Resume from October 1, 2019

Брезінський Ігор Олександрович

Юрист, юрисконсульт, 20 000 UAH

Full-time, part-time, remote.

Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Провідний юрисконсульт

from 08.2018 to now (1 year 2 months)
КП "ЦКС", Київ (житлово-комунальні послуги)

Підготовка та надання відповідей на звернення та запити фізичних і юридичних осіб, державних органів і установ та інш.

Юрист, помощник адвоката

from 09.2015 to 05.2018 (2 years 8 months)
Юрист, помощник адвоката, Киев (юридические услуги)

Написание юридических документов (заявлений, ходатайств, запросов и т.д.), участие в судах, за последний год моей работы выиграно больше 40 (из 57 закрепленных за мною) дел по написанным мною документам. Практики: УК, УПК, ГК, ГПК, ХК, ХПК, налоговое, гражданское,семейное право, внешнеэкономическая деятельность и др.

Головний інспектор-ревізор

from 04.1993 to 04.2014 (21 years)
Державна митна служба, Київська митниця ДФС, Київ (зовнішньоекономічна діяльність)

Реєстрація суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та здійснення митного оформлення товарів та інших предметів.


Education

КНЕУ

Правовое регулирование экономики, магистр права., Киев
Higher, from 09.2000 to 09.2003 (3 years)

С красным дипломом.


Additional education

Отримав свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю в Раді адвокатів міста Києва. (2)


Professional and other skills

Computer skills
Word,Excel та інші програми.


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Люблю свою работу, постоянно повышаю свой профессиональный уровень развития, готов освоить любое новое направление в юриспруденции, всегда в работе ориентируюсь на конечный положительный результат, всегда довожу дело до конца.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Resumes in categories
Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: