Resume from November 15, 2023 PRO

Олександр

Data Scientist (Excel, Google Sheets), керівник підрозділу аналітики, 60 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Аналітик фінансового департаменту

from 03.2023 to now (1 year 1 month)
АТ ТАСКОМБАНК, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з управлінським обліком.
Розподіл (алокація) витрат підтримуючих напрямів на бізнес підрозділи.
Адміністрування звітністю і підготовка даних для Щомісячного звіту "Руху Грошових Коштів" (CF).
Адміністрування Щотижневим оперативним звітом, збір даних і підготовка звітів.
Опрацювання і підготовка розподілу витрат процессінгу між бізнес-підрозділами.

Аналітик відділу факторинга

from 12.2020 to 03.2023 (2 years 3 months)
ТАСКОМБАНК, Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Автоматизація усіх обчислень продукту «Факторинг», «Експрес-аналізу» Клієнтів. Автоматизація Звіту-Розрахунку платіжної дисципліни Дебітора в Excel.
2. Обчислення платіжної дисципліни Дебітора, доходів і втрат факторингових операцій. нарахувань: проценти, комісії, резерви, трансферти.
3. Автоматизація будь-яких обчислень за відомим алгоритмом. Ad-Hoc-звіти.
4. Підготовка висновків підрозділу факторингу.
5. Супровід обліку щомісячного фінансового результату продукту факторинг.
6. Моніторинг конкурентного середовища продуктів: «Факторинг» (2030), «Гарантії» (9000), «Видані Авалі» (9003) з даних Наглядової статистики НБУ (Оборотно сальдовий баланс у розрізі Банків).
6. Консультування фронт-підрозділів за новими потенційними та чинними Клієнтами.
7. Навчання Колег нюансам програми Microsoft Office Excel та Google Sheets.
8. Розробка звітів у довільній формі на запит замовників у Excel, Google Shets (QUERY).

Аналітик фінансових баз даних (Freelance)

from 04.2017 to 12.2020 (3 years 8 months)
Аутсорсинг і участь у тимчасових проектах, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Участь у проектах з аналітики логістики, впровадженню фінансового та управлінського обліку (з нуля), автоматизація і впровадження звітів, що поєднують товарну і фінансову аналітику: SKU-моніторинг і контроль дебіторської заборгованості клієнтів, аналіз структури витрат і доходів витрат робочого часу, обчислення втрати вартості грошових коштів, бізнес-моделювання «від старту до беззбитковості», створення фінансового календаря.
2. Формування планово-економічного аналізу для підприємств різних галузей і «бізнес-планів». Фінансове моделювання.
3. Допомога у впровадженні P&L, cash-flow, balance та звітів у довільній формі згідно запиту Замовника («ad-hoc»).
4. Використання Excel (формули і макроси) та Google Sheets (QUERY).
5. Робота з масивами даних більше 1 млн. строк (Big-Data Science).

Аналітик продаж і товарних запасів (Freelance)

from 04.2017 to 12.2020 (3 years 8 months)
Аутсорсинг і участь у тимчасових проектах, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Аналітика продаж, розробка, впровадження з ІТ-фахівцями, формування та консолідація будь-яких звітів по:
1. За основними показниками діяльності направления продаж (оборотність, воронка продажів, частота дзвінків менеджерів, результативність KPI) різних періодів (день, тиждень, місяць, квартал).
2. Напрямам продаж в необхідних розрізах (за асортиментом, каналах збуту / клієнтів, менеджерах і т.д.).
3. За рентабельністю, брендам і клієнтам. Розрахунок рентабельності акцій і активностей.
4. Аналіз можливих продажів в розрізі обсягів, клієнтів.
5. Аналітика надлишків і дефіцитів SKU. Втрачені продажи і упущена виручки по 0-позиціях.
6. Аналіз лімітів для клієнтів по SKU і контроль дебіторської заборгованості клієнтів, формування звітів. Аналітика дебіторки в за асортиментом.
7. Контроль і аналіз формування вартості продукції.
8. Регулярне складання і надання повної звітності по роботі відділу продаж, створення аналітичних презентацій для керівництва.

Провідний економіст

from 12.2015 to 03.2017 (1 year 3 months)
Участь в ліквідації Банків, Київ (Банки в стані ліквідації), Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Робота по погашенню заборгованості.
2. Супровід претензійної діяльності. Звітність.
3. Управління портфелем.
4. Організація, супровід і підготовка пакету документів для продажу активів (кредитів) Банку та передпродажна підготовка активів.

Результати:

1. Погашено понад чверть мільйона за перший місяць переговорів.
2. Організовано понад 50% інвентаризації. Зафіксовані результати в звітності.
3. Проведено передпродажні підготовки для більш 20 справ.
4. Підготовлено іпотечні справи фіз осіб для передачі державним органам (правоохоронні, ФГВФО, ДІУ).

Провідний економіст

from 05.2014 to 08.2015 (1 year 3 months)
ПАТ «РАДИКАЛ БАНК», Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Супровід кредитних справ факторингу та видання гарантій. Консультування клієнтів.
2. Підготування та оформлення договорів.
3. Збір, аналіз та систематизація інформації, наданої клієнтом.
4. Підготовка проектів висновків відділу факторингу. Аналіз нових та поточних проектів (клієнтів) на предмет доцільності співпраці.
Результати:

1. Приведено в порядок кредитні справи (від «хаосу» до опису справи, зберігання і здачі до архіву.
2. Обчислено витрати та доходи факторингових операцій.
3. Здійснено більше сотні «Експрес-Аналізів».

Головний спеціаліст

from 04.2012 to 03.2014 (1 year 11 months)
ПАТ «Автокразбанк», Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Супровід іпотечного кредитування будівельних компаній. Розрахунок відсотків, підготовка документів для перевірки заставного майна та офіційного листування з клієнтами, передача справ в архів (з описом).
2. Організація і супровід роботи Тарифної Комітету і Закупівельної комісії (Секретар).
3. Організація і повне документальне і координаційне супровід закупівель (конструкції касових вузлів, касове обладнання, сейфи, депозитні комірки, інше).

Результати:
1. Проведено маркетинговий аналіз ринку нерухомості України, Київської області.
2. Побудовано касовий вузол за адресою Головного офісу та зібрані конструкції сховища, встановлені сейфи з депозитними осередками, встановлені меблі для Головного офісу.
3. Кредитні справи передані в архів.

Начальник відділу логістики

from 05.2010 to 05.2011 (1 year)
ТОВ «Промвагонтранс», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Управління:
1.1. Логістикою.
1.2. Закупівлями (ЗЕД та вітчизняні заводи).
1.3. Ціноутворенням.
1.4. Фінансовим аналізом.
1.5. Переговорами з потенційними і поточними постачальниками.
2. Узгодження і підготовка договорів поставок.
3. Просування продукції на держпідприємства. Формування пакетів пропозицій і участь у відкритих торгах (державних тендерах).
4. Автоматизація і підвищення ефективності процесів логістики, участі в тендерах, закупівлі.
5. Опис та впровадження бізнес-процесів від стартапу до підвищення ефективності.

Результати:

1. Стартап логістики протягом 1 місяця.
2. Поставлено продукції більш ніж на 200 млн. Грн.
3. Участь в 20 тендерах.
4. Перемога в понад 30% торгах.

Заступник керівника аналітичної служби координації категорійного менеджменту

from 04.2009 to 02.2010 (10 months)
ТОВ «Мега-Ленд», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Управління:
1.1. Товарними лінійками всіх товарних категорій (понад 9 категорій, 14000 позицій).
1.2. Розподілом товарних категорій.
1.3. Побудовою ланцюжків поставок і регіональних складів-магазинів.
1.4. Розподілом складських площ і асортименту в роздрібних магазинах, введенням систем мерчандайзингу.
1.5. Пошуком і встановленням зв'язків з постачальниками, проведення переговорів. Взаєморозрахунки.
1.6. Організація закупівлі товару, його доставка і зберігання.
1.7. Роботою з 1С програмістами по розробці звітів в 1С 8.2.

2. Аналітика:
2.1. Оборотності, прогнозування продажів.
2.2. Прогнозування рівня продажів і прибутковості окремих товарів і категорій в цілому.
2.3. Зонування складських площ.
2.4. Товарна лінійка всіх категорій (більше 9, 14000 позицій, АВСD, XYZ, насиченість асортименту, частота продажів позицій, рівень запасу дефіцит і надлишки товарних позицій).
2.5. Формування асортиментної матриці (товарні запаси, ліміти і страхові запаси) в рамках товарних категорій.
2.6. Фінансовий аналіз і планування бюджету закупівель і продажів.

3. Маркетинг.
3.1. Моніторинг асортименту, цін і технологій роботи конкурентного середовища.
3.2. Ціноутворенням в товарних категоріях.
3.3. Участь у формуванні планових показників мережі по реалізації товарів категорії.
3.4. Керівництво та координація діяльністю співробітників.
3.5. Консультування ЗЕД.
3.6. Участь в нарадах і розвитку підприємства і виведення нових товарних категорій.
3.7. Опис і впровадження бізнес-процесів від стартапу до підвищення ефективності в логістиці та аналітиці.

Результати:

1. Впровадження в програмному середовищі 1С звіту, що дозволив скоротити запаси на 50% (економія близько 2 млн. У.о.) без втрат рівня продажів.
2. Додаткові звіти для зонування площ складів і магазинів, АВС, лімітування, управління товарною матрицею.
3. Підвищення ефективності роботи підрозділу логістики.
4. Адресний зберігання продукції.
5. Економія складських площ більше 25%.

Керівник служби впровадження системи менеджменту якості

from 04.2008 to 03.2009 (11 months)
ТОВ «АТЕМ», Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

1. Навчання персоналу.

2. Супровід групи внутрішніх аудиторів.
2.1. Вибір, оцінка роботи та атестація внутрішніх аудиторів.
2.2. Проведення оперативних нарад з робочою групою.
2.3. Організація колективної роботи зі складними невідповідностями. Оцінка результатів коригувальні та запобіжні дії.
2.4. Складання плану поліпшень в організації.
2.5. Забезпечення даними про поточну ситуацію керівництва компанії: Збір і аналіз даних по проведеним аудитів.
2.6. Підготовка рішень для поліпшення. Оцінка альтернатив.
2.7. Проведення нарад за результатами роботи з лінійними керівниками.

3. Ведення документації.
3.1. Розробка і впровадження основної документації компанії (Задокументовані процедури, Методика управління мережевою текою, Керівництво за якістю, Положення про мотивацію персоналу задіяного в розвитку СМЯ, Політика і цілі компанії в області якості, План-графік заходів за якістю, Генеральна матриця відповідальності організації)
Розробка і впровадження документації служби якості.
Консультування.
3.2. Оперативна допомога в розробці документації інших підрозділів. Перевірка та узгодження документації.
3.3. Проведення нарад з робочою групою розробників і лінійними керівниками за погодженням документації.
3.4. Документальний супровід і розвиток ефективності процесів в Службі якості за вимогами ISO 9001.
3.5. Опис всіх бізнес-процесів Департаменту логістики (побудова блок-схем циклічних бізнес-процесів за методом "Basic Flowchart", в логіці стандарту IDEF0, в програмному забезпеченні MS Office Visio).
3.6. Впровадження та опис нових процесів.
4. Співпраця з зовнішніми організаціями-реєстраторами.
4.1. Вибір постачальника послуг.
4.2. Організація укладення ділових договірних відносин.
4.3. Контроль співпраці.
4.4. Зустріч і прийом зовнішніх аудиторів. Організація і проведення сертифікаційного аудиту.
4.5. Отримання сертифіката для організації.

Результати:

1. Проведено зовнішній сертифікаційний аудит. Отримано сертифікат.
2. Покращено процес замовлення сировини.
3. Автоматизовані процеси логістики.
4. Навчені керівники підрозділів і основні фахівці.
5. Проведено понад 4 внутрішніх аудиту. Зафіксовані результати.
6. Створена документація підприємства і 42 підрозділів. Більше 200 документів.

Категорійний менеджер логістики та ЗЕД

from 12.2005 to 03.2008 (2 years 3 months)
ТОВ «ТД «Водна Техніка», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Управління ЗЕД, закупівлями, логістикою, запасами.
2. Розподіл товарного потоку в національній мережі (більше 24 філій).
3. Координація та впровадження роботи роботи двох «кущових» складів (Донецьк, Одеса) для забезпечення асортиментом 6 філій.
4. Координація роботи митного брокера.
5. Організація отримання дозвільної документації у державних органів і незалежних сертифікованих лабораторій для виведення нових товарів.
6. Отримання віз для поїздки дилерів компанії на заводи постачальників.
7. Документальний супровід ЗЕД (інвойси, коносаменти, листи-погодження і т.д.) поставок продукції і зразків нових товарів і комплектуючих з країн Європи (Італія, Польща і Німеччина), Південної Америки і Китаю.
8. Вивід на український ринок нових товарів компанії. Пошук на міжнародних ринках товарів (теплотехніка). Порівняльний аналіз пропозицій постачальників за цінами і технічними критеріями. Фінансове планування виведення на ринок нових товарів.
9. Фінансовий аналіз каналу дистрибуції.
10. Міжнародна ділова переписка.
11. Ведення управлінського фінансової звітності ( "кущові" склади, філії, ЗЕД).
12. Ведення управлінської звітності по оборотності товарних активів (воронка ТМЦ).
13. Документальний супровід і розвиток ефективності процесів в Департаменті логістики за вимогами ISO 9001.
14. Опис всіх бізнес-процесів Департаменту логістики.
15. Впровадження та опис нових процесів.
16. Постановка завдань для автоматизації роботи 1С і нових звітів.

Результати:

1. Виведено на ринок нові товари (дві марки газових котлів, колонки, бренди алюмінієвих і сталевих радіаторів).
2. Стартап і підвищення ефективності роботи двох "кущових" складів.
3. Задокументовані процеси Департаменту логістики за вимогами ISO 9001.
4. Автоматизоване документальний супровід та облік поставок продукції на регіональні філії.
5. Скорочено видатки робочого часу менеджерів на друк супровідних документів для транспортування продукції (ТТН, Накладна, Маршрутний Лист) на 80%.
6. Реалізовані поставки "гарячих" замовлень по тендерам з великим обсягами продукції.
7. Завдяки оперативній логістиці перше місце за рівнем продажів отримав Сімферопольська філія (входив в зону компетенції).

Керівник відділу логістики

from 03.2004 to 09.2005 (1 year 6 months)
ТОВ «Украгроком», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Маркетинг.
1.1. Аналіз продажів. Прогнозування обсягів реалізації. Планування бюджету обсягів закупівель. Ведення статистики.
1.2. Моніторинг ринку збуту і постачальників.
1.3. Дослідження ринку. Збір інформації про попит у покупців. Аналіз пропозицій на товари у конкурентів. Аналіз ціноутворення, термінів поставок товарів конкурентами.
1.4. Ціноутворення. Формування прайс-листа.
1.5. Створення і розвиток клієнтської бази.

2. Фінансовий аналіз.
2.1. Складання собівартості товарних запасів на МЛС і складах-магазинах.
2.2. Фінансовий аналіз відвантажень вагонами (60 тонн) і автомобілями (до 10 тонн), впровадження автоматизації і каналів дистрибуції.
2.3. Планування і планово-фактний аналіз бюджету логістики. Облік ТМЦ і витрат на НРР і доставку ТМЦ. Облік ВМД і підготовка первинних документів для бухгалтерії.

3. Управління логістикою.
3.1. Пошук і вибір постачальників.
3.2. Координація вантажопотоку.
3.3. Координація роботи митного брокера.
3.4. Документальний супровід ЗЕД.

4. Розвиток логістики і дистрибуції.
4.1. Впровадження та контроль роботи проекту дистрибуції клієнтам вантажними автомобілями.
4.2. Автоматизація документообігу.
4.3. Управління персоналом.
4.4. Підбір персоналу. Навчання і розвиток майбутніх менеджерів у сфері збуту, документообігу, логістики.
4.5. Делегування функцій і контроль роботи помічників.
4.6. Участь в нарадах зі стратегічних питань.
4.7. Розробка, постановка і контроль виконання ІТ-фахівцями автоматизації бізнес-процесів і впровадження нових звітів. Тестування і перевірка результатів виконаної роботи.

Результати:

1. Створено клієнтська база українських сільськогосподарських товарних виробників і база постачальників (Більше 7000 клієнтів і понад 100 Постачальників з України, Росії та країн Євросоюзу).
2. Запущено проект продажів добрив автотранспортними нормами з регіональних складів.
3. Підвищена відповідальність і орієнтація на результат у підлеглих.
4. Впорядковано взаємодія відділів всередині компанії.
5. Підібрано персонал для відділу збуту, регіональних складів, офісу.

Education

Академія праці і соціальних відносин при Федерації профспілок України

Менеджменту і маркетингу, Маркетинг, Киев
Higher, from 2001 to 2003 (2 years)

Брав участь в двох студентських олімпіадах в квітні 2002 року з такими результатами:
1. Друге місце за курсом "Маркетингові дослідження".
2. Перше місце за курсом "Маркетинг".

Національний університет "Львівська політехніка"

Економіки та менеджменту, Львів
Unfinished higher, from 1998 to 2001 (3 years)

Перші три курси за напрямком Менеджмент ЗЕД

Knowledge and skills

amoCRM Бітрікс24 CRM Google Docs MS Excel Google Google Sheets HCL Notes MS Office MS Outlook MS PowerPoint MS Visio WMS MS Word Банківська справа АБС Б2 ОДБ 1С:Підприємство Управління логістикою Управління закупівлями Аналітика товарних оборотів Аналітика продаж Аналіз фінансових рухів всередині компанії (дистрибуція) Фінансове планування і моделювання (фін календар) Аналіз платіжної дисципліни Дебітора

Additional information

Розглядаються пропозиції на неповний робочий день або фріланс і пропозиції з повністю білою ЗП на повний день.
Пропозиції на повний день з "сірою" ЗП - не розглядаються. Пропоную почати спілкування у вайбер або телеграм, оскільки на роботі. Не зручно спілкуватись по телефону.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: