Resume from April 11, 2024 PRO

Ірина

HR specialist, менеджер з персоналу, рекрутер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-менеджер

from 01.2022 to 12.2022 (11 months)
СВ БРОК, Київ (Транспорт, логістика)

Введення кадрового діловодства з нуля. Повний цикл підбору персоналу. Написання кадрових політик та інше.

HR-менеджер

from 07.2021 to 11.2021 (4 months)
Мові Хелс, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Аналіз резюме, проведення співбесід, онбординг нових співробітників. Контроль проходження випробувального терміну, адаптаційного періоду. Формування кадрового резерву. Оцінка та розвиток персоналу.

HR-менеджер

from 03.2019 to 06.2021 (2 years 3 months)
ТОВ Кроу Україна, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Введення кадрової роботи з нуля. Повне ведення кадрової роботи з функцією рекрутера. Ведення обліку навчання працівників. Написання Посадових інструкцій та Політики про кадрове управління. Маю знання 1С ЗУП, Microsoft Office.

Начальник відділу кадрів

from 01.2013 to 08.2018 (5 years 7 months)
Державна установа "Держгрунтохорона", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Повне ведення кадрової роботи. Штат приблизно 700 працівників, включаючи 23 філії по Україні. Ведення військового обліку працівників з нуля.

Юрист

from 05.2011 to 12.2012 (1 year 7 months)
Міністерство аграрної політики та продовольства України, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Займалась нормативно-правовою роботою центральних органів виконавчої влади, які спрямовувались та керувались Міністром.

Начальник відділу кадрів

from 07.2010 to 06.2011 (11 months)
Державна екологічна інспекція в Київській області, Київ (Екологічна сфера)

Повне ведення кадрової роботи.

Спеціаліст відділу кадрів

from 08.2007 to 07.2010 (2 years 11 months)
Державний комітет України із земельних ресурсів, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення кадрової роботи територіальних органів України, 24 філії.

Education

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Факультет правознавство, Киев
Higher, from 2010 to 2012 (1 year 7 months)

спеціальність «Правознавство», кваліфікація спеціаліст з права

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет економіки, менеджменту та права, Киев
Higher, from 2006 to 2010 (3 years 8 months)

спеціальність «Маркетинг на ринку товарів та послуг», кваліфікація магістр з маркетингу

Київський торговельно-економічний коледж

Товарознавство та комерційна діяльність, Киев
Specialized secondary, from 2003 to 2006 (3 years)

Additional education and certificates

Семінар в міжнародному центрі фінансово економічного розвитку Журнал кадровик-01 та експертно правова система "Expertus" Кадри

1 день

Кадровик-PROфесіонал

2021 рік , 36 годин

Knowledge and skills

MS Excel Користувач ПК MS Outlook Робота з оргтехнікою Нарахування зарплати Законодавство України Трудове законодавство

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Маю достатні знання (понад 14 років) в області кадрової роботи (законодавство про працю) та діловодства, також досвід у підборі персоналу.
Вважаю себе комунікабельною, відповідальною, ініціативною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі та вмію розставляти пріоритети.

Основні обов'язки:
1. Введення кадрової роботи з нуля на підприємстві.
2. Внесення в 1С:Предприятие 8.3 інформацію про фізичну особу. Його переміщення.
3. Заповнення, облік і зберігання трудових книжок.
4. Видача довідки про трудову діяльність працівника.
5. Оформлення, ведення особових справ працівників.
6. Ведення, облік і розрахунок днів відпусток.
7. Складання графіку відпусток.
8. Складення і оформлення характеристик на співробітників.
9. Ведення наказів з особового складу: прийняття, звільнення, переведення, відпустка і т.д.
10. Ведення цивільно-правових договорів.
11. Участь у розробці, написання посадових / робочих інструкцій, ПВТР.
12. Ведення штатного розпису.
13. Повний цикл підбору персоналу.
14. Організація процесу онбордінга співробітників.
15. Досвід роботи з відокремленими підрозділами (філіями).
16. Ставити на облік компанію у військоматі. Ведення військового обліку та ін.
17. Участь в HR проектах.

ПРОЖИВАЮ ЗА КОРДОНОМ, тому розглядаю тільки віддалений формат роботи (повна, неповна зайнятість, проектна робота).

Якщо зацікавив мій досвід роботи - пишіть у месенджери. Дякую :)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: