Юлія

Бухгалтер, економіст, оператор 1С, 24 000 UAH

Considering positions:
Бухгалтер, економіст, оператор 1С, Адміністратор готелю, Фахівець з обліку
Employment type:
full-time
Age:
40 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Ужгородський Національний Університет

Романо-германської філології Спеціальність: англійська мова і література, Ужгород
Higher, from 2002 to 2008 (6 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • 1С:Бухгалтерия
  • Клиент-Банк
  • Бухгалтерский учет

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «Авангард-Дистрибуції»
Серпень 2017 – теперішній час, економіст
- ведення первинної документації ;
- облік товарів на складі (прихід, калькуляція, переоцінка, інвентаризація);
- контроль та ведення дебіторської заборгованості;
- облік банківських операцій;
- ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами


ТОВ «Нова компанія – 2006»
Травень 2010 - серпень 2017– економіст (з веденням кадрової документації)
-Ведення обліку договорів в журналі реєстрації договорів;
-Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) в обліковій базі даних:
- прихід товару на склад;
- повернення товару постачальнику;
- повернення покупця, реєстрація повернень в журналі реєстрації поворотних накладних;
- коригування видаткових накладних , реєстрація коригувань в журналі;
- інвентаризація складських запасів, списання недостачі, оприбуткування надлишків ТМЦ;
- списання товарних запасів (господарські потреби, маркетинг, папір, пакувальні пакети, інше);
- установка цін номенклатури згідно затверджених прайсів; - формування акційних наборів, згідно механіки проведення акцій і контроль коректності їх проведення;
- звірка реєстру складських документів і надання залишків товару на складі завідувачу складом;
- Ведення обліку руху грошових коштів в обліковій базі даних:
- формування касових документів: ПКО, РКО;
- відображення в обліковій БД авансових звітів співробітників;
- Контроль взаєморозрахунків з контрагентами:
- формування і видача співробітникам торгового відділу актів звірок з покупцями, а так само контроль повернень актів, підписаних покупцями;
- видача відкоригованих видаткових накладних і контроль повернення підписаних видаткових накладних.


ТОВ «Нова компанія – 2006»
Жовтень 2010-квітень 2017– оператор 1С
-Своєчасний і якісний прийом і оформлення заявкок на продукцію від торгових представників;
-Ведення журналу обліку видаткових накладних;
-Звірка накладних з реєстром накладних;
-Внесення змін в базу даних на основі наказів керівництва філіалу, нових договорів поставки продукції та іншої документації. Введення в базу данних нових клієнтів

ПП ПРОМКОМЛЕКТ
вересень 2009р.- квітень 2010р.- помічник бухгалтера
- набір прихідних /видаткових накладних, рахунків, банківських виписок (Бухгалтерія 1С)
- ведення первинної бухгалтерії

Ужгородська Автошкола ТСОУ
квітень 2006р.- лютий 2009р.- секретар, інспектор відділу кадрів
- робота з ПК та офісною технікою (ксерокс, факс, сканер)
- реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації
- прийом відвідувачів; організація робочого дня керівника
- робота з кадровою документацією (трудові книжки, особисті справи та карточки);
- прийом та звільнення працівників;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- ведення архіву організації


ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Володіння ПК, навички роботи з Internet, MC Word, MC Exсel, 1С Бухгалтерія (8.3), Lotus


ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: 7
Пунктуальна. Готова навчатись і брати на себе відповідальність за пророблену роботу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: