Ольга
Помічник керівника, 10 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Lutsk
- Ready to work:
- Lutsk, Remote
Contact information
The job seeker has entered a email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5020451
Work experience
реєстратор технічних паспортів на об'єкти нерухомого майна
from 08.2021 to 11.2021
(3 months)
приватне БТІ, Луцьк (технічна інвентаризація)
Рестрація об'єктів нерухомого майна в Єдиній електронній системі у сфері будівництва (внесення технічних паспортів у цей реєстр), формування інвентаризаційних справ, проведення замірів, первинна та поточна інвентаризація, підготовка документів для здачі в експлуатацію об'єктів.
Ріелтор
from 04.2016 to 05.2017
(1 year 1 month)
АН "Будова", Ковель (Продаж та оренда нерухомості)
- пошук та огляд об'єктів, підписання ексклюзивних договорів із власниками;
- організація та проведення ДОДу на об'єкті;
- наповнення бази об'єктів та продзвін уже напрацьованих клієнтів (робота із CRM);
- розклейка та розміщення об'єктів на сайтах по продажу нерухомості;
- зустріч клієнтів у офісів та обговорення деталей самої співпраці;
- складання звітів про результати роботи по конкретному об'єкту;
- ознайомлення із юридичними документами;
- написання оголошень на продаж ( оренду ) об' єкту.
З жовтня 2017 і до жовтня 2020 року - перебувала у декретній відпустці (син - 4 роки).
Маю досвід роботи у нотаріуса (працювала неофіційно помічником).
Провідний спеціаліст загального відділу, відділу протидії та запобігання корупції, відділу кадровоіі політики
from 04.2014 to 10.2015
(1 year 6 months)
Головне управління Держгеокадастру у Волинській області, Луцьк (Виготовлення технічноіі локументаціі на земельні ділянки)
Ведення документообігу, робота із реєстрацією, шляхом внесення вхідної документації у електронну базу даних, робота з архівом документів.
Ведення архіву трудових книг; підготовка наказів на відпустки; ведення щомісячної, квартальної та річної звітності щодо кількісного складу працівників підприємства - на посаді пропрацювала 4 місяці.
Працювала по сумісництву в секторі ЗМІ (готувала та розміщувала статті на сайтах, організовувала круглі столи) та на підміні секретаря керівника.
Реєстратор правових документів
from 12.2000 to 12.2012
(12 years)
КП "ВОБТІ", Луцьк (Виготовлення технічних паспортів на об'єкти житловоіі та нежитловоіі нерухомості, проведення первинноі та поточноіі інвентаризаціі цих об'єктів; здійснення реєстраціі права власності на зазначені об'єкти; робота із правовими документами та клієнтами)
Реєстрація права власності на об'єкти житлової та нежитлової нерухомості
Education
ВДУ ім.Лесі Украіінки
Юридичний, Луцьк
Higher, from 2001 to 2007 (5 years 8 months)
Заочне відділення, юридичний факультет, спеціальність - правознавство, кваліфікація - юрист, повна вища.
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — average
- English — beginner
Additional information
Привіт, потенційний роботодавцю.
Я - Ольга, і мені 40, і я шукаю цікаву роботу у колективі однодумців, де нові знаннята та вміння цінуються та вітаються!
Я компанійська та проста як двері, бо легко йду на контакт як із літніми людьми, так із молоддю та дітками. Поважаю думку інших, ціную і свій час, і час тих, з ким працюю. Іти на компроміси можу, бо без них ніяк. Готова навчатися та працювати в команді і лише на результат.
Дещо про себе - життєрадісна, вольова оптимістка, добрячка на всі 100, організаторські здібності - це моє, люблю навчатися та застосовувати нові знання, ціную правду та щирість, не терплю брехні та цинічності,
Прочитали про мій досвід в роботі?
Якщо Вас не страшить мій вік, наявність сина 4 років та досвід роботи у різних сферах, і я той працівник, якого Ви шукаєте - телефонуєте!
Ну і ще розповім трошки про те, чого навчилася, працюючи на моїх попередніх роботах.
Протягом роботи паралельно готувала та розміщувала на сайтах області інформацію щодо роботи підприємства ( у секторі ЗМІ ), виконувала обов'язки секретаря керівника.Також працювала дистанційно - готувала статті для сценаріїв на замовлення благодійного фонду по готових аудіо та відеохарактеристиках дитини (по усиновленню діток) - писати я обожнюю.
Мої особисті якості: робота над собою та на результат; пунктуальність та дисциплінованість; людяність та порядність.
Шукаю цікаву роботу у дружньому колективі на повний,
неповний день або віддалено!
Надам перевагу роботі в офісі із повним соціальним пакетом.
Усім, хто дочитав, файного дня та міцного здоров'я!
Similar candidates
Офіс-менеджер
Remote
Асистент керівника
Other countries, Remote
Помічник керівника
Kyiv, Remote
Помічник керівника
20000 UAH, Lviv, Remote
Асистент керівника
Remote
Помічник керівника
25000 UAH, Kyiv, Remote