Resume from May 18, 2024 PRO

Людмила

Бухгалтер, кадровик, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер, кадровик

from 11.2019 to now (4 years 6 months)
Житомир, Житомир (Оптова торгівля побутовою хімією та засобами гігієни)

Ведення ФОП на єдиному податку.
Робота з первинною документацією, контроль наявності оригіналів та належного оформлення (рахунки, накладні, акти надання послуг, ТТН, тощо).
Оприбуткування товару.
Планування оплати по рахунках.
Оплата по рахунках (робота з клієнт-банком).
Контроль оплати та наявність документів.
Підготовка даних для подання звітності.
Подання звітності (робота з програмою «M. E. Doc IS», електронний кабінет) та сплата податків.
Звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.
Контроль наявності договорів з постачальниками, покупцями та терміну їх дії.
Нарахування заробітної плати (в т.ч. нарахування відпускних та лікарняних).
Ведення кадрів (ведення особових справ, складання табелів робочого часу, заповнення трудових книжок, підготовка розпорядчих документів на прийняття, звільнення, надання відпустки, тощо; складання штатного розпису, облік днів відпустки).

Бухгалтер, кадровик

from 12.2011 to 07.2018 (6 years 7 months)
ТОВ "Фарма Лайн", Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з первинною документацією вхідною та вихідною (рахунки, накладні)
Оприбуткування товару.
Націнка товару.
Оформлення дисконтних карток.
Робота з банківськими виписками.
Сплата податків та внесків.
Розрахунки з постачальниками та покупцями через банк-Клієнт.
Нарахування зарплати, відпускних, лікарняних.
Підготовка та подання звітності.
Складання актів виконаних робіт.
Ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками.
Робота з програмою «M. E. Doc IS».
Ведення кадрів (складання табелів робочого часу, заповнення трудових книжок, підготовка розпорядчих документів, складання штатного розпису).
.

ФО-П Павловська Л.В.

from 10.2011 to 05.2015 (3 years 7 months)
ФО-П Павловська Л.В., Житомир (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Надання бухгалтерських послуг.

Головний бухгалтер

from 11.2010 to 10.2011 (11 months)
ТОВ «ЮК «Юрис-Консалт», Житомир (Юриспруденція)

Ведення бухгалтерського обліку фірми.
Контроль роботи та здійснення керівництва співробітників (6 чол).
Нарахування та видача заробітної плати.
Виписка рахунків.
Складання актів виконаних робіт.
Робота з клієнтами.
Підготовка та здача звітів.
Оплата податків.
Ведення взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.

Адміністратор ігрового центру

from 10.2008 to 04.2010 (1 year 6 months)
МПП «Вегас», Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Координування роботи Розважального комплексу.
Контроль роботи та здійснення керівництва співробітників (10 чол).
Відкриття та закриття зміни.
Контроль забезпечення зразкового утримання, чистоти і порядку в приміщеннях.
Ведення касової звітності.
Закупівля напоїв і продуктів для бару.
Контроль, приймання товару.
Звітність.
Робота з касовим апаратом.

Бухгалтер

from 06.2005 to 11.2010 (5 years 5 months)
ТОВ "Керамаг ЛТД", Житомир (Торгівля будматериалами)

1. Ведення бухгалтерського обліку ПП на загальній системі оподаткування.
2. Ведення бухгалтерського обліку ПП на єдиному податку.
Нарахування заробітної плати.
Виписка накладних, рахунків.
Складання актів виконаних робіт.
Робота з клієнтами.
Підготовка та здача звітів.
Оплата податків.
Ведення взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.
Ведення складського обліку
Виписка товаро-транспортних накладних
Виписка подорожніх листів

Бухгалтер

from 06.2003 to 03.2005 (1 year 9 months)
ВАТ «Біомедскло», Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Нарахування заробітної плати.
Розрахунок лікарняних листів, відпускних записок, компенсацій, допомог.
Утримання податків, штрафів, аліментів.
Підготовка списків робітників до видачі зарплати.
Виписка довідок про доходи.

Секретар - помічник керівника

from 10.1999 to 09.2002 (2 years 11 months)
Відділ освіти Житомирської райдержадміністрації, Житомир (Державні організації)

Організація та контроль виконання доручень керівництва.
Реєстрація зовнішньої і внутрішньої документації.
Ведення переговорів.
Робота з документами (складання наказів, актів, розпоряджень, договорів).
Організація життєдіяльності офісу

Education

Інженерно-технологічний інститут

Економіки та менеджменту, менеджер-економіст/спеціаліст, Житомир
Higher, from 1996 to 2002 (5 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Пользователь Internet Клієнт-Банк Adobe Photoshop Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з факсом Соната Работа со сканером Работа с ксероксом Кассовые операции Работа с факсом 1С:Бухгалтерия СОТА Клиент-Банк Бухгалтерский учет ABBYY FineReader LibreOffice СКАРБ

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Polish — average

Additional information

Особисті, ділові якості:
Пунктуальність.
Уважність.
Акуратність.
Сумлінність.
Відповідальність.
Високий рівень засвоєння нового.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: