Олена
Адміністратор, секретар, менеджер з персоналу, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 50 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4669468
Work experience
Старший адміністратор
from 01.2018 to now
(6 years 4 months)
Медцентр Алерголог, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Прийом телефонних дзвінків, формування запису, презентація послуг;
- Зустріч пацієнтів, створення атмосфери гостинності і комфорту для пацієнтів;
- Обслуговування пацієнтів, надання інформації, ведення касової дисципліни, повний супровід;
- Контроль за персоналом та якістю обслуговування, клієнтський сервіс;
- Графіки персоналу, графіки та звіти для керівництва;
- Набір персоналу, ведення кадрової документації, ведення медичної документації, заключення договорів, співпраця з лабораторіями;
- Розрахунок з пацієнтами, робота з терміналом, формування щоденних звітів.
- Робота з Google Docs, в програмах звітності "Medium" та "Медучет SQL"
- Відкриття/закриття клініки.
Секретар - Референт
from 04.2008 to 01.2018
(9 years 9 months)
ТОВ «Адвокатське бюро ГЕМБЛ», Київ (Юриспруденція)
- здійснення організаційного, документального забезпечення діяльності офісу;
- контроль за дотриманням строків виконання вказівок та доручень керівника, організація своєчасного адресного спрямування доручень та розпоряджень;
- забезпечення своєчасного розгляду кореспонденції, що надходить до офісу та відправляється з офісу, а також організація доставлення її за призначенням;
- доведення рішень керівництва до відома працівників;
- забезпечення працівників офісу канцелярським приладдям, продуктами харчування (чай, цукор, вода, кава), господарськими товарами тощо;
- участь у підготовці нарад, що скликаються керівництвом, ділових зустрічей, організація їх технічного обслуговування;
- прийом відвідувачів, координація їх дій за необхідності;
- організація послуг конференц-сервісу;
- Супровід робочого дня керівника компанії, виконання персональних доручень керівника;
- контроль порядку та чистоти офісу.
Медична сестра відділення реанімації та інтенсивної терапії
from 08.1992 to 11.2006
(14 years 3 months)
Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова НАМН України, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Education
Первое Киевское медицинское училище
Медична сестра, Київ
Specialized secondary, from 1990 to 1992 (2 years)
Червоний диплом
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
References
Омельчук Ольга Игоревна
Заместитель отдела кадров, ООО «Адвокатське бюро ГЕМБЛ»
Additional information
Отдам предпочтение работе в медицинской сфере
УВЛЕЧЕНИЯ:
Конный спорт
Латиноамериканские танцы
Чтение
Вышивание
Similar candidates
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Kyiv, Remote
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Kyiv, Remote
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Kyiv
Менеджер по роботі з персоналом, рекрутер, спеціаліст з кадрів (HR)
Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 UAH, Kyiv, Vasylkiv
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv