Resume from February 1, 2024 PRO

Ольга

Помічник керівника, менеджер тендерних закупівель, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника, менеджер з продажу (тендери)

from 02.2023 to now (1 year 3 months)
ТОВ «ДН БІЗНЕС АЛЬЯНС» (виробництво пиломатеріалів, та ін.), Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Помічник керівника, менеджер з продажу (тендери)
ТОВ «ДН БІЗНЕС АЛЬЯНС» (виробництво пиломатеріалів, та ін.)
•Своєчасна обробка інформації, що надходить до та від керівника, оперативна передача документів, виконання інших доручень керівника;
•Організація та контроль робочого процесу різних підрозділів;
•Робота з існуючими клієнтами;
•Ведення обліку замовлень та координація процесу постачання;
•Моніторинг тендерів, що відповідають специфіці товарів/послуг компанії;
•Участь у тендерах - від пошуку закупівлі та аналізу необхідності прийняття участі до підготовки та подання повного пакету тендерної документації як постачальника послуг та підписання договору, контроль подальшого виконання;
•Аналіз конкурентів та ринку;
•Оформлення документів, що супроводжують продаж;
•Повний спектр роботи з клієнтом: від пошуку обладнання до укладання договорів та контролю їх реалізації.

Провідний фахівець

from 03.2020 to 10.2022 (2 years 7 months)
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Контроль та перевірка своєчасного надходження відповідей на запити та звернення;
Контроль, координація, підтримка, виконання рішень та розпоряджень, узгодження робочих питань із співробітниками за дорученням директора, доведення до них завдань та розпоряджень директора, здійснення контролю за виконанням поставлених завдань.

Оформлювач

from 01.2016 to 03.2020 (4 years 2 months)
Event-індустрія. Власний бізнес., Київ (Дизайн)

Проекти з професійної організації свят з елементами розваг;
Проведення різних урочистостей, ювілеїв, весіль, дитячих свят, вечірок.

Декретна відпустка

from 04.2014 to 01.2016 (1 year 9 months)
Декретна відпустка, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Декретна відпустка

Помічник керівника

from 09.2012 to 04.2014 (1 year 7 months)
Помічник керівника, Київ (Державні організації)

Забезпечення збереження вхідних та вихідних дкументів;
Контроль та перевірка своєчасного надходження відповідей на запити та звернення;
Надання організаційно-технічну та іншу необхідну допомогу;
Ведення фінансової звітності та її аналіз;
Ведення та контроль різних проектів;
Виконання особистих доручень.

Аналітик консолідованої інформації

from 04.2010 to 05.2011 (1 year 1 month)
ТОВ «Київ Сіті Девелопмент», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Доопрацювання та реалізація бізнес-процесів, розробка нових;
Координація забезпечення проектів ресурсами;
Участь у проектній діяльності, керування проектами;
Моніторинг, збір та аналіз показників діяльності різних структур та всього підприємства в цілому, підготовка управлінської звітності.

Менеджер відділу адміністративного департаменту управління протокольної та кадро

from 09.2008 to 04.2010 (1 year 7 months)
ТОВ «Київ Сіті Девелопмент», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організаційно-протокольна робота;
Організація документообігу та діловодства;
Реалізація кадрової політики.

Менеджер з продажу (касир за сумісництвом)

from 04.2007 to 09.2008 (1 year 5 months)
Асоціація Виробників Паркету України (АППУ), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Консультація, прийом та оформлення замовлень, пошук та залучення нових клієнтів, підтримка існуючих;
Обробка замовлень, виписування рахунків, оформлення документів для відвантаження товару;
Супровід замовлення до повного його завершення у зв'язці з монтажниками;
Супровід замовлення до повного його завершення у зв'язці з монтажниками;
Робота із програмою 1С;
Робота з готівкою, документацією, касовим обладнанням, Контроль дебіторську заборгованість, ведення касової книги магазину.

Менеджер з продажу консультант виставкового залу

from 06.2005 to 04.2007 (1 year 10 months)
ТОВ "Ромстал Україна", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Консультація, прийом та оформлення замовлень, пошук та залучення нових клієнтів, підтримка існуючих;
Ведення та організація виставки, асортиментна політика. Робота з каталогами, планування та замовлення нових колекцій, укладання договорів поставки;
Прийом товару на склад, прийом та постачання товару на виставку, відвантаження клієнту;
Проведення інвентаризації, у складських та торгових приміщеннях.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 01.2004 to 11.2004 (10 months)
ТОВ «Міжнародний маркетинговий центр», Харків (ЗМІ, медіа)

Розробка програм із залучення нових клієнтів;
Підготовка та проведення рекламних компаній;
Планування та проведення акцій з просування організацій на ринку, розробка та проведення рекламних заходів, контроль їх виконання;
Зовнішня, внутрішня реклама, реклама у ЗМІ.

Education

(ХДАДТУ) Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Управління та бізнес, Харків
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Спеціальність: Економіка підприємства

Лубенський фінансово-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету

Факультет: Бухгалтерський облік та аудит, Бухгалтер, молодший спеціаліст, Лубни
Specialized secondary, from 1998 to 2002 (4 years)

Additional education and certificates

Права категорії «В», досвід з 2012 року

2012

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Права категорії «В»досвід з 2012 року

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: