Resume from April 5, 2024 PRO

Юлія

Маркетолог, бренд-менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
47 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Cherkasy, Chernivtsi, Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Lviv, Poltava, Remote, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Маркетолог, менеджер SMM

from 04.2019 to now (5 years)
Виробництво взуття, Харків (Легка промисловість)

- Робота над комплексним просуванням бренду в соцмережах (креативи, платна реклама, робота з інфльюенсерами)
- Створення та оптимізація креативів, оцінка ефективності
- Запуск і налаштування рекламних кампаній в Facebook Ads
- Робота над креативами та промо акціями, участь та організація фотосесій та відеозйомок

Керівник відділу маркетингу

from 07.2018 to 02.2019 (7 months)
ТОВ "Новаторстрой", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка та реалізація маркетингових програм, планів просування
- складання та контроль бюджету просування
- аналіз ефективності проведених заходів
- моніторинг рекламної діяльності конкурентів
- організація та контроль розробки макетів друкованих рекламних матеріалів
- робота з сайтами компанії, ведення SMM
- організація та проведення корпоративних заходів для 200 людей

Маркетолог/менеджер з розвитку

from 08.2008 to 07.2018 (9 years 11 months)
Інтернет магазин товарів для дітей, Харків (Роздрібна торгівля)

- створення та адміністрування інтернет-магазину
- ведення сайту, наповнення контентом, підготовка новинних статей
- ведення соц.мереж
- ведення переговорів з постачальниками та компаніями-перевізниками, укладання договорів, формування заявок
- аналіз конкурентів за товарним асортиментом
- забезпечення своєчасного відвантаження товару за сформованими замовленнями

Маркетолог

from 09.2005 to 12.2008 (3 years 3 months)
ТОВ Аптека-95, фармацевтична галузь, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- створення нової торгової марки підгузників ТМ Кроха, виведення товару на ринок
- створення продукції торгової марки дитячої гігієни ТМ Кроха – вологі серветки, шампунь без сліз, рідке мило
- формування пропозицій, акцій, управління рекламними кампаніями, аналіз їх ефективності з просування товарів ТМ Кроха
- розробка комплексу маркетингових заходів щодо стимулювання продажів та залучення клієнтів
- ведення бази постійних клієнтів
- ведення сайту, наповнення контентом, підготовка новинних статей
- організація та проведення виставок, робота з підрядниками

Керiвник вiддiлу маркетингу

from 07.1998 to 09.2005 (7 years 2 months)
ТОВ Спеціум Лтд, Харьков (Машинобудування)

- розробка, впровадження маркетингової стратегії підприємства, організація та проведення виставок
- аналітика ринку, взаємодія з клієнтами
- пошук та залучення нових клієнтів
- робота з клієнтами: контроль виконання поставок, контроль та планування відвантажень
- ведення звітності та первинної документації

Education

ХНУ ім. Каразина

Економічний факультет, економіст, маркетолог, Харків
Higher, from 2001 to 2003 (2 years)

ХДУ ім. Каразина

Радіофізичний факультет, Біофизик-Викладач, Харків
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)

Additional education and certificates

Державна програма IT Generation IT School GoIT Kyiv

2022-2023 QA Engineer (manual)

Knowledge and skills

Пользователь ПК

Language proficiencies

  • English — average
  • Polish — average

Additional information

Шукаю тільки Дистанційний формат співпраці.

Досягнення:
ТОВ Спеціум
розвиток компанії з 18 людей до 200 за рахунок зростання клієнтів серед промислових підприємств у Харкові, області та по східному регіону.
участь у профільних спеціалізованих виставках
впровадження нового напрямку послуг - електромонтажні роботи
стали єдиним представником шведської компанії у східному регіоні по електротехнічній продукціїї

Виробництво підгузників
Запуск виробництва з нуля
Організація продажу по супермаркетам та аптекам міста
Розробка та запуск вологих серветок
Запуск виробництва дитячих товарів під однією ТМ (пустушки, крема, олійки, присипки)

Інтернет-магазин дитячих товарів
Запуск інтернет-магазину з нуля і до роботи зі 70 постачальниками
Організація продажів з нуля і до повноцінної роботи інтернет-магазину з кількістю співробітників 6

Новаторстрой
Організація роботи відділу маркетингу нового супермаркету будівельних і оздоблювальних матеріалів
Організація корпоративних заходів компанії на 180 людей

Виробництво жіночого взуття
Розвиток онлайн продажів виробництва з нуля до 13 тис цільових підписників
Онлайн продажі виросли з 0 до 30 пар/тиждень

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: