язаних з реалізацією продукції;
- налагодження та підтримка взаємодії з суміжними підрозділами компанії;
- оперативна робота з клієнтами компанії категорії «А»
- налагодження та підтримка відносин з партнерами або органами, що сприяють ефективній роботі відділу;
- визначення інструментарію та подання пропозицій керівництву для забезпечення ним співробітників відділу для можливості виконання своїх обов'язків;
- подання звітності керівництву за встановленим в компанії внутрішнім регламентом.

Економіст з фінансової роботи та аналізу господарської діяльності (Контролер)

from 03.2012 to 01.2014 (1 year 10 months)
ТОВ "Агроскоп-Україна", Київ (Дистрибуція засобів захисту рослин та насіння с/г культур)

- аналіз основних показників діяльності підприємства;
- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;
- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;
- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;
- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;
- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;
- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;

Менеджер проекту

from 07.2009 to 12.2010 (1 year 5 months)
ТОВ "Беніш Джі Пі еС Україна", Київ (надання послуг в області моніторингу руху транспорту, протиугінних систем за допомогою GPS-технологій)

- активна работа по підвищенню рівня продаж та установок систем;
- аналіз можливих ризиків та оцінка успішності проектів;
- економічне обгрунтування проекту;
- координація роботи менеджерів та взаємодія всіх учасників проекту;
- планування ресурсів, необхідних для досягнення цілей проектів;
- проведення переговорів, підписання договорів з постачальниками;
- подготовка звітів та рекомендацій з подальшого розвитку компанії;
- моніторинг діяльності конкурентів;
- проведення переговорів, встановлення та розвиток ділових відносин з клієнтами, проведення презентацій, надання повної інформації про продукти;
- оформлення необхідної документації по угодам;
- контроль дебіторської заборгованості;
- участь у прийняті тактичних та стратегічних рішень роботи компанії.

Фінансовий управляючий

from 09.2008 to 03.2009 (6 months)
ТОВ "Поліграфспектр", Київ (Імпорт, гуртово-роздрібна торгівля матеріалами та обладнанням для поліграфії)

- аналіз системи економічних показників роботи підприємства (філіалів), визначення шляхів підвищення їх ефективності;
- організація управлінського та бухгалтерського обліку;
- організація, контроль і аналіз фінансової звітності підрозділів підприємства;
- консолідація та надання звітів в центральний офіс;
- розподіл та контроль грошових засобів на підзвітній території;
- бюджетування та податкове планування;
- робота з ДЗ;
- оперативне управління підприємством та його ресурсами;
- взаємодія з фінансовими структурами для отримання кредитних ресурсів;
- оптимізація організаційної структури;
- розподіл обов'язків персоналу;
- упорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;
- прийняття рішень організаційного характеру;
- налагодження відносин з клієнтами та партнерами компанії.

Фінансовий менеджер

from 09.2005 to 05.2008 (2 years 8 months)
ТОВ "Аттіс", Київ (Імпорт, гуртово- роздрібна торгівля побутовою технікою)

- участь в стратегічному плануванні діяльності компанії;
- аналіз системи економічних показників роботи підприємства, визначення шляхів підвищення їх ефективності;
- впровадження та організація управлінського обліку в 1С УТП;
- бюджетування та податкове планування;
- взаємодія з фінансовими установами для залучення кредитних ресурсів;
- оптимізація ОСУ;
- впорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;
- проведення переговорів з контрагентами підприємства;
- організація та участь у виставках, семінарах і т.і..;
- ЗЕД.

Заступник директора

from 06.2004 to 08.2005 (1 year 2 months)
ТОВ "Кефей", Вінниця (Дистрибуція побутової техніки)

- активна, безпосередня участь у створенні підприємства (з «0»);
- створення ОСУ;
- оперативне управління;
- впровадження управлінського обліку;
- підбір, навчання персоналу;
- налагодження комунікацій всередині підприємства та документообіг;
- управління грошовими засобами;
- проведення переговорів з клієнтами, постачальниками, складання та підписання угод;
- ЗЕД.

Менеджер відділу ЗЕД

from 04.2002 to 08.2005 (3 years 4 months)
ТОВ "Версія", Вінниця (Імпорт, гуртово-роздрібна торгівля побутової техніки)

- визначення та забезпечення компанії поточними товарними запасами;
- аналіз та прогнозування продажів, кон'юнктури ринку;
- контроль планування закупок;
- пошук та вивчення нових видів продукції вивід їх на ринок України;
- організація проведення виставок та презентацій, семінарів;
- проведення перемовин з партнерами;
- тісна взаємодія з відділом логістики та іншими структурними відділами підприємства.

Education

Вінницький інститут регірнальної економіки та управління

Менеджмент організації, Вінниця
Higher, from 1996 to 2001 (5 years)

Additional education and certificates

Університет економіки та права КРОК

2013/14, 3 місяці

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: