Олена
Менеджер з персоналу, фахівець, діловод, архіваріус, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 47 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4516973
Work experience
Заідувач групи планування та контролю
from 10.2022 to 03.2024
(1 year 5 months)
АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)
Ведення діловодства організації, складання планів робіт, протоколів нарад, актів списання документації із дотриманням термінів зберігання, ведення номенклатури справ.
Менеджер по персоналу
from 05.2014 to 04.2022
(7 years 11 months)
ЧМП "ВИДЗЕВ", Николаев (Николаевская обл.) (Производство, торговля)
Восстановление и полное ведение кадрового учета, контроль за работой пропускной системы, делопроизводство, корпоративная мобильная связь.
Education
ПВНЗ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Миколаїв
Higher, from 2022 to 2023 (1 year)
Документознавство та інформаційна діяльність
Университет "Украина", Николаевский правовой колледж.
Правоведение, юрист, Николаев (Николаевская обл.)
Higher, from 1994 to 1997 (2 years 9 months)
Knowledge and skills
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Additional information
Прізвище Ім'я По батькові: Труфанова Олена Анатоліївна
Адреса: м. Миколаїв, вул.. Паркова, буд.28, кв.55.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Бажані посади: менеджер з персоналу, секретар, діловод.
Вміння та навички: користувач ПК, Word, Exсel, Internet.
Досвід роботи:
2023-2024 – АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області – завідувач групи планування та контролю.
2014-2022 — ПМП “Відзев” - основне місце роботи, менеджер з персоналу, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
2012-2013 — ТОВ “БК”КОНТАКТ-ЖИЛБУД” - інспектор з кадрів, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
2006 — ТОВ “ТРАНСКЛІНКЕР-ЮГ” - економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності - бухгалтер, бухоблік, ведення первинної документації (виписка рахунків, видаткових накладних, довіренностей).
Серпень 2005-листопад 2005 — ВАТ “Югцемент” - діловод відділу продаж — реєстрації вхідної та вихідної документації, оформлення претензій, виписка рахунків, формування актів звірок, інший документообіг.
1998-2005 — ДП “КОМУНСЕРВІС” - секретар, інспектор відділу кадрів, облік вхідної та вихідної документації, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
Червень 1998-серпень 1998 — ГПКЗ “Олімпійський” - секретар, інспектор відділу кадрів, облік вхідної та вихідної документації, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
Освіта:
2022-2023 – ПВНЗ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ» - магістр, інформаційна, бібліотечна та архівна справа.
2006-2009 — ММІРЛВНЗ “ВМУРЛ “Україна” - бакалавр з економіки та підприємництва (бакалавр з обліку і аудиту).
1994-1997 — Правовий коледж миколаївського державного педагогічного інституту — правознавство, юрист.
Особисті якості — відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми.
Знання іноземних мов: українська — рідна, російська — вільно, англійська — з словарем.
More resumes of this candidate
20 000 UAH
Mykolaiv
Higher education · Full-time
Education: 09.1994 - 06.1996: Хозяйственное право (Правовой колледж при НГПИ им. Сухомлинского., Николаев)....
Similar candidates
Менеджер з персоналу, HR, інспектор відділу кадрів, помічник керівника
Mykolaiv
HR-менеджер, рекрутер, адміністратор офісу, інспектор з персоналу
25000 UAH, Mykolaiv
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 UAH, Mykolaiv, Odesa
HR-менеджер, керівник відділу персоналу
Mykolaiv
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Mykolaiv, Remote