- PRO
Вероніка
Адміністратор, 30 000 UAH
- Considering positions:
- Адміністратор, Менеджер з продажу, SMM-менеджер, Керуючий магазином, Рекрутер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 31 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4965484/
Work experience
Адміністратор Зоомагазина
from 03.2023 to 12.2024
(1 year 9 months)
Зоооуголок "Paw Paw", Київ (Роздрібна торгівля)
Обовʼязки:
• Дотримання касової дисципліни;
• Консультація клієнтів;
• Інвентарізація ;
• Прийом товару;
• Комунікація з постачальниками;
• Вирішення проблемних або конфліктних ситуацій;
• Навчання та стажування персоналу ;
• Робота з кур'єрами доставки ;
• Налагодження роботи відповідних процесів.
Досягнення:
• Підвищення на посаду адміністратор магазину ;
• Введення прямого способу збирання зворотнього звʼязку для подальшої комунікації з клієнтами;
• Зріст кількості постійних відвідувачів;
• Підвищення рівня настрою у колективі;
• Закріплення постійного працюючого персоналу за процесами.
• Any Disk
• Microsoft Word
• Skype
• 1C
• Microsoft Excel
Заступник керуючого магазином
from 10.2021 to 11.2022
(1 year 1 month)
Економ класс, Киев (Роздрібна торгівля)
Обовʼязки:
• Відповідальність за управління щоденних операцій магазину включаючи нагляд за персоналом;
• Нагляд за управлінням запасами та підтримку стандартів візуального мерчендайзингу ;
• Робота з кадрами (пошук, співбесіди, стажування, тренінги, щоденний контроль, створення навчальних матеріалів та оптимізація регламентів, створення робочого графіка на відділ);
• Стеження за поведінкою в торговому залі, протидія від крадіжок;
• Навчати нових співробітників і впроваджував навчальні програми для покращення обслуговування клієнтів і продажів;
• Допомога у створенні та проведенні маркетингових кампаній і заходів для збільшення відвідуваності магазину та продажів ;
• Підтримувати міцні стосунки з клієнтами, надаючи виняткові послуги та вирішуючи будь-які проблеми ;
• Допомога в аналізі даних про продажі для виявлення тенденцій і прийняття обґрунтованих рішень щодо вибору продукції та ціноутворення;
• Підготовка інкассаційних сумок/пакетів, перерахунок готівки;
• Робота зі складськими та вітринними запасами (контроль поповнення залишків, мерчендайз товару на вітрині, проведення щомісячних інвентаризацій)
• Контроль переоцінки;
•Відкриття\закриття магазину та каси ;
Досягнення:
•Підвищення на посаду заступник керуючого;
•Успішний розвиток продажів;
•Досягла перевищень річного плану на 20%.
Мерчендайзер
from 04.2020 to 03.2021
(11 months)
Агентство мерчендайзинга, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Обовʼязки:
• Викладка товару згідно стандартів компанії;
• Співпрацювавала із закупівельною командою для створення та реалізації сезонного асортименту товарів;
• Розміщення акційного товару на торцях,додаткових місцях(дмп);
• Робота з залишками на мережах,фотозвітність;
• Стажування нових мерчендайзерів;
Навички:
• Сильні навички візуального мерчендайзингу та здатність створювати переконливі дисплеї;
• Володію Microsoft Office та програмним забезпеченням для управління запасами;
• Сильні комунікативні та міжособистісні навички;
• Здатність працювати самостійно та в команді.
Навички:
• Сильні навички візуального мерчендайзингу та здатність створювати переконливі дисплеї;
• Володію Microsoft Office та програмним забезпеченням для управління запасами;
• Сильні комунікативні та міжособистісні навички;
• Здатність працювати самостійно та в команді.
Комірник - аудитор
from 08.2017 to 10.2018
(1 year 2 months)
Зарядочка, Киев (Роздрібна торгівля)
• Проведення переобліків в ТТ мережі ;
• Відкриття нових ТТ;
• Облік і контроль товарних запасів;
• Формування оптимального переліку товарів для замовлення постачальникам;
• Прийом та облік товару, що поставляється від постачальників, його маркування;
• Організація прийому та розміщення на складі і на ТТ;
• Здійснення повернень, списання, переоцінка товарів;
• Викладка товарів згідно корпоративних стандартів;
• Робота з 1С;
• Відеонагляд за персонал .
Администратор
from 05.2015 to 05.2016
(1 year)
New York Burger, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов"язки:
• Контролювавала щоденну роботу кафе, включаючи управління запасами, планування та обслуговування клієнтів;
• Керувавала командою співробітників (від 4-6 осіб ) проводила навчання та оцінювання ефективності;
• Розроблені та впроваджені стратегії для збільшення доходу та задоволеності клієнтів;
• Робота з кассою (відкриття/закриття, вирішення помилок, закриття чеків)
• Вела фінансову документацію та фінансові звіти;
• Співпрацювавала із продавцями та постачальниками, щоб забезпечити своєчасну доставку та економічно вигідну ціну.
Education
Київський університет імені Бориса Грінченка
Филология, Киев
Unfinished higher, from 2010 to 2012 (2 years)
Additional education and certificates
Курси комп'ютерної графіки і дизайну
2013. 9 месяцев
Курси асистента
2016, 6 месяцев
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь ПК
- 1С
- Пользователь Internet
- Adobe Photoshop
- MS Outlook
- Работа с оргтехникой
- MS Office
- Skype
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Лідерство
- Управління командою
- Ведення документації
- Користувач 1С
- R-Keeper
- Управління магазином
- Poster
- Інвентаризація
- Ведення CRM
- Уважність
- Управління інтернет-магазином
- Контроль цінників
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
Additional information
• Сильні комунікативні навички;
• Здатна чітко та лаконічно формулювати складні ідеї для різноманітної аудиторії;
• Стратегічний мислитель: здатний аналізувати проблеми та розробляти креативні рішення для досягнення бізнес-результатів;
• Орієнтація на деталі: здатність керувати кількома завданнями та проектами одночасно, зберігаючи високий рівень точності та уваги до деталей;
• Співпраця: здатність ефективно працювати з різними командами та зацікавленими сторонами для досягнення спільних цілей;
• Орієнтованість на результати: здатність ставити та досягати амбітних цілей, маючи досвід досягнення успішних результатів;
• Завжди прагну розширити знання та навички за допомогою професійного розвитку та можливостей навчання.
Має цікавість вивчати нові програми. Бажано місце роботи лівий берег .
Similar candidates
-
Адміністратор медичного центру
Kyiv -
Менеджер, адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
30000 UAH, Kyiv