Resume from May 30, 2022 PRO

Андрій

Директор департаменту, начальник управління врегулювання збитків

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор департаменту, начальник управління врегулювання збитків

from 07.2018 to 04.2022 (3 years 9 months)
Страхова компанія „Перша”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та забезпечення виконання бізнес-процесів з врегулювання збитків – планування, бюджетування, мінімізація збитків компанії.
• Врегулювання питань та співпраця з контролюючими органами МТСБУ, НБУ.
• Формування команди співробітників, що якісно виконують поставлені цілі.
• Прийняття рішень стосовно виплати або відмови у виплаті страхового відшкодування з усіх видів страхування.
• Складання звітності та статистики страхових виплат, формування резервів.
• Співробітництво з аварійними комісарами, компаніями технічного асистансу, експертними організаціями, станціями технічного обслуговування, автосалонами з питань врегулювання та залучення нових клієнтів.
• Виявлення та розслідування страхового шахрайства.
• Участь та розробка нових страхових продуктів.

Директор департаменту врегулювання збитків

from 02.2010 to 01.2017 (6 years 11 months)
Страхова компанія „Еталон”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та забезпечення виконання бізнес-процесів з врегулювання збитків – планування, бюджетування, мінімізація збитків компанії.
• Врегулювання питань та налагодження співпраці з контролюючими органами МТСБУ, Нацкомфінпослуг.
• Формування команди співробітників, що якісно виконує поставлені цілі.
• Прийняття рішень стосовно виплати або відмови у виплаті страхового відшкодування з усіх видів страхування.
• Складання звітності та статистики страхових виплат, формування резервів.
• Співробітництво з аварійними комісарами, компаніями технічного асистансу, експертними організаціями, станціями технічного обслуговування, автосалонами з питань врегулювання та залучення нових клієнтів.
• Виявлення та розслідування страхового шахрайства.
• Участь та розробка нових страхових продуктів, інструкцій та інших методичних документів.

Начальник управління врегулювання збитків та розвитку регіональної мережі

from 03.2008 to 02.2010 (1 year 11 months)
Страхова компанія „Пуск”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та контроль за роботою по веденню справ з врегулювання збитків.
• Мінімізація затрат Компанії при розгляді вимог на виплату, розрахунок сум страхових виплат у відповідності з діючим законодавством України та недопущення проведення необґрунтованих виплат.
• Економія та раціональне використання трудових, фінансових та інших ресурсів.
• Забезпечення виконання договірних зобов‘язань, високого рівня обслуговування страхувальників та потерпілих осіб з метою збереження їх в якості клієнтів Компанії.
• Залучення клієнтів шляхом проведення переговорів, співпраця зі страховими посередниками, робота з банками (проведення зустрічей з керівництвом, узгодження умов співпраці).

Головний спеціаліст, начальник відділу врегулювання збитків

from 10.2006 to 03.2008 (1 year 5 months)
Страхова компанія „ВіЕйБі Страхування”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Збір документів по страховим випадкам.
• Огляд пошкоджених транспортних засобів після ДТП.
• Робота з експертними організаціями, станціями технічного обслуговування.
• Розрахунок сум страхового відшкодування та підготовка страхових актів.

Education

НТУУ КПІ

Інженер-механік, Київ
Higher, from 2000 to 2006 (5 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство HCL Notes Страхування

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Мета:
Самореалізація в стабільній компанії, яка принесе користь, покращення робочих процесів та зростання ефективності моєму новому роботодавцеві.

Головна інформація

•Досвід роботи у врегулюванні страхових подій та претензій.
•Побудова бізнес-процесів з врегулювання збитків страхової компанії з нуля до ефективно працюючої системи в обмежені терміни.
•Розуміння існуючих законодавчих норм та досвід співпраці з контролюючими органами у сфері страхування.
•Якісне, чесне та порядне сервісне обслуговування клієнтів.
•Зацікавленість у пошуку конкретних та результативних рішень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: