Resume from January 15, 2024 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, обліковець (складське приміщення), 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
28 years
City of residence:
Zhovkva
Ready to work:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Обліковець (складське приміщення)

from 01.2022 to 03.2023 (1 year 2 months)
ТзОВ «Ярофрут», Жовква (Харчова промисловість)

Клієнтоорієнтованість; спілкування з людьми.
Виконання вказівок керівництва.
Досвід роботи з ПК, а саме 1С(підприємство), MS Excel.
Ведення первинної документації;
Постановка товару на прихід;
Створення видаткових накладних, накладних на переміщення між складами;
Оформлення замовлень на склад;
Формування звітів, інвентаризація по складу.
Ведення бух.обліку

Флорист

from 12.2019 to 01.2022 (2 years 1 month)
Галерея квітів «Прованс», Жовква (Роздрібна торгівля)

Клієнтоорієнтованість; досвід роботи з людьми;
Знання 1с Підприємство(каса); розрахунок Pos-термінал

Education

ЛНАУ

Економічний; Фінанси, банківська справа і страхування, Дубляни
Higher, from 2012 to 2018 (5 years 5 months)

Knowledge and skills

1С:Підприємство Комунікабельність Ведення звітності Клієнтоорієнтованість Робота з накладними Спілкування і порозуміння з різними клієнтами MS Excel Користувач 1С Ведення документації Привітність

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Бажана локація місця праці - центр або район Галицького перехрестя!)
Є велике бажання навчатись і готова працювати в молодому і дружньому колективі:)
Цікавить повна зайнятість.
Бажаний стабільний графік роботи(5/2)

Без шкідливих звичок)
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Пропозиції щодо роботи прошу скидати на ел. Пошту : [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: