Resume from October 2, 2018

Юлия

Бухгалтер по первичной документации

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
51 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Панченко Юлія Степанівна
Менеджер з логістики, бухгалтер, економіст, повна зайнятість.

Дата народження: 21 березня 1973 р
Бажане місто роботи: Черкаси
Контактна інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль

Цікава робота в дружньому колективі , підвищення професійного рівня ,достойна зарплата.

Освіта

Вища
Черкаський інститут Управління
Спеціальність – економіка підприємства
Черкаський фінансово - економічний технікум Держбанку СРСР
Спеціальність - облік в кредитних установах

Досвід роботи

менеджер по контролю договорів оренди .
З 02.10.2012р.
обов´язи: контроль роботи адміністративного персоналу бізнес центрів, заключення договорів, здача торгових площ в оренду, ведення бухгалтерської, фінансової документації.
В підпорядкуванні 7 осіб.

фахівець з обліку відділу логістики.
З 01.03.2007р. по 28.09.2012р.
ТЗОВ « Торгово - промислова компанія».

Вид діяльності:(Комплекс матеріалів для покрівлі та фасадів ).
Перелік обов´язків : спілкування з клієнтами,презентація продукції, прийняття заявок, створення заказу та простеження його виконання, резервування продукції , створення транспортної заявки, контроль розвантаження, відслідковування залишків продукції на складах, формування внутрішніх звітів, договорів продажу, оформлення первинної документації, актів звірки, контроль дебіторської заборгованості, аналіз динаміки продажу продукції, інвентаризація.
В ході виробничого процесу при необхідності виконувала функції начальника відділу логістики.


Економіст
З 24.06.2003р. по 7.11.2006 р.
ТОВ «Дніпро»
Створення бізнес-планів, фінансових проектів .

Економіст «бюро по фінансовій роботі з кредитними установами ,контролю договорів».
З 04.05.2000 р. по 16.06.2003р.
ВАТ «Азот»
Робота в системі «клієнт- банк», робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю.

Економіст фінансового відділу
З 12.01.1993р. по 04.05.2000р.
ВАТ «Азот»
обов ’язки : робота з заявками на оплату , платіжними документами , а також документами на відвантаження готової продукції.

Бухгалтер головної бухгалтерії
26.08.1991р. по 12.01.1993р.
ВАТ «Азот»
Робота з первинною документацією.

Технік в групі впровадження і супроводу завдань ІРЦ
З 23.07.1990р. по 18.08.1991р.
ІРЦ
Робота із статистичними даними.

Професійні навики

Навики роботи з комп'ютером – Користувач, OS Windows XP, 7, MS Office ,1:C Бухгалтерія 7 ; Бухгалтерія 8, Інтернет.
Володіння мовами

Російська, Українська ,Англійська –початкова.

Додаткова інформація

Відповідальність, коммунікабельність, цілеспрямованість,вміння працювати в команді,
Здатність працювати з великим обсягом інформації .

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: