Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4347950
Заступник керівника адміністративно-господарчого відділу
- Employment:
- Full-time.
- City of residence:
- Kozelets
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Сержант
from 02.2022 to now
(2 years 3 months)
Охорона, безпека, оборона
Захист Батьківщини
СГД- фізична особа
from 08.2013 to 09.2014
(1 year 1 month)
СГД- фізична особа, Козелець (фінанси, оподаткування)
діяльність в сфері бухобліку та аудиту; консультації з питань оподаткування
Начальник
from 09.2005 to 07.2013
(7 years 10 months)
Козелецька міжрайонна державна податкова інспекція, Козелець (Державні організації)
Виконував весь комплекс адміністративних, господарських та представницьких функцій.
Перший заступник начальника
from 12.2004 to 09.2005
(9 months)
Козелецька міжрайонна державна податкова інспекція, Козелець (Державні організації)
організація роботи структурних підрозділів
Заввідділу
from 02.2002 to 12.2004
(2 years 10 months)
Козелецька міжрайонна державна податкова інспекція, Козелець (Державні організації)
оподаткування фізосіб
Education
Київський інститут народного господарства ім. Д.С. Коротченка
Економічне і соціальне планування, Київ
Higher, from 1987 to 1992 (4 years 9 months)
присвоєно кваліфікацію економіста
Knowledge and skills
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Additional information
Маю успішний управлінський досвід - майже вісім років керував колективом у 70 осіб. Крім всього іншого, забезпечував виконання адміністративно-господарських функцій (організація та проведення капітальних ремонтів; забезпечення електро-, газо-, водопостачання і водовідведення; придбання меблів, оргтехніки, пального, витратних матеріалів; техобслуговування та ремонт автомобілів; забезпечення виконання правил пожежної безпеки та охорони праці).
Вмію організувати ефективну роботу колективу, незалежно від його спеціалізації. Здатен швидко збагнути зміст справи, чітко поставити завдання і проконтролювати його виконання.
Маю достатній досвід у спілкуванні з державними та контролюючими органами, органами місцевого самоврядування, з підрядними та обслуговуючими організаціями. Вмію проводити переговори різної складності, залагоджувати конфліктні ситуації, укладати угоди.
Можу вирішувати практично всі господарські питання. Свого часу, 7 років працював завгоспом (гараж на 20 авто, склад запчастин, склад ПММ, склад господарського інвентарю, ремонт адмінбудівлі та господарських споруд, упорядкування території, придбання ТМЦ, ведення складського та бухгалтерського обліку, проведення інвентаризацій і т.п.).
Також забезпечував організацію роботи, контроль та загальне керівництво на будівельних об'єктах. Добре орієнтуюсь в проектно-кошторисній документації, знаю порядок проведення ремонтно-будівельних робіт. Багато чого вмію робити своїми руками.
Шкідливих звичок не маю. Перебуваю в гарній фізичній формі.
Готовий чесно відповісти на Ваші питання та практично підтвердити свою кваліфікацію.
More resumes of this candidate
Similar candidates
Керівник адміністративно-господарського відділу, технічний директор, заступник керівника
Kyiv
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Kyiv, Kharkiv
Административный директор, управляющий отелем, руководитель АХО
Kyiv
Административный директор, руководитель административно-хозяйственного отдела
Kyiv, Dnipro
Директор юридичного, міжнародного департаменту, заступник керівника, керівник
Kyiv
Фінансовий директор, заступник фінансового директора, керівник відділу управлінської звітності
Kyiv