• PRO

Тарас

Юрист, фахівець з публічних закупівель (держслужба), 21 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
33 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з публічних закупівель , держслужба

from 07.2023 to 06.2025 (1 year 11 months)
Департамент інфраструктури Волиньскої ОДА, Луцьк (Юриспруденція)

Планування закупівель:
Формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель.
Внесення змін до річного плану закупівель та їх оприлюднення.
Визначення потреби у товарах, роботах та послугах.
Організація та проведення закупівель:
Вибір процедури закупівлі (тендер, спрощена закупівля тощо).
Підготовка тендерної документації.
Організація та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель.
Забезпечення рівних умов для всіх учасників та об'єктивний вибір переможця.
Забезпечення оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі.
Робота з договорами:
Укладення договорів про закупівлю.
Контроль за виконанням умов договорів.
Взаємодія з постачальниками та контроль якості отриманих товарів, робіт або послуг.
Дотримання законодавства та звітування:
Забезпечення дотримання вимог законодавства про публічні закупівлі.
Підготовка та зберігання відповідних документів.
Оприлюднення інформації та звітів в електронній системі закупівель.
Моніторинг та аналіз:
Проведення моніторингу та аналізу ефективності закупівель.
Розробка рекомендацій для покращення закупівельних процедур.
Взаємодія з іншими органами та учасниками:
Взаємодія з постачальниками, учасниками торгів, контрольними та правоохоронними органами.
Участь у договірній роботі.

Фахівець з публічних закіпівель

from 07.2020 to 07.2023 (3 years)
ДУ «Луцький СІЗО», Луцьк (Юриспруденція)

Планування закупівель:
Формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель.
Внесення змін до річного плану закупівель та їх оприлюднення.
Визначення потреби у товарах, роботах та послугах.
Організація та проведення закупівель:
Вибір процедури закупівлі (тендер, спрощена закупівля тощо).
Підготовка тендерної документації.
Організація та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель.
Забезпечення рівних умов для всіх учасників та об'єктивний вибір переможця.
Забезпечення оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі.
Робота з договорами:
Укладення договорів про закупівлю.
Контроль за виконанням умов договорів.
Взаємодія з постачальниками та контроль якості отриманих товарів, робіт або послуг.
Дотримання законодавства та звітування:
Забезпечення дотримання вимог законодавства про публічні закупівлі.
Підготовка та зберігання відповідних документів.
Оприлюднення інформації та звітів в електронній системі закупівель.
Моніторинг та аналіз:
Проведення моніторингу та аналізу ефективності закупівель.
Розробка рекомендацій для покращення закупівельних процедур.
Взаємодія з іншими органами та учасниками:
Взаємодія з постачальниками, учасниками торгів, контрольними та правоохоронними органами.
Участь у договірній роботі.

- помічник юриста

from 02.2012 to 10.2014 (2 years 8 months)
“Правова допомога”, Луцк (Юриспруденція)

Education

СНУ ім. Лесі Українки

Юридичний, Луцк
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 9 months)

Disability

3rd degree.

Additional information

Кацевич Тарас Сергійович
43000, м. Луцьк
Дата народження: 16.05. 1992 р.
Телефон: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail - [open contact info](look above in the "contact info" section)
Соціальний статус - інвалід з дитинства 3 групи.
Мета: Розвиватися і вдосконалюватися у різних сферах, де б я зміг пізнати щось нове і в подальшому удосконалювати свої знання, розвивати професійні здібності і використовувати їх для досягнення мети.
Освіта:
2009-2013 рр. - СНУ імені Лесі Українки, спеціальність-правознавство, бакалавр.
2013-2014 рр. - СНУ імені Лесі Українки, спеціальність-правознавство, спеціаліст.
Досвід роботи:
28 липня-10 серпня 2011 р. - Практика в юридичному відділі СНУ імені Лесі Українки.
7-20 травня 2012 р. - Практика в Господарському суді Волинської області.
10 лютого-15 березня 2014 р. – Практика у Волинському окружному адміністративному суді.
2011-2014 рр.- практика у юридичній клініці Ad Astra СНУ імені Лесі Українки.
лютий 2012 р. – серпень 2014 р - помічник юриста юридичної компанії “Правова допомога”
вересень 2014 р. - травень 2015 - мерчендайзер- Луцька пельменна фабрика Атос
червень 2015-березень 2016 - мерчендайзер - ТОВ "Айс Тім":
-Викладення продукції товарів компанії на полицях і стендах в торгових точках( продукція заморозки і бакалія: ТМ Рудь, Водный мир,VICI, Краб Крабыч, Олком);
- Консультування продавців торгових точок інформацією по товару;
- Ротація товару;
- Вивезення товару зі складу на вітрину;
- Перевірка наявності та правильності цінників;
- Ведення фотозвітності по виконаній роботі.
Березень 2016-серпень 2016-торговий представник ТОВ “Юкон Продтрейд”(молочна група товарів)
- збір замовлень на закріпленій території і продаж продукції в торговельні точки за попередніми замовленнями
- Робота з мережевими магазинами і клієнтами
- Дотримання стандартів мерчендайзингу в торгових точках
- Виконання завдань по збільшенню видимості, доступності і впізнанності брендів компанії
- Укладання договорів
- Контроль замовлень і поставок товару клієнтам
- Збільшення обсягу продажів і виконання плану
- Підтримка асортиментної матриці
- Ведення клієнтської бази в актуальному стані
- Ведення та збільшення клієнтської бази
- Робота з існуючою базою клієнтів і залучення нових
- Контроль наявності та актуальності договорів, що укладаються, аудит дебіторської заборгованості
- Відстеження та контроль дебіторської заборгованості.
- Робота з КПК
- Виїзд до клієнта
- Демонстрація та презентація продукту
- Виявлення потреби
- Допомога у виборі
- Формування первинної звітності
Березень 2017-Березень 2018 - менеджер із збуту ФОП Лонюк (рибна продукція, салати)
-Збір замовлень і продаж продукції в ТТ як оптової так і роздрібної торгівлі, а також VIP-клієнти.
-Виконання плану продаж.
-Укладання договорів та розширення клієнтської бази.
-Контроль дебіторської заборгованості.
-Відрядження із виїздом до клієнта.
-Робота із програмою 1С: створення накладних і заявок на відвантаження продукції, друк накладних і заявок, та інші операції.
- Здійснення дзвінків з успішною подальшою співпрацею і збільшення поставок з існуючими клієнтами.
-Спілкування з клієнтом і пропонування вигідних пропозицій для нього, тощо
Вересень 2018-Жовтень 2019 – Кур’єр ФОП Борейко(сезгмент автозапчастини)
-Отримання, відправлення посилок.
-Оформлення супровідних документів.
-Прийом і видача автозапчастин по накладних.
-Робота в 1С.
-Комплектування автозапчастин.
-Інвертерезація складу.

Професійні навики:
Претензійно-позовна практика;
Робота з державними органами;
Оформлення та аналіз господарських договорів ;
Складання та правовий аналіз договорів, контрактів, угод, роз’яснення їх умов, юридичних наслідків і можливих ризиків їх укладення, оцінка підстав для розірвання, визнання недійсними укладених договорів.
Аналіз та моніторинг законодавства та юридичної практики.
Спеціальні знання та навики:
Професійний користувач персональним комп’ютером: Microsoft Office (Word, Internet Explorer, E-mail).

Мови:
- Українська мова (вільно).
- Російська мова (вільно).
• Навики професійного спілкування.
• Вміння переконувати.
• Пошук і знаходження потрібної інформації.
Професійні якості:
Аналітичний склад розуму, креативний, присутній людський потенціал, харизматичний, відповідальність, активність, енергійність, працелюбність, пунктуальність, дисциплінованість, здатність швидко навчатися, комунікабельність, допитливий, уважний, добросовісний і старанний по відношенню до виконання покладених на мене обов'язків, наполегливий, вмію працювати у колективі. Динаміка і розвиток у творчій роботі.
Порядний та цілеспрямований, зацікавлений у професійному зростанні.
Без шкідливих звичок, безконфліктний.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: