- PRO
Наталія
Бухгалтер
- Considering positions:
- Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Бухгалтер з первинної документації, Головний бухгалтер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 48 years
- City of residence:
- Uman
- Ready to work:
- Remote, Uman
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4313436/
Work experience
Бухгалтер
from 10.2022 to 06.2023
(8 months)
ФОП Бобро О.В., Миронівка (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- Збір, проведення та контроль за правильним оформленням первинних документів від постачальників (накладні та акти виконаних робіт);
- Контроль над отриманням оригіналів первинних документів від постачальників;
- Контроль та робота з дебіторською заборгованістю;
- Звірка розрахунків із постачальниками, оформлення актів звірки;
- Робота у програмі Клієнт Банк;
- Щоденне рознесення в BAS (1С) банківських операцій з виписки на потрібні рахунки.
Бухгалтер з нарахування заробітної плати
from 11.2021 to now
(3 years 9 months)
Комунальний заклад "Ліцей", смт Велика Лепетиха, Херсонська область (Освіта, наука)
Додаткові професійні навички:
1. Нарахування заробітної плати;
2. Прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу;
3. Прийм і контроль правильность оформлення листків непрацездатності, довідок по догляду за хворими і інших документів, що підтверджують право відсутності працівника на роботі;
4. Контроль по використанню фонду оплати праці;
5. Нарахування податків і зборів, інших виплат згідно законодавства;
6. Складання звітністі по ЄСВ, ПДФО і ВЗ;
7. Видача довідок працівникам по заробітній платі;
8. Заповнення особових рахунків працівників;
9. Листування та надання іншої відповідної інформації установам вищого рівня;
10. Знання операційних систем від DOS до Windows Vista, офісні пакети (MS Office, OpenOffice), MEDOC.
Фінансист, економіст.
from 09.1999 to 11.2021
(22 years 2 months)
Департамент фінансів ОДА, Херсон (Державні організації)
Особисті якості та риси характеру:
1. Здатність до навчання;
2. Цілеспрямованість, відповідальність, порядність, зібраність;
3. Вміння працювати на результат;
4. Вміння працювати у команді;
5. Аналітичний склад розуму.
Додаткові професійні навички:
1. Складання і виконная бюджету;
2. Планування і контроль за використанням коштів бюджетних установ;
3. Робота зі штатними розписами, кошторисами установ, бюджетними запитами;
4. Впевнений користувач ПК;
5. Вміння працювати з таблицями;
6. Швидкий пошук та аналіз інформації;
7. Знання операційних систем від DOS до Windows Vista, офісні пакети (MS Office, OpenOffice).
Education
Одеська національна академія зв"язку ім. О.С.Попова
Повна вища освіта за спеціальністю "Менеджмент організацій", кваліфікація - магістр менеджменту, Одеса
Higher, from 2003 to 2004 (1 year)
Херсонський державний аграрний університет
Спеціальність "Облік і аудит", кваліфікація - економіст по обліку і аудиту, Херсон
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)
Knowledge and skills
- M.E.Doc
- Користувач ПК
- MS Office
- Windows
- Знання офісних програм
- OpenOffice
- Уміння аналізувати
- DOS
- OLX
- BAS Бухгалтерія
- Користувач 1С
- Пунктуальність
- Клієнт-Банк
- FREDO Звіт
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
1. Здібності до навчання.
2. Цілеспрямованість.
3. Вміння працювати на результат.
4. Вміння працювати у команді.
5. Аналітичний склад розуму.
Similar candidates
-
Accounts payable, account manager, бухгалтер
Remote -
Finance manager, controller, accountant
Remote -
Управлінській облік, бухгалтер у заклад
20000 UAH, Remote, Odesa -
Бухгалтер
Remote -
Бухгалтер з заробітної плати
Remote -
Бухгалтер
Remote