Resume from July 6, 2020

Сергей

Руководитель отдела аренды (АХО), 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
52 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Университет новейших технологий

Финансы и кредит, Киев
Higher, from 2010 to 2012 (1 year 10 months)

Кировоградский педагогический Университет имени В.Винниченко

Правоведение, юрист, Кировоград
Higher, from 1998 to 2001 (2 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word HCL Notes Бюджетування

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

РЕЗЮМЕ

2017 р. ПрАТ СК «ІНТЕР-ПОЛІС»
2019 р. Керівник адміністративно - господарського відділу.

Забезпечення життєдіяльності компанії; управління персоналом адміністративно-господарського відділу (секретар, тех. персонал, водії); організація і контроль адміністративно-господарської діяльності; планування та аналіз виконання бюджету відділу, робота з постачальниками ТМЦ, підрядниками та орендодавцями (госп. забезпечення центрального офісу та 12-ть. представництв в регіонах); забезпечення експлуатації офісного обладнання; забезпечення документообігу; координаційно-комунікативна робота; контроль виконання наказів та розпоряджень співробітниками; транспортне забезпечення, облік і контроль витрат ПММ; організація представницьких і корпоративних заходів.


2015 р ФК «КИТ ГРУП» - Київ
2017 р Завідувач хазяйством.

Експлуатація усіх систем забезпечення, організація ремонтних робіт - пошук підрядників та постачальників послуг, контроль якості виконання робіт. Матеріально-технічне забезпечення офісу та відділень, закупівля необхідних матеріалів, інструментів та оргтехніки. Збір первинної бух. документації. Складання звітів, підготовка пропозицій щодо раціонального використання бюджету - господарчих витрат. Проведення інвентаризацій, облік матеріальних цінностей. Робота з орендодавцями (супроводження договорів, розрахунки).
Пошук та підбір приміщень для відкриття відділень ; проведення конкурсного відбору
на БМР з будівництва (реконструкції) відділень, контроль ведення БМР, запуск в експлуатацію відділень (15 об'єктів).


2015 р. ТОВ «Біоклін Україна»
керівник проекту – FM (фасилити
менеджмент).

Проектування послуг, розрахунок собівартості та визначення комерційної ціни. Продаж доп. послуг в рамках аутсорсингу з обслуговування об'єктів нерухомості (офіс «Метінвест», Банк «Форвард» та інше). Розробка та узгодження договорів що належать до компетенції департаменту. Забезпечення всіх видів комунікації з замовником. Безпосередня участь в переговорах,
укладення договорів - надання послуг комплексного обслуговування об'єктів нерухомості.
Розробка, стандартизація та оптимізація бізнес - процесів, оргструктури, документообігу.
Забезпечення навчання та консультації співробітників компанії в рамках своєї компетенції, контроль якості послуг, що надаються. Участь в розробці стратегії просування послуг фасилити менеджменту.

2013 р. ТОВ «Шен-СЕРВІС»
2014 р. Керівник проекту – FM (фасилити
менеджмент).


Координація діяльності підрозділів компанії, з метою надання якісних послуг
комплексного обслуговування об'єктів нерухомості. Забезпечення надання послуг фасилити менеджменту (тех. обслуговування, клининг), по об'єктах ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (24 об'єкти), ТЦ "Піраміда", ювелірний супермаркет "Укрзолото", супермаркети мережі «Сільпо» (3 об'єкти) та інші. Проектування послуг,
розрахунок собівартості і визначення комерційної ціни для тендерних процедур.
Продаж доп. послуг в рамках проекту фасилити менеджменту обслуговування
об'єктів нерухомості. Розробка та узгодження договорів належать до компетенції департаменту. Забезпечення всіх видів комунікації з замовником. Приймав безпосередню участь в переговорах з узгодження та укладення договорів - надання послуг з комплексного обслуговування об'єктів нерухомості.
Розробка, стандартизація та оптимізація бізнес-процесів, оргструктури, документообігу.
Брав участь в роботах по отриманню сертифікату ISO 9001: 2008.
Забезпечував навчання та консультації співробітників компанії в рамках своєї компетенції, контроль якості послуг, що надаються.
Участь в розробці стратегії просування послуг фасилити менеджменту.





2009 р. ПТ "Ломбард" ТОВ "Чесний Відсоток" і компанія "
2013 р. Керуючий справами (Зам. Ген. Директора з розвитку)

Організація підприємства з нуля.
Пошук і підбір приміщень для відкриття відділень ломбарду та ювелірних магазинів; супровід процесу укладення договорів оренди; проведення тендерів
на БМР з будівництва (реконструкції) відділень, контроль ведення БМР, запуск в експлуатацію відділень (11 об'єктів), підготовка документів для реєстрації відділень.
Врегулювання питань підприємства в контролюючих органах і держ. установах, (БТІ, пожежна охорона, Київ реклама, архітектура, РДА і т. д.). Надання пропозицій щодо придбання об'єктів нерухомості.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: