Resume from January 26, 2020

Наталія

Начальник відділу, управління (аудит, фінансовий, юридичний напрям)

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу управління ризиками

from 08.2018 to now (5 years 9 months)
АТ "Укрпочта", Київ (Транспорт, логістика)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Email MS Access База данных Опыт работы в налоговом аудите, работы с финансовыми документами

Additional information

Освіта : повна вища економічна, юридична.
2009р. Центр магістерської підготовки КНЕУ ім. В. Гетьмана, отримала вищу освіту за спеціальністю “правознавство”, кваліфікація магістр права.
2003 р. - Київський національний економічний університет за спеціальністю “облік та аудит” , кваліфікація - магістр з обліку та аудиту в управлінні підприємницькою діяльністю.
2002 р. - Київський національний економічний університет за спеціальністю “облік та аудит” , кваліфікація бакалавр з обліку і аудиту.
1998 р. - Київський комерційний коледж за спеціальністю "облік та аудит" та здобула кваліфікацію бухгалтера.
Додаткова освіта:
2017р. - Вища Школа Управління МАУП курси підвищення кваліфікації за програмою «Керівник (менеджер) з бізнес-адміністрування підприємства».

Маю досвід - аудиторських перевірок, контрольно-перевірочної роботи підприємств та організацій; виявлення, оцінки та відпрацювання ризикових операцій; аналізу фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання, контролю за дотриманням здійснення зовнішньо-економічної діяльності та валютного законодавства; супроводження розгляду справ в господарських та адміністративних судах, підготовки процесуальних документів; відпрацювання запитів правоохоронних та контролюючих органів, взаємодії з державними органами, практичного застосування нормативних правових актів, контроль за складанням документів та проектів правових документів. Досвід роботи на керівних посадах.

Досвід роботи :
2018 – до теперішнього часу – Центральний апарат управління АТ «Укрпошта» (м. Київ) - начальник відділу управління ризиками Управління ризиками та контрольно-ревізійної роботи,
менеджер управління ризиками управління внутрішнього контролю.
Функціональні обов’язки:
-Проведення внутрішніх планових, комплексних, тематичних, оперативних та спеціальних аудиторських перевірок філій та підрозділів.
-Написання аудиторських довідок, звітів, висновків, рекомендацій та пропозицій за результатами внутрішнього аудиту.
-Оцінка системи внутрішнього контролю, виявлення та оцінка ймовірних та існуючих ризиків, виявлення та опис встановлених невідповідностей та зауважень, визначення основних причин їх виникнення.
-Надання рекомендацій щодо удосконалення системи внутрішнього контролю та мінімізації ризиків.
-Підготовка рекомендацій та здійснення моніторингу виконання рекомендацій внутрішнього аудиту.
-Підготовка та надання пропозицій щодо вдосконалення процесів внутрішнього аудиту.
-Участь у проведенні службових розслідувань та оформлення їх результатів,
-Виявлення фактів розкрадань, зловживань, привласнень грошових коштів, матеріальних цінностей та іншого майна.
-Підготовка та презентація керівнику результатів проведених перевірок та оцінок за результатами внутрішнього аудиту.

2015 - 2016р. ДПІ Деснянському району ГУ ДФС м. Києва, начальник управління оподаткування юридичних осіб, звільнена в зв’язку з організаційними змінами та скороченням штату.
2008 - 2015р. ДПІ Дарницького району м. Києва, працювала на посаді начальника відділу, завідувача сектору перевірок управління податкового аудиту.
Функціональні обов’язки, які здійснювались мною :
- організація та контроль за роботою управління (відділу);
- відпрацювання ризикових операцій, інформації баз даних, аналіз схем;
- аналіз фінансово-господарської діяльності,
- здійснення документальних перевірок, підготовка та погодження рішень за результатами встановлених порушень діючого законодавства;
- контроль за здійсненням зовнішньо-економічної діяльності та валютних операцій, дотримання норм законодавства України;
- здійснення електронного адміністрування;
- організація розгляду запитів правоохоронних органів, запитів на отримання публічної інформації та підготовка відповіді на них;
- участь у проведенні семінарів з питань законодавства України;
- участь у робочих групах та комісіях по спірним питанням щодо застосування норм законодавства та правомірності винесення рішення;
- розгляд заперечень, скарг та звернень суб’єктів господарювання ;
- супроводження розгляду справ в господарських та адміністративних судах при оскарженні результатів перевірок управління;
- контроль за збереженням інформації з обмеженим доступом;
- контроль за складанням документів та проектів правових документів;
- надання інформації про діяльність за запитами на інформацію;
- налагодження взаємодії з іншими органами державної влади, т. д.

Додаткова інформація:
Відповідальна, маю витримку та високу працездатність, уміння опрацьовувати і аналізувати великі об"єми інформації.
Володію комп'ютером: досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, MozillaFirefox, Opera, Google Chrome), E-mail; інформаційні та центрилізованні бази даних, державні реєстри, тощо.
Ділове спілкування, робота з людьми.
Наполеглива, комунікабельна.
Водійське посвідчення категорії В.
Можливі відрядження.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: