• PRO

Лариса

Начальник відділу кадрів, 10 000 UAH

Considering positions:
Начальник відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів
Employment type:
full-time
Age:
64 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу

from 03.2020 to 04.2025 (5 years 1 month)
Транспортно - логістична компанія, Полтава (Транспорт, логістика)

Менеджер з продажу фінансових послуг державної компанії- посада, яка за 5 років дала мені багато нових навичок і дозволила вдосконалити вже набуті здібності. Обов'язки:
• пошук клієнтів, клієнтоорієнтовний підхід, увага до дрібниць, вміння знайти компроміс та багато іншого - ключові задачі всіх менеджерів з продажу, будь-що вони продають: роботу або фінансові послуги.
• знання з фінансового моніторингу вимагають правильності, законності, відповідності, дійсності всіх документів в юридичній справі як юридичної особи, так і працівника
• маю цінний досвід проходження перевірок документів клієнтів Регулятором і аудитом Центрального управління

Менеджер з персоналу

from 09.2017 to 09.2019 (2 years)
АТ "Полтавський турбомеханіний завод", Полтава (Машинобудування)

Успішна робота на посаді провідного менеджера з підготовки кадрів, також виконання обов'язків інспектора відділу кадрів підприємства чисельністю більше 1000 співробітників. Мала можливість проявити себе, свої знання, практичний досвід на всіх ділянках кадрової роботи у відділі з 5-6 колег. Обов'язки:
• навчання персоналу, підготовка кадрів, розробка систем мотивації;
• кадрове адміністрування процесу прийому та звільнення, надання відпусток і т.п.;
• кадрова робота: формування особових справ працівників, надання різних звітів та аналітичних відомостей з кадрів та інше;
• успішно виконувала обов'язки менеджера з підбору персоналу: системний пошук і підбір персоналу: робочих професій та ІТП, керівництва різними методами, проведення співбесід, успішне закриття вакансій, і т.п.
Застосовувались різні методи підбору кадрів: робота з сайтами вакансій, участь в ярмарках вакансій, презентація підприємства перед цільовою аудиторією, співробітництво з навчальними закладами різного рівня та направлення, центрами зайнятості, розміщення об'яв в транспорті, соцмережах, групах, розповсюдження листівок і т.д.
• на основі розробленої методики організовувала та керувала проведенням оцінки персонала, що забезпечило можливість керівництву найбільш раціонально використовувати потенціал співробітників.
Результат - успішне закриття вакансій, виконання програм навчання і атестації, збереження кваліфікрваних працівників та ін.

Кадровик

from 10.2015 to 12.2016 (1 year 2 months)
Полтавський державний учбово-курсовий комбінат, Полтава (Освіта, наука)

Успішно працювала на посаді головного бухгалтера. Кадрова робота:
• формувала кадрові документи в 1С8, вела облік робочого часу в табелях, складала і контролювала складання графіків виходу на роботу;
• складала штатний розклад;
• вела сама та контролювала законність і правильність складання кадрових документів і записів в трудові книжки як штатних співробітників, так і по договорам.
Крім цього, займалась пошуком, комплектацією та оформленням групп слухачів.

Головний бухгалтер

from 10.2014 to 01.2016 (1 year 3 months)
Полтавська філія ПАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ", Полтава (Транспорт, логістика)

Працювала на посаді головного бухгалтера великого підприємства залізничного транспорту. Керувала роботою бухгалтерської служби. Як головний бухгалтер, контролювала законність і правильність складання кадрових документів. Маю успішний досвід перевірок оформлення трудових відносин, нарахування і утримання податків фінансової, податкової інспекції та внутрішнього і стороннього аудиту. Підбирала персонал для бухгалтерської службы і в складське господарство.

Інспектор відділу кадрів

from 09.2011 to 09.2015 (4 years)
ООО "Смарт.Сервис", Полтава (Маркетинг, реклама, PR)

Разом з роботою головним бухгалтером підприємства в сфері рекламного бізнесу, повністю вела кадровий облік, проводила оформлення прийому і звільнення співробітників як по основному місцю роботи, так і по договорам сумісництва і ЦПХ, табельний облік робочого часу. Сама оформлювала і нараховувала виплати відпускних і лікарняних, вела облік відпусток, подавала звіти і т.п. Підбирала персонал для підприємства від менеджерів з реклами до рядових співробітників.
Маю успішний досвід перевірок інспекції з праці оформлення трудових відносин найманих працівників у приватного підприємця і юридичної особи та перевірок податкової інспекції.

Education

Полтавський кооперативний інститут

Економіка торгівлі, экономіст-організатор торгових процесів, Полтава
Higher, from 1978 to 1982 (4 years)

Additional education and certificates

ТОВ "Полтавський навчальний професійно-технічний комбінат", курс:Загальні питання з охорони праці

1 місяць

Knowledge and skills

  • Підбір керівного персоналу
  • Ініціативність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Управління магазином
  • Інвентаризація

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

  • Кошарна Людмила Миколаївна

    Кошарна Людмила Миколаївна

    Начальник відділу кадрів, АТ ПТМЗ

    Contact details are hidden
  • Асланова Юлія Іванівна

    Асланова Юлія Іванівна

    Менеджер з персоналу, ТОВ "Кернел трейд"

    Contact details are hidden

Additional information

Управлінські та організаційні навички набула під час керування бухгалтерською службою на посаді головного бухгатера (20 років). Крім того, напрацьований різний практичний досвід на посаді офис-менеджера, діловода, інспектора відділу кадрів, 5 років ведення договірної роботи великого державного підприємства, включно з фінансовим моніторингом, дає мені свободу в рішенні нестандартних задач зараз.
Правильно організована робота колективу, злагодженність, допомога друг другу (командна робота) - запорука успіху і вчасності виконання задач і звітів, ще раз підтвердила мій досвід в цьому. Такі навички та знання трудового законодавства і кадрових документів (набуті раніше), досвід керівника служби дають мені впевненість в успішній роботі на посаді начальника та інспектора відділу кадрів.
Всю трудову діяльність працювала безперервно на таких посадах:
- головний бухгалтер;
- HR - менеджер;
- інспектор з кадрів;
- ФОП, власний магазин
та інше
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: