Resume from May 20, 2024

Дарья

Оператор техподдержки, support community manager, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Support Communite Manager

from 03.2019 to 03.2024 (5 years)
Cryptocurrency exchange, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Ідентифікація клієнтів (KYC - Know Your Customer);
Моніторинг операцій (AML - Anti-Money Laundering);
Системи фільтрації та санкції - використовує сторонні ресурси для визначення того, що клієнт не перебуває в санкційних списках.
Надавати точну та актуальну інформацію про продукти, послуги, політику та процедури.
Вирішую проблеми клієнтів, визначаючи основні причини проблем і надаючи відповідні рішення або передаючи складні проблеми на вищі рівні підтримки.
Використовую ефективні комунікативні навички, щоб зменшити напружені ситуації та забезпечити позитивний досвід клієнта.

1. KYC (перевірка знань):

Проводити перевірку знань клієнта (KYC) відповідно до встановлених компанією процедур і політики.

Збирати, перевіряти та зберігати необхідну інформацію про особу та діяльність клієнтів.

2. Відповіді на листи клієнтів:

Відповідаю на письмові запити клієнтів електронною поштою професійно, інформативно та ввічливо.

3. Перевірка правильності адреси гаманця валюти: Перевіряю адреси гаманців валюти, надані клієнтами, щоб переконатися, що вони правильні та придатні для транзакцій.

4. Постійний контроль роботи сайту та виявлення помилок:

Постійно контролювала роботу веб-сайту, виявляла можливі помилки та проблеми та повідомляла про них відповідним командам.

Support Communite Manager

from 10.2017 to 11.2018 (1 year 1 month)
Действующий проект, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Работа с пользователями в:
Jira;
btt;
Twitter;
Телеграм (как с русскими пользователями, так и с англо-говорящими);
Помощь пользователям и решение их технических проблем. Баг репорт. Технические вопросы. Создание мотивационных постов. Пушинг чатов.

Оператор БД

from 11.2016 to 01.2018 (1 year 2 months)
ABInBev, Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оформление договоров;
•Формирование и рассылка предзаполненных описей по инвентаризации;
•Постоянная связь с торговыми агентами, мерчендайзерами;
•Введение реестров, отчетов;
•Работа с почтой;
•Работа в программе OLAP-куб;
•Создание сводных таблиц;
•Поиск данных ВПР.
•Ведение реестра входящих данных;
•Обработка сканов документов и данных из систем;
•Консолидация данных и выпуск отчетов по статусу проведения инвентаризации в соответствии с установленным регламентом;
•Проведение дополнительных сверок по отчетам.
•Ведение реестра перемещений холодильного оборудования.
•Создание и подтверждение перемещений холодильного оборудован

Оператор 1С

from 09.2015 to 09.2016 (1 year)
Гайдар +, Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Введение первичной документации (ТТН,РН)
Инвентаризация
Прозвон торговых агентов

Оператор 1С

from 06.2011 to 04.2015 (3 years 10 months)
"Бердянские колбасы", Бердянск (Харчова промисловість)

Работа с документацией.
Введение отчетов, реестров по сырью и специям.
Введение данных в программу 1С

Education

Бердянский Машиностроительный Профессиональный лицей (Бердянск)

Оператор компьютерного набора, секретарь руководителя, Бердянск
Specialized secondary, from 2007 to 2010 (2 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint Email Работа с принтером Работа с ксероксом Сводные таблицы OLAP КУБ Jira Mozilla Thunderbird Zendesk

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Відмінні навички усного спілкування, уміння чітко та ефективно передавати інформацію.

Сильні навички активного слухання та співчуття, щоб зрозуміти потреби та проблеми клієнтів.

Вміння використовувати комп'ютерні системи, бази даних і програмне забезпечення.

Навички вирішення проблем для аналізу проблем клієнтів і надання відповідних рішень.

Терпіння та стійкість у роботі зі складними або незадоволеними клієнтами.

Здатність адаптуватися до мінливих процесів, технологій і вимог клієнтів.

Сильні навички тайм-менеджменту для управління прибутком від дзвінків і досягнення цілей ефективності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: