- PRO
Марія
Операційний консультант
- Considering positions:
- Операційний консультант, Операційний менеджер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 25 years
- City of residence:
- Ivano-Frankivsk
- Ready to work:
- Dolyna, Ivano-Frankivsk, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4618809/
Work experience
Операційний Менеджер
from 12.2024 to now
(8 months)
OSLO (Ukrainian Fashion Brand), Львів (Роздрібна торгівля)
🔹 Впровадження та повне налаштування CRM-системи з нуля (KeyCRM):
– Інтеграція електронної пошти,SMS,месенджерів
– Підключення товарів,складів,таблиць і автоматизованих шаблонів для обробки замовлень
– Побудова бізнес-процесів усередині CRM для команди продажів
🔹 Участь у запуску юр- та тех- інфраструктури бізнесу:
– Підключення платіжних систем:NovaPay,Portmone,генерація платіжних лінків
– Реєстрація бізнес-кабінету Нова Пошта,підключення API для автоматичного створення ТТН
– Інтеграція всіх сервісів (оплата, доставка)у CRM та на сайт
– Тестування роботи сервісів,усунення техпомилок,взаємодія з техпідтримкою сервісів
🔹 Адміністрування та оновлення сайту бренду:
– Додавання нових товарів,фото,описів,редагування контенту
– Створення нових розділів.Написання описів товарів,сторінок
– Робота з HTML-кодом:створення та стилізація рядка пошуку,базові правки структури сторінок
– Тестування сайту на різних пристроях,перевірка відображення контенту,юзабіліті
– Робота з CMS,самостійне впровадження оплати,вибору доставки,трекінгу замовлень
🔹 Робота з маркетплейсами:
– Адміністрування і просування товарів на платформах Shafa/OLX
– Створення карток товарів, обробка замовлень,комунікація з клієнтами
– Аналіз ефективності продажів та адаптація асортименту
🔹 Ведення аналітики продажів і формування звітності для керівництва:
– Робота з Google Таблицями
– Підготовка щотижневих/щомісячних звітів,прогнозування залишків, планування обсягів виробництва
🔹 Організація щоденної операційної діяльності бренду:
– Контроль логістики,виконання замовлень і обробки повернень.
– Оптимізація взаємодії між відділами(продажі,виробництво,маркетинг,поставки,доставки)
– Побудова внутрішніх регламентів та SOP(Standard Operating Procedures)
– Побудова процесів клієнтського сервісу
Офіс-менеджер, Direct (Директ) менеджер
from 08.2022 to 12.2024
(2 years 4 months)
Онлайн-магазин, Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)
- онлайн консультація та продаж;
- написання скриптів;
- ведення Google таблиць;
- робота через CRM (KEY CRM);
- робота з програмним РРО (Checkbox - Чекбокс);
- наповнення сайту - фото, копірайтинг;
- інвентаризації товару на складі;
- формування замовлень, створення відправлень Нова Пошта, Укрпошта Україною та закордон ;
- організаційні завдання в офісі;
- аналіз потреб ринку - замовлення нового товару;
Адміністратор готелю
from 04.2022 to 12.2022
(8 months)
Reikartz Hotel Group, Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)
- адміністративні завдання на Рецепції;
- поселення/ виселення/ розрахунок гостей;
- опрацювання запитів, дзвінків, відгуків;
- робота із Booking;
- формування звітностей;
- поліграфічні завдання стосовно друку та редагування текстів/файлів;
- робота з касою, документацією
Консьєрж (диспетчер)
from 11.2020 to 02.2022
(1 year 3 months)
Парктур, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)
Консьєрж:
- інформаційна стійка при Рецепції (інфраструктура курорту та готелю)
Диспетчер:
- технічна підтримка номерів
- робота по запитам персоналу гостей (виклики по сантех-, електро-, столярських роботах)
- фіксація даних у Excel
- додаткові завдання керівника
Старший фахівець Департаменту мережі продажів Довідкового центру Креді Агріколь Банку
from 06.2019 to 07.2020
(1 year 1 month)
Credit Agricole Bank, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)
• Опрацювання запитів клієнта в найшвидші терміни;
• безпосереднє спілкування на лінії з клієнтом та менеджерами;
• опрацювання скарг та звернень клієнта;
• виконання плану продажів.
Продавець-консультант
from 03.2018 to 09.2018
(6 months)
«Watsons Україна», Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)
Консультування клієнтів, викладка товару, робота з касою, відкриття та закриття магазину, інкасації.
Education
ДВНЗ ПНУ ім. В. Стефаника
Економічний,маркетинг, Івано-Франківськ
Unfinished higher, from 2017 to 2021 (4 years)
Knowledge and skills
- MS Office
- CRM
- Direct sales
- Ведення соціальних мереж
- Адміністрування сайту
- Робота з касовим апаратом
- Водійські права кат. B
- Адміністрування CRM
- Ведення CRM
- Google Sheets
- Робота з клієнтами
- Робота в команді
- Робота із запереченнями
- Орієнтація на результат
- РРО CheckBox
- Управління командою
- Стратегічне планування
- Wix
Language proficiencies
English — average
Additional information
Всім доброго часу доби!
...
Візьмусь за додатковий проєкт пов'язаний із налаштуванням CRM та процесів компанії
...
У продажах уже давно, відповідна освіта, паралельно наразі проходжу навчання Web / UX/UI design, практичні навички в адмініструванні сайтів уже набуті
...
Додатково:
- власні ноутбук та гарнітура,
- доступ до Інтернету є при вимкненні світла.
- тихе робоче місце.
Відкрита до пропозицій та співбесід.
Дякую наперед за перегляд резюме та відгуки!
Similar candidates
-
Операційний менеджер
28000 UAH, Remote