Катерина
Помічник керівника, менеджер тендерних продажів, закупівель, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 30 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4415505
Work experience
Менеджер по тендерним продажам/закупівлям
from 01.2018 to now
(6 years 4 months)
ТОВ "TРІГО", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Моніторинг тендерних закупівель державних та комерційних замовників за профілем компанії на різних майданчиках;
•Пошук, налагодження комунікації та будування довгострокових відносин на вигідних умовах для компанії з Замовниками/Учасниками;
•Аналіз інформації про здійснення державних закупівель на офіційному загальнодержавному веб-порталі «PROZZORO» в режимі он-лайн, аналіз тендерної документації та розрахунок технічно-економічної доцільності для участі в тендері, також підготовка інформації та матеріалів для прийняття рішення про участь в торгах;
•Аналіз аналогічних та попередніх торгів з метою визначення можливих конкурентів, специфіки вимог Замовника, рівня цін, відсотка пониження та характерних помилок;
•Організація роботи з проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти;
•Розробка, складання та підготовка Тендерної документації (спрощена закупівля, відкриті торги (відкриті торги з особливостями), переговорна процедура, закупівля для потреб оборони) відповідно до Закону "Про державні закупівлі" та Особливостей;
•Ведення переговорів з організаторами тендерів;
•Підготовка комерційних/цінових пропозицій;
•Організація роботи з проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг (в тому числі за державні кошти);
•Оперативна підготовка та завантаження на електронний майданчик повного пакету документації (для подачі пропозиції та після акцепту) відповідно до вимог Замовника в стислі строки;
•Комплексний супровід процедури закупівлі: від моменту оформлення та подання, до моменту підписання договору;
•Участь в аукціонах;
•Робота з договорами (узгодження та укладення договорів та угод);
•Взаємодія з Замовниками щодо вирішення питань за договором чи ін., надання роз’яснень;
•Складання оскаржень, вимог та скарг до Замовника на майданчику та ін.;
•Складання звітів про результати проведених процедур закупівель;
•Самостійне ведення проектів;
•Самостійне вирішення питань;
•Ведення кореспонденції та інших доручень керівника.
Майстер цеху
from 04.2017 to 12.2017
(8 months)
ТОВ «СУІП «ПОЛЮС Лтд», Харків (Харчова промисловість)
•Організація, координація та контроль цеху з виробництва начинок і глазурі в перебігу зміни;
•Контроль за технічним станом обладнання і його експлуатацією;
•Координація роботи, розподіл і контроль виконання заявок;
•Забезпечення випуску продукції відповідної якості, в заданому обсязі у визначені терміни;
•Складання нових рецептур і їх впровадження у виробництво;
•Розрахунок заробітньої плати;
•Складная змінно-добових завдань;
•Безпосередня участь у виробничому процесі;
•Проведення всіх заходів щодо дотримання персоналом техніки безпеки;
•Оцінка якості продукції;
•Управління персоналом до 50 осіб;
•Здійснення контролю якості, що виготовляється;
•Видача та контроль виконання змінного завдання;
•Ведення табелю робочого часу;
•Звітність.
Інженер-технолог
from 02.2017 to 04.2017
(2 months)
ТОВ «ВКГ «Лісова казка», Харків (Харчова промисловість)
•Розробка та створення документації (технологічні карти, опис продукту) при запуску нових видів чи зміні рецептури;
•Участь в розробках нових видів продукції;
•Контроль якості сировини, технологічних процесів, готової продукції;
•Розробка нових рецептур продукції;
•Відпрацювання і запуск нових продуктів;
•Контроль за дотриманням технологічних параметрів виробничого процесу;
•Ведення технологічних журналів;
•Замовлення сировини, пакування;
•Контроль вхідної сировини на відповідність технологічними картами та готової продукції;
•Проведення дегустацій;
•Навчання та контроль роботи персоналу;
•Контроль виконання санітарних норм і правил на виробництві;
•Контактування з лабораторіями і перевіряючими інстанціями;
•Розробка маркування готової продукції згідно з нормативною документацією;
•Поліпшення, здешевлення, розширення асортиментних одиниць готової продукції;
•Виявлення та усунення причин браку готової продукції.
Education
ХНТУСГ ім. Петра Василенка
Факультет переробкики та зберігання с/г продукції, обладнання переробних і харчових виробництв, Харків
Higher, from 2011 to 2017 (6 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Additional information
Особисті якості: Відданість, чесність, врівноваженість, комунікабельність, відповідальність, уважність, уміння працювати в команді, порядність, здатність швидко вчитися, здатність до термінового прийняття правильних рішень у критичних ситуаціях, здатність працювати з більшими обсягами інформації, координувати роботу виконавців для досягнення результату.
Similar candidates
Секретарь-референт, офис-менеджер, помощник руководителя
16000 UAH, Kharkiv
Менеджер з продажу, помощник менеджера-руководителя
Kharkiv
Менеджер з продажу, асистент менеджера, бухгалтер, помічник бухгалтера
Kharkiv
Секретарь, помощник руководителя, менеджер по продажам
18000 UAH, Kharkiv
Менеджер по продажам, помощник руководителя, администратор
20000 UAH, Kharkiv
Руководитель отдела тендерных продаж, специалист по продажам и закупкам
Kharkiv, Kyiv