Алла
Офіс-адміністратор, оператор 1С, помічник відділу продажу, 30 000 UAH
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4534936/
Work experience
Помічник керівника, адміністратор
from 07.2015 to now
(10 years 6 months)
ТОВ «Тайтен Машинері Україна», Вінниця (Роздрібна торгівля)
Заключення договорів із клієнтами. Ведення реєстру договорів. Створення та надсилання комерційних пропозицій клієнтам. Формування замовлень у базі 1С. Заключення договорів ЦПХ із працівниками. Нарахування заробітної плати по них. Формування актів виконаних робіт по договорам ЦПХ. Щоденний збір даних про виконаний обсяг робіт від працівників та формування на їх основі актів виконаних робіт для клієнтів. Формування заявок на ремонт техніки та актів виконаних робіт до них. Списання матеріалів із МВО. Контроль складів МВО. Виписка рахунків. Звірка з контрагентами та робота із дебіторською заборгованістю. Складання необхідної управлінської звітності. Ведення внутрішньої документації (накази, службові листи, посвідчення про відрядження). Контроль наявності оригіналів первинних документів (видаткові, прибуткові накладні, акти виконаних робіт тощо). Робота з електронним документообігом (контроль підписання документів та їх наявність в системі Вчасно, завантаження підписаних документів в 1С). Формування та подання реєстру рахунків на оплату. Формування та надсилання комерційних та спец.пропозицій клієнтам. Контроль за виконанням бюджету відділу. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції. Формування відправок документів та МЦ через особистий кабінет Нової пошти, щоденне відвідування Укрпошти для відправки та отримання кореспонденції. Ведення ділової переписки. Забезпечення життєдіяльності офісу (заключення договорів, оплата рахунків із комунальними організаціями, замовлення води, канцтоварів, господарських матеріалів, пошук підрядників для здійснення ремонтних робіт і т.д.) Допомога у організації та проведенні ділових зустрічей, відряджень, корпоративних заходів (бронювання квитків, готелів, таксі, ресторанів, пошук послуг та інше).
Бухгалтер
from 05.2015 to 07.2015
(3 months)
Філія «Вінницький райавтодор», Вінниця (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Збір та обробка первинних бухгалтерських документів. Здійснення обліку ТМЦ. Робота з податковими накладними. Банківські операції. Виписка довіреностей. Робота з матеріальними звітами. Формування кадрових документів (наказів про прийняття, переведення, звільнення, відпустки та відрядження працівників). Робота з договорами та діловою кореспонденцією.
Бухгалтер
from 04.2015 to 04.2015
(less than a month)
ГРК «FERIDE PLAZA», Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)
Робота з первинними документами (накладними на переміщення, накладними на списання). Проведення інвентаризацій
Оператор 1C
from 01.2015 to 03.2015
(3 months)
ФОП Глушко, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Внесення заявок торгових агентів у систему 1С, формування супровідного пакету документів (рахунки, видаткові накладні, ТТН, сертифікати якості). Здійснення переміщень товару між складами. Формування заявок на замовлення товару. Робота з заборгованістю, формування актів звірок, заключення договорів.
Бухгалтер
from 06.2012 to 12.2014
(2 years 7 months)
Магазин "Гранд", Вінниця (Роздрібна торгівля)
Робота з первинними документами. Робота з податковими накладними. Перевірка актів звірок. Проведення взаєморозрахунків з контрагентами. Виписка ВКО. Виписка довіреностей. Робота в OPZ. Робота у клієнт-банку Приват24. Здійснення замовлень канцтоварів, води, побутової хімії, розподіл кореспонденції, робота з електронною поштою.
Помічник бухгалтера
from 05.2011 to 07.2011
(3 months)
ДП ДГ «Бохоницьке», Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)
Робота з первинними документами. Проведення аналізу господарської діяльності підприємства
Education
Вінницький національний аграрний університет
Облік і аудит, Винница
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Windows
- Робота з оргтехнікою
- 1С:Бухгалтерія
- Бухгалтерський облік
- ОПЗ
Additional information
Відповідальність, організованість, стресостійкість, комунікабельність, бажання навчатись новому, цілеспрямованість
Similar candidates
-
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Vinnytsia, Dnipro , more 8 cities -
Помічник менеджера з продажу
20000 UAH, Other countries, Remote -
Керівник відділу продажу
35000 UAH, Ivano-Frankivsk, Remote -
Адміністратор
Vinnytsia -
Адміністратор
30000 UAH, Lviv, Vynnyky , more 4 cities