Resume from June 18, 2023

Юрій

Аналітик, менеджер проєктів

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з постачання

from 06.2022 to now (1 year 11 months)
-, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Забезпечення 3-х логістичних центрів з загальгим товарообігом 4 млн.$/міс.(FMCG/250+ найменувань продуктів харчування).

Пошук та налагодження співпраці з постачальниками;

Введення нових позицій;

Узгодження закупівельних цін;

Погодження умов субпідрядних поставок;

Погодження та укладання договорів;

Опрацюрання планів постачання логістичних центрів, розподіл заявок між постачалтниками;

Співпраця з відділами логістики та бухгалтерського обліку;

Аналіз цін постачання.

Фінансовий аналітик

from 02.2022 to now (2 years 3 months)
UKRRICHFLOT, Київ (Транспорт, логістика)

Компанія призупинила діяльність з початком бойових дій

Провідний економіст/Фінансовий менеджер проектів

from 03.2020 to 01.2022 (1 year 10 months)
Аграрні Системні Технології, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Група компаній агропромислового комплексу, сільськогосподарський виробник з земельним банком 180 тис. га.

Обов'язки:

Консолідація фінансової звітності, розрахунок фінансових показників для подальшого аналізу;
Складання звітності за окремими проектами (26 тис.га., 8 тис.га., 250 га)
Автоматизація проектів в 1С (постановка завдань програмістам, аналіз бізнес процесів);
Побудова звіту по ДЗ / КЗ та запасам в PowerBI;
Участь в побудові управлінського обліку в 1С.
Побудова впровадження бізнес-процесу управлінського обліку пререміщення ОЗ.
Аудит окремих питань групи компаній (15 юридичних осіб, 30 тис. га.) при поглинанні:

Аналіз фінансових показників;
Дебіторська та кредиторська заборгованості, виявлення можливих ризиків оцінка ліквідності, визначення строків;
ТМЦ;
основні засоби;
шляхи міжгрупової оптимізації ПДВ;
і інше.

Фінансовий аналітик

from 04.2019 to 03.2020 (11 months)
ORUM GROUP, Киев (Транспорт, логістика)

Аналіз звітності P&L та CashFlow :
- фінансових показників виконання бюджету;
- зовнішніх та внутрішніх факторів, що вплинули на показники бюджету;
- обгрунтованості внесення змін до статей бюджету.

Перевірка закупівель:
-перевірка дотримання внутрішніх вимог до проведення закупівель;
-перевірка актуальності цін, здійснення контрольних запитів;
-перевірка учасників торгів та аналіз ризиків в системі YouControl;
-надання висновку по процедурі закупівлі.

Проведення виїзних перевірок та складання звітів за їх результатами:
-комплексних перевірок;
-перевірка окремих питань;
-проведення інвентаризацій.

Аналіз та внесення змін в існуючі бізнес процеси та створення нових у вигляді блок-схем (ARIS, Draw.io) інструкцій тощо.

Консультування з фінансових питань працівників групи компаній.

Начальник відділу

from 08.2015 to 03.2019 (3 years 7 months)
ДПЗКУ, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Начальник відділу обліку забезпечення діяльності офісу управління бухгалтерського обліку департаменту бухгалтерського обліку та звітності ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» (по 11.08.2015 по теперішній час)
Обов'язки:
участь в організації та вдосконаленні методології, організації бухгалтерського обліку;
постановка ТЗ програмістам на удосконалення та розширення функціоналу 1С УТП;
методична допомога працівникам підрозділів, з питань бухгалтерського та податкового обліку;
участь у проведенні інвентаризації та відображення її результатів (член постійно діючої інвентаризаційної комісії з вересня 2015 р.);
підготовка та надання інформації на запити зовнішніх користувачів в межах компетенції відділу;
наскрізний аналіз відображеної інформації по рахункам та регістрам з обліку ПДВ в бухгалтерському та податковому обліках при відображенні господарських операцій відділом;
відображення в бухгалтерському та податковому обліку внутрішньогосподарських операцій, реалізації послуг оренди, продажу необоротних активів та запасів загального призначення та оформлення відповідних документів;
нарахування амортизації;
контроль за відображенням в бухгалтерському та податковому обліку:
операцій з необоротними активами, витрат Товариства на придбання або їх створення власними силами, монтаж, капітальний ремонт та модернізацію таких об’єктів обліку;
операцій при переміщенні та вибутті необоротних активів внаслідок продажу, ліквідації та псування;
відображення придбання, переміщення та списання запасів загальногосподарського призначення (малоцінних та швидкозношуваних предметів, паливо-мастильних матеріалів (90 автомобілів), будівельних матеріалів, запасних частин, інших матеріалів);
адміністративних витрат на службові відрядження, послуги зв’язку, професійні послуги, на утримання експлуатацію та обслуговування та ремонт необоротних активів та інших витрат загальногосподарського призначення;
витрат на дослідження ринку та рекламу;
контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю, проведення звірки з контрагентами.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office M.E.Doc Бухгалтерський облік 1С УТП 1С УВП ARIS Draw.io MS Outlook MS Visio MS Power BI

Additional information

Бухгалтер ТОВ «Інвестиції третього тисячоліття» (з 20.02.2014 по 07.08.2015)
Обов'язки:
облік надходження та витрачання сировини ливарним цехом (виготовлення напівфабрикату у вигляді алюмінієвого циліндричного злитку);
облік переміщення напівфабрикатів виготовлених в ливарному цеху;
облік надходження та витрачання сировини інших ТМЦ інструментальним цехом (виготовлення фільєр для екструзії алюмінію);
переміщення пресового інструменту;
напрацювання пресового інструменту;
списання пресового інструменту.
Інше:
щоденне надання інформації, щодо залишків напівфабрикатів, сировини, виходу з ладу пресового інструменту та його напрацювання.
Участь в розробці та впровадженні виробничих процесів в 1С 8.2 УПП.

Бухгалтер головної бухгалтерії Державне підприємство „Укрветсанзавод” (18 філій / консолідована фінансова звітність) (з 20.02.2014 по 19.01.2015)
Обов'язки:
розрахунки з постачальниками та контроль кредиторської заборгованості;
облік ПДВ (апарату управління), консолідація ПДВ по підприємству та подача звітності в М.Е.dok;
внутрішньогосподарські розрахунки та переміщення ОЗ між відокремленими структурними підрозділами;
оприбуткування, введення в експлуатацію та списання ОС, НМА, МНМА та ТМЦ;
проведення інвентаризацій та оформлення її результатів;
розрахунки з підзвітними особами;
списання ПММ;
розробка норм витрат ПММ, підготовка відповідного наказу та контроль за правильністю відображення витрат ПММ в подорожніх листах;
методологічна підтримка та консультація, щодо впровадження 1С 8.2 УПП.
Інше:
ведення початкових залишків в 1С 8.2 УПП (попередньо 1С 8.2 Бухгалтерія)
відновлення бухгалтерського обліку за 2013 рік по субрахунках 201, 203, 631, 104,131, 12, 92;
відновлення пакету документів по приєднанню 3-х підприємств, створення передавального балансу;
участь в розробці облікової політики;

Бригадир технологічної лінії ТОВ “Шевченківський завод продовольчих товарів” (з 07.02.2012 по 19.02.2014).
Обов'язки:
координація та згуртованість праці членів бригади (5 осіб);
постійний контроль якості продукції;
налаштування роботи обладнання;
технічне обслуговування обладнання;
контроль за дотриманням санітарних вимог, щодо чистоти робочих місць та належного стану обладнання;
контроль за дотриманням членами бригади вимог нормативних документів з охорони праці та розпорядку робочого часу.
Причина звільнення — бажання працювати за спеціальністю, розвиватись як професінал своєї справи, кар’єрний зріст.

Старший контролер-ревізор Контрольно-ревізійного управління в м. Києві (з 07.08.2007 по 15.07.2011).
Обов'язки:
організація та проведення ревізій фінансово-господарської діяльностіь (ревізія питань: готівкові та безготівкові розрахунки, ОЗ, ТМЦ, взаєморозрахунки, доходи, витрати, правильність ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності);
реалізація матеріалів ревізій (накладення адміністративнх штрафів, написаня листів до об'єкта контролю та органів влади, формування матеріалів ревізій);
участь в перевірках правоохоронних органів.
Причина звільнення - низький рівень заробітної плати.
Бухгалтер І категорії Київської міської клінічної лікарні №3 Головного управління охорони здоров’я та медичного забезпечення КМДА (04.09.2006 по 08.04.2007). Обов'язки:
облік безготівкових розрахунків;
облік власних надходжень від оренди нежитлових тимчасово вільних приміщень, платних медичних послуг, та інших послуг;
облік продуктів харчування;
облік ПДВ;
ведення реєстру договорів.
формування показників для складання фінансової та податкової звітності.
Освіта : в 2005 році закінчив з відзнакою Коледж приватного вищого навчального закладу «Економіко-технологічний університет» за спеціальністю «Бухгалтерський облік» і здобув кваліфікацію молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку, в 2007 закінчив Приватний вищий навчальний заклад «Економіко-технологічний університет» і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» та здобув кваліфікацію бакалавр з економіки. Також в 2007 році по закінченню військової кафедри при Національному транспортному університеті та відповідно наказу МОУ № 950 від 05.10.07 отримав звання молодший лейтенант запасу. В 2010 році закінчив Міжгалузевий інститут управління та здобув кваліфікацію спеціаліст з економіки.
Володіння мовами: українська, російська (вільно), англійська (базова).
Володіння ПК: MS Office (Word, Excel і т.п.), фінанси-про, 1С8.2:УПП / УТП / Бухгалтерія, M.E.Doc
Посвідчення водія: категорія А, Б
Сімейний стан: Одружений, маю доньку (9 років)
Особисті якості : комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, порядність, швидко сприймаю нову інформацію, працюю на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: