Resume from May 23, 2024 PRO

Елена

Менеджер по продажам, администратор, оператор, диспетчер, продавец-консультант, 15 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
48 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Техник-метеоролог

from 11.2010 to now (13 years 6 months)
ОГМС (сбор информации)

Education

Одеський Державний Екологічний Університет

Заочный, инженер метеоролог, Одесса
Higher, from 2002 to 2008 (5 years 9 months)

Одеський державний екологічний університет

Заочный, Одесса
Higher, from 2002 to 2008 (5 years 9 months)

инженер метеоролог

Additional education and certificates

Державна служба України з надзвичайних ситуацій циіфльний захист та безпека життедіяльності міста

26.05.2015,16 годин

Knowledge and skills

MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом Роздрібна торгівля Впевненість Адміністрування

Additional information

Носарева Олена Анатоліївна
21.06.1975р.

заміжня маю двох дітей чоловічого полу: 4.03.1995р., 3.09.2004р.

1.09.1992 по 30.06.1994р. навчалася в професійно-техничному училищі за спеціальністю кравець (диплом ГГ№008940).13.06.98 працювала продавцем жиночої білизни та продавцем дитячого одягу на речовому ринку" Минский",а також продавцем квітів.
16.06.2000р.прийнята на роботу у військову частину Д 0040 до адміністративно-господарського відділу Київської військової комендатури ( охорона та обслуговування центрального апарату МНС України).

26.03.2001р. Київська військова комендатура ( охорона та обслуговування центрального апарату МНС України) переформована у військову частину Д 0040.

1.05.2001р.переведена у віськову частину до адміністративної господарчої служби.

08.12.2003р.Переведено провідним інженером до відділу забезпечення діяльності державної інспекціїцивільногозахисту та техногенної безпеки.

30.03.12р. Звілнено з роботи у зв`язку з переведенням до Загону забезпечення МНС України.

31.12.2005р.по22.10.2008р. Загон забезпечення МНС України прийнято на роботу провідним інженером до відділу забезпечення діяльності державної інспекціїцивільногозахисту та техногенної безпеки.

19.09 2002р.по 30.06.2008р. навчалася на заочному факултеті у Одеському державному екологічному університеті і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Метеорологія" та здобула кваліфікацію інженер-метеоролог.
10.12. 2008 працювала продавцем за трудовим договором "Ашан"17.11.2009 прийнята на роботу техніком метеорологом сектора метеорологічних спостереженні на метеостанції р. Києва.1.02.2011 МНС науково-иследовальский інститут провідний спеціаліст.03.062011 прийнята в кафе "Фортеця" адміністратором.
27.082013 за 31.08.2016 вихователь середньої освітньої школи 93.
Працювала з 4.10.18-по 27.02.2019 провідним специалистом в відділі діловодства на судовових документах в укрсоцбанке.
Останнє місце роботи: продавець консультант в магазині Колібрі та упаковка подарунків з 5.10.2020 тц Оазис.
дом.тел.433-91-07,моб.тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Маю функціональні обязанности:уміння працювати з оргтехнікою (сканер, принтер, факс), упевнений користувач ПК (Word, Outlook, Internet). Забезпечення життєдіяльності офісу (канцелярія і т.п.). Супровід процесу підбору персоналу, маю досвід роботи з людьми, ведення господарської діяльності, ведення внутрішньої корпоративної звітності згідно процедур компанії (кадри), виконання адміністративних і організаційних доручень керівника, кур'єрське адміністрування.Організація і виконання доручень керівництва. Зустріч, супровід і розміщення делегацій.Організація життєдіяльності офісу. Знання ділового етикету, мала сервіровка (кава/чай) . Управління соціальними мерепріятіямі, управління кур'єрською службою

Адміністративна підтримка керівника: планування робочого дня, прийом, облік, інформації, бронювання квитків, готелів, підготовка командировочних документів, організація переговорів. Підготовка ділових зустрічей керівника, а також ведення розкладу керівника, протоколювання зустрічей . Ведення діловодства, організація нарад, зустрічей і ведення їх графіка, прийом відвідувачів, контактів, ділове листування, здійснення документообігу.Уміння вільне спілкуватися по телефону, ведення телефонних переговорів, відповідальне відношення до дорученої справи, обслужівніє вхідних і вихідних телефонних дзвінків, обслуговування вхідної і вихідної пошти (звичайною і електронною), ведення ділової кореспонденції, обробка і реєстрація вхідної, вихідної інформації.

Особисті якості:весела,з почуттям гумору,винахідлива,доброзичлива,,активна,швидко обучаема, велика мотивація працювати і заробляти,працьовита
виконавча, комунікабельна, ініціативна, щира, відповідальна, пунктуальна(виконання завдань в поставлений термін), орієнтована на результат, цілеспрямована, старанна, висока мотивація, організаторські здібності, активна в роботі, здібність до навчання, організована, енергійна, дисциплінована, порядна і чесна, керована нарівні із здатністю приймати самостійні рішення, дипломатична (уміння домовитися, знайти компроміс),системность мислення, аналітичні здібності. Маю спокійний, урівноважений характер,уважна, а також маю бажання рости і навчатися, готова підвищувати свою кваліфікацію, та маю повну вищу освіту.Шукаю добову або позмінну роботу ,(1/3,1/2,2/2,3/3,4/4,7/7), офіційну роботу але пропозиція з графіком 5/2 теж можлива досвід оператором,диспетчером маю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: