Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 мая 2024 PRO

Вероніка

Адміністратор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник з продажу

с 10.2023 по 11.2023 (1 месяц)
Primark, Longford (Роздрібна торгівля)

• Активно допомагала понад 100+ клієнтам за зміну, відповідаючи на запитання, консультування покупупців з приводу товару.

• Обробка замовлень та обробка платежів.

• Проводила інвентаризаційні перевірки, допомагаючи у виявленні та запобіганні розбіжностей запасів.

• Вирішувала скарги клієнтів, гарантуючи магазину 95% задоволених клієнтів.

• Проводила щоденне укомплектування залу магазину, забезпечуючи повну наявність товарів на полицях.

Адміністратор Зоомагазина

с 03.2023 по 05.2024 (1 год 2 месяца)
Зоооуголок "Paw Paw", Київ (Роздрібна торгівля)

Обовʼязки:
• Дотримання касової дисципліни;
• Консультація клієнтів;
• Інвентарізація ;
• Прийом товару;
• Комунікація з постачальниками;
• Вирішення проблемних або конфліктних ситуацій;
• Навчання та стажування персоналу ;
• Робота з кур'єрами доставки ;
• Налагодження роботи відповідних процесів.

Досягнення:
• Підвищення на посаду адміністратор магазину ;
• Введення прямого способу збирання зворотнього звʼязку для подальшої комунікації з клієнтами;
• Зріст кількості постійних відвідувачів;
• Підвищення рівня настрою у колективі;
• Закріплення постійного працюючого персоналу за процесами.

• Any Disk
• Microsoft Word
• Skype
• 1C
• Microsoft Excel

Заступник керуючого магазином

с 10.2021 по 11.2022 (1 год 1 месяц)
Економ класс, Киев (Роздрібна торгівля)

Обовʼязки:
• Відповідальність за управління щоденних операцій магазину включаючи нагляд за персоналом;
• Нагляд за управлінням запасами та підтримку стандартів візуального мерчендайзингу ;
• Робота з кадрами (пошук, співбесіди, стажування, тренінги, щоденний контроль, створення навчальних матеріалів та оптимізація регламентів, створення робочого графіка на відділ);
• Стеження за поведінкою в торговому залі, протидія від крадіжок;
• Навчати нових співробітників і впроваджував навчальні програми для покращення обслуговування клієнтів і продажів;
• Допомога у створенні та проведенні маркетингових кампаній і заходів для збільшення відвідуваності магазину та продажів ;
• Підтримувати міцні стосунки з клієнтами, надаючи виняткові послуги та вирішуючи будь-які проблеми ;
• Допомога в аналізі даних про продажі для виявлення тенденцій і прийняття обґрунтованих рішень щодо вибору продукції та ціноутворення;
• Підготовка інкассаційних сумок/пакетів, перерахунок готівки;
• Робота зі складськими та вітринними запасами (контроль поповнення залишків, мерчендайз товару на вітрині, проведення щомісячних інвентаризацій)
• Контроль переоцінки;
•Відкриття\закриття магазину та каси ;

Досягнення:
•Підвищення на посаду заступник керуючого;
•Успішний розвиток продажів;
•Досягла перевищень річного плану на 20%.

Мерчендайзер

с 04.2020 по 03.2021 (11 месяцев)
Агентство мерчендайзинга, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обовʼязки:
• Викладка товару згідно стандартів компанії;
• Співпрацювавала із закупівельною командою для створення та реалізації сезонного асортименту товарів;
• Розміщення акційного товару на торцях,додаткових місцях(дмп);
• Робота з залишками на мережах,фотозвітність;
• Стажування нових мерчендайзерів;

Навички:

• Сильні навички візуального мерчендайзингу та здатність створювати переконливі дисплеї;
• Володію Microsoft Office та програмним забезпеченням для управління запасами;
• Сильні комунікативні та міжособистісні навички;
• Здатність працювати самостійно та в команді.

Навички:

• Сильні навички візуального мерчендайзингу та здатність створювати переконливі дисплеї;
• Володію Microsoft Office та програмним забезпеченням для управління запасами;
• Сильні комунікативні та міжособистісні навички;
• Здатність працювати самостійно та в команді.

Комірник - аудитор

с 08.2017 по 10.2018 (1 год 2 месяца)
Зарядочка, Киев (Роздрібна торгівля)

• Проведення переобліків в ТТ мережі ;
• Відкриття нових ТТ;
• Облік і контроль товарних запасів;
• Формування оптимального переліку товарів для замовлення постачальникам;
• Прийом та облік товару, що поставляється від постачальників, його маркування;
• Організація прийому та розміщення на складі і на ТТ;
• Здійснення повернень, списання, переоцінка товарів;
• Викладка товарів згідно корпоративних стандартів;
• Робота з 1С;
• Відеонагляд за персонал .

Администратор

с 05.2015 по 05.2016 (1 год)
New York Burger, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов"язки:
• Контролювавала щоденну роботу кафе, включаючи управління запасами, планування та обслуговування клієнтів;
• Керувавала командою співробітників (від 4-6 осіб ) проводила навчання та оцінювання ефективності;
• Розроблені та впроваджені стратегії для збільшення доходу та задоволеності клієнтів;
• Робота з кассою (відкриття/закриття, вирішення помилок, закриття чеків)
• Вела фінансову документацію та фінансові звіти;
• Співпрацювавала із продавцями та постачальниками, щоб забезпечити своєчасну доставку та економічно вигідну ціну.

Менеджер з продажу , HR

с 11.2012 по 08.2014 (1 год 9 месяцев)
Hi Energy, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов"язки:

• Пошук та підбір персоналу всіх рівнів відповідно до кваліфікаційних вимог.
• Проведення співбесід із кандидатами;
• Керувавала командою торгових представників і надавав тренінги для підвищення ефективності (від 6-14 осіб) ;
• Розроблені та впроваджені стратегії продажів і плани дій для досягнення або перевищення планових доходів.
• Проводила дослідження та аналіз ринку, щоб виявити нові можливості та тенденції.
• Готувавала прогнози продажів і бюджети, а також відстежував фінансові показники.

Навички:

• Сильні навички лідерства та управління командою;
• Відмінні навички спілкування та управління відносинами;
• Здатність визначати нові бізнес-можливості та залучати потенційних клієнтів;
• Сильні навички вирішення проблем і прийняття рішень.

Образование

Київський університет імені Бориса Грінченка

Филология, Киев
Неоконченное высшее, с 2010 по 2012 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси комп'ютерної графіки і дизайну

2013. 9 месяцев

Курси асистента

2016, 6 месяцев

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet Adobe Photoshop MS Outlook Работа с оргтехникой MS Office Skype Неконфліктність Комунікабельність Лідерство Управління командою Ведення документації Користувач 1С R-Keeper Управління магазином Poster Інвентаризація Ведення CRM Уважність Управління інтернет-магазином Контроль цінників

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

• Сильні комунікативні навички;
• Здатна чітко та лаконічно формулювати складні ідеї для різноманітної аудиторії;
• Стратегічний мислитель: здатний аналізувати проблеми та розробляти креативні рішення для досягнення бізнес-результатів;
• Орієнтація на деталі: здатність керувати кількома завданнями та проектами одночасно, зберігаючи високий рівень точності та уваги до деталей;
• Співпраця: здатність ефективно працювати з різними командами та зацікавленими сторонами для досягнення спільних цілей;
• Орієнтованість на результати: здатність ставити та досягати амбітних цілей, маючи досвід досягнення успішних результатів;
• Завжди прагну розширити знання та навички за допомогою професійного розвитку та можливостей навчання.
Має цікавість вивчати нові програми. Бажано місце роботи лівий берег .

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: