Олександр
Директор з персоналу, 35 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 41 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Odesa, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4414805
Work experience
Начальник відділу кадрів
from 05.2014 to now
(10 years)
ТОВ "ПРОМРИНОК", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Підбір та адаптація персоналу
- Ведення штату до 1500 чол.
- Повне ведення кадрової роботи на підприємстві
- Діловодство
- Військовий облік
- Розробка штатного розпису
- Формування графіків обліку робочого часу працівників (п’ятиденний, шестиденний, змінний)
- Розробка посадових та робочих інструкцій, ПВТР, колективного договору, положення відділів та інше
- Організація роботи зі створення кадрового резерву
- Розроблення стратегії розвитку персоналу підприємства, програм професійного розвитку, а також мотивації ділової кар’єри працівників
- розробка системи преміювання (% к з/п, % к відпустці за стаж роботи та ін.)
- Організація обліку робочого часу
- Робота в 1С:Предприятие 8.3
- Складання встановленої звітності (зовнішньої і внутрішньої) з обліку кадрів та
роботи з персоналом
- Участь в ярмарках вакансій
- Участь в рекрутингових заходах
- та інше
Досягнення:
- реорганізація та створення структурних підрозділів
- організація масового скорочення
- створення на базі 1С:Предприятие електронного обліку документообігу на підприємстві
Заступник голови
from 11.2013 to 04.2014
(5 months)
Професійна спілка працівників ТОВ "Промтоварний ринок", Одеса (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Ведення всієї документації
Менеджер із збуту
from 04.2007 to 12.2011
(4 years 8 months)
ТОВ "Південна торгова компанія", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Робота з клієнтами компанії
- Ведення документації суворої звітності
- Ведення інтернет-магазину
Education
Християнський гуманітарно-економічний відкритий університет
Менеджмент організацій, Одесса
Higher, from 1999 to 2004 (4 years 8 months)
специалист-менеджер
(диплом с отличием)
Additional education and certificates
Учбовий центр "СТАТУС" - Кадрове діловодство. Оператор 1С Зарплата/Управління персоналом
2013
"Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку" - Курс успішного кадровика: важливі новації та найкраща практика
2014
Університет економіки та права "КРОК" МОНУ - Менеджмент і адміністрація
2015
"Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку" - Курс успішного HR
2016
Київський національний університет ім. Т. Шевченка - Курс управління відділом кадрів
2020
"Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку" - Курс успішного кадровика
2020
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
- Russian — fluent
Additional information
- Вміння працювати з КЗпП, з Класифікатором професій, з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників та іншими законодавчими нормами
- Досвід роботи з 2001 р.
- Порядний, дисциплінований, легко знаходжу контакт з людьми.
- Шкідливих звичок не маю
- Одружений з 2006 року, маю дітей
- В роботі керуюся нормами моралі, етики і законності
- Намагаюся не допускати конфліктів, шукаю шляхи їх вирішення
- Доброзичливий
- В роботі націлений на задоволення клієнта або працивніка
- Не підлягаю мобілізації за абз. 4 ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про мобілізаційну підготовку..."
Similar candidates
HR бізнес-партнер
Remote
HRD (арбитраж, gambling, crypto, betting, binary, Facebook)
90000 UAH, Remote
HR business partner
30000 UAH, Remote
HRD
Remote
HR-керівник, HRBP, HR manager
Lviv, Remote
HRD, психолог
Kyiv, Other countries, Remote