Resume from January 26, 2020

Шульга Наталія

Начальник відділу, управління (аудит, фінансовий, юридичний напрям)

Full-time, part-time.

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Начальник відділу управління ризиками

from 08.2018 to now (1 year 5 months)
АТ "Укрпочта", Київ (Національний оператор поштового зв"язку. Центальний апарат управління)


Additional information

Освіта : повна вища економічна, юридична.
2009р. Центр магістерської підготовки КНЕУ ім. В. Гетьмана, отримала вищу освіту за спеціальністю “правознавство”, кваліфікація магістр права.
2003 р. - Київський національний економічний університет за спеціальністю “облік та аудит” , кваліфікація - магістр з обліку та аудиту в управлінні підприємницькою діяльністю.
2002 р. - Київський національний економічний університет за спеціальністю “облік та аудит” , кваліфікація бакалавр з обліку і аудиту.
1998 р. - Київський комерційний коледж за спеціальністю "облік та аудит" та здобула кваліфікацію бухгалтера.
Додаткова освіта:
2017р. - Вища Школа Управління МАУП курси підвищення кваліфікації за програмою «Керівник (менеджер) з бізнес-адміністрування підприємства».

Маю досвід - аудиторських перевірок, контрольно-перевірочної роботи підприємств та організацій; виявлення, оцінки та відпрацювання ризикових операцій; аналізу фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання, контролю за дотриманням здійснення зовнішньо-економічної діяльності та валютного законодавства; супроводження розгляду справ в господарських та адміністративних судах, підготовки процесуальних документів; відпрацювання запитів правоохоронних та контролюючих органів, взаємодії з державними органами, практичного застосування нормативних правових актів, контроль за складанням документів та проектів правових документів. Досвід роботи на керівних посадах.

Досвід роботи :
2018 – до теперішнього часу – Центральний апарат управління АТ «Укрпошта» (м. Київ) - начальник відділу управління ризиками Управління ризиками та контрольно-ревізійної роботи,
менеджер управління ризиками управління внутрішнього контролю.
Функціональні обов’язки:
-Проведення внутрішніх планових, комплексних, тематичних, оперативних та спеціальних аудиторських перевірок філій та підрозділів.
-Написання аудиторських довідок, звітів, висновків, рекомендацій та пропозицій за результатами внутрішнього аудиту.
-Оцінка системи внутрішнього контролю, виявлення та оцінка ймовірних та існуючих ризиків, виявлення та опис встановлених невідповідностей та зауважень, визначення основних причин їх виникнення.
-Надання рекомендацій щодо удосконалення системи внутрішнього контролю та мінімізації ризиків.
-Підготовка рекомендацій та здійснення моніторингу виконання рекомендацій внутрішнього аудиту.
-Підготовка та надання пропозицій щодо вдосконалення процесів внутрішнього аудиту.
-Участь у проведенні службових розслідувань та оформлення їх результатів,
-Виявлення фактів розкрадань, зловживань, привласнень грошових коштів, матеріальних цінностей та іншого майна.
-Підготовка та презентація керівнику результатів проведених перевірок та оцінок за результатами внутрішнього аудиту.

2015 - 2016р. ДПІ Деснянському району ГУ ДФС м. Києва, начальник управління оподаткування юридичних осіб, звільнена в зв’язку з організаційними змінами та скороченням штату.
2008 - 2015р. ДПІ Дарницького району м. Києва, працювала на посаді начальника відділу, завідувача сектору перевірок управління податкового аудиту.
Функціональні обов’язки, які здійснювались мною :
- організація та контроль за роботою управління (відділу);
- відпрацювання ризикових операцій, інформації баз даних, аналіз схем;
- аналіз фінансово-господарської діяльності,
- здійснення документальних перевірок, підготовка та погодження рішень за результатами встановлених порушень діючого законодавства;
- контроль за здійсненням зовнішньо-економічної діяльності та валютних операцій, дотримання норм законодавства України;
- здійснення електронного адміністрування;
- організація розгляду запитів правоохоронних органів, запитів на отримання публічної інформації та підготовка відповіді на них;
- участь у проведенні семінарів з питань законодавства України;
- участь у робочих групах та комісіях по спірним питанням щодо застосування норм законодавства та правомірності винесення рішення;
- розгляд заперечень, скарг та звернень суб’єктів господарювання ;
- супроводження розгляду справ в господарських та адміністративних судах при оскарженні результатів перевірок управління;
- контроль за збереженням інформації з обмеженим доступом;
- контроль за складанням документів та проектів правових документів;
- надання інформації про діяльність за запитами на інформацію;
- налагодження взаємодії з іншими органами державної влади, т. д.

Додаткова інформація:
Відповідальна, маю витримку та високу працездатність, уміння опрацьовувати і аналізувати великі об"єми інформації.
Володію комп'ютером: досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, MozillaFirefox, Opera, Google Chrome), E-mail; інформаційні та центрилізованні бази даних, державні реєстри, тощо.
Ділове спілкування, робота з людьми.
Наполеглива, комунікабельна.
Водійське посвідчення категорії В.
Можливі відрядження.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: