• PRO

Ірина

HRD, HR generalist, помічник керівника, начальник відділу кадрів, 57 000 UAH

Considering positions:
HRD, HR generalist, помічник керівника, начальник відділу кадрів, Team leader
Employment type:
full-time, part-time
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HRD

from 07.2024 to now (1 year 1 month)
Нордік Юкрейніан Тобакко, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Повний цикл з нуля:
- формування команди (підбір,звільнення,one to one,тренінг,корпоративна культура)
- опис процесів,розробка документів
- кадрове діловодство

HRD, HR generalist , аудит з трудового законодавства

from 04.2024 to now (1 year 4 months)
П_П, Київ (Пошук персоналу, HR)

- Оцінка та пошук персоналу (тестування,написання вакансій,розміщення на пошукових сайтах та тг,прямий пошук,аналіз резюме,відбір,телефонне інтерв’ю,співбесіда на професійні та особисті цінності на співпадіння цінностями компанії,формування офферу)
- Розробка мотивації (матеріальної та нематеріальної)
- Прописання мети,цінностей компанії та аналітика тих,що є
- Створення та опис процедур та правил
- Робота з наповненням внутрішнього сайту компанії
- Корпоративна культура (тимбілдинги,привітання,традиції,корпоративи,підтримка,правила комунікації та інше)
- Зустрічі one to one з працівниками у період адаптації,відслідковування стану емоційного та налаштування на робочий процес,вирішення різних питань та ідей для реалізації в роботі
- Спілкування з персоналом для виначення причин кризових ситуацій та план дій на майбутнє
- Встановлення різних видів форм оплати праці для мотивації персоналу
- Ведення та перевірка кадрової документації , рекомендації
- Оформлення прийому в різних варіантах,переводу,різних видів відпусток,звільнення та інше
- Розробка кадрових документів (структури,штатний розклад,посадові,різні види наказів,заяв та інше згідно останніх змін)
- Розробка договорів про надання послуг та матеріальної відповідальності
- Оцифрування трудових книжок та організація цього процесу (зберігати трудові заборонено за законом)!
- Консультування з приводу нововведень трудового законодавста

Провідний менеджер з персоналу

from 05.2023 to 02.2024 (9 months)
ТОВ"НМТ", Київ (IT)

- Підбір персоналу
- Ведення кадрового діловодства у повному обсязі
- Оцифрування трудових книжок,подання в пенсійний фонд,отримання довідок про стаж працівників через сайт фонду.
- Робота з електронними лікарняними
- Розробка та покращення документів згідно Законів України
- Контроль змін у трудовому законодавстві
-Консультування з трудового законодавства працівників
- Аналітика проблем роботи відділів та пропонування рішень покращення
- Проведення онлайн HR-сесій (наставництво з приводу побудови шляху пошуку роботи мрії і що для цього потрібно).
- Аналітика та покращення програм обліку
- Організація корпоративних заходів та привітань

HR- менеджер,аудитор з кадрового діловодства

from 08.2021 to 04.2023 (1 year 8 months)
ПП, Київ (Юриспруденція)

Підбір персоналу (розміщення вакансій,відбір,співбесіди), внутрішній аудит з кадрового діловодства та законодавства з усіма змінами
Розробка різних видів структур компанії (внутрішня+зовнішня)
Прописання процесу адаптації нових працівників
Тестування працівників,визначення їх характеристик,стану, що допоможутьв налагодженні комунікації в колективі та поставленні задач в роботі
Аналітика бізнес процесів з персоналом, виявлення проблем та розробка методів їх усунення
Розробка мотивації матеріальної та нематеріальної
Оцінка роботи працівників для виявлення недоліків або потенціалу в компанії

Начальник відділу кадрів

from 07.2021 to 04.2022 (9 months)
Одесафарм, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Підбір персоналу різного рівня
Розвиток корпоративної культури
Розробка штатного розкладу
Розробка посадових інструкцій
Розробка положення про оплату праці, премій та режим роботи
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку
Повний цикл ведення всього кадрового діловодства та консультування керівництва з питань трудового законодавства та охорони праці

Менеджер із допоміжної діяльності у сфері фінансів

from 09.2014 to 07.2020 (5 years 10 months)
ФАВОР ІТ, Київ (IT)

Планування бюджету, витрат
Підбір персоналу, організація тибілдингів
Співпраця з банками
Укладання договорів
Формування команди та організація її роботи на результат
Підготовка та оформлення необхідних документів, що потребують нотаріального засвідчення та легалізації
Організація зустрічей необхідних для успішної діяльності компанії та багато іншого)

Головний фахівець з персоналу (логістика+ЦО)

from 02.2013 to 07.2014 (1 year 5 months)
ЦО МХП, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- кадровий облік (прийом, переведення, звільнення, оформлення трудових, особових справ, наказів по підприємству, ведення табелів робочого часу)
- розробка оцінки персоналу, організація навчання та адаптації
- консультувала підприємства компанії з трудового законодавства
- з 01.02.2013 голова комісії із соціального страхування
(Оформлення лікарняних листів, оформлення путівок для оздоровлення, надання відомості для новорічних подарунків від ФСС, оформлення страхових свідоцтв)
ДОСЯГНЕННЯ
! заміщення начальника відділу кадрів на час відпустки
! САМОСТІЙНО ПРОВЕДЕНО КАДРОВИЙ АУДИТ та перевірка ОХОРОНИ ПРАЦІ 15 логістичних філій МХП (майже 3 міс відрядження по всій Україні);

Менеджер з персоналу (начальник відділу кадрів)

from 08.2009 to 02.2013 (3 years 6 months)
КФ логістики МХП, Канів (Сільське господарство, агробізнес)

кадровий облік (прийом, переклад, звільнення, оформлення трудових, особових справ, архіву, наказів на підприємстві)
• розробляла та вела (штатно-посадову книгу, посадові інструкції, правила внутрішнього трудового розпорядку, вела
зміни у штатному розкладі, розробляла графіки роботи, вела щомісячну звітність та ін.)
підбір персоналу (різного рівня)
виконувала обов'язки інженера з охорони праці
(проведення інструктажів, оформлення стажування по
ВІД, організація та оформлення навчання з охорони
праці, складання актів Н1 та Н5, НТ та ін.)
вела оформлення професійних медоглядів,
співпрацювала з медустановами

- встановлювала прямі зв'язки з навчальними закладами та службою зайнятості, пенсійним фондом, соцстрахом, військовим комісаріатом, медичними установами щодо медичних оглядів (професійних та періодичних).
- Забезпечувала оформлення матеріальної відповідальності, дотримання комерційної таємниці, підписання згоди використання персональних даних.

ДОСЯГНЕННЯ
Пройшла перевірки державної служби з праці, юридичного відділу та департаменту з персоналу центрального офісу, інспекції із соціального страхування, районного військового комісаріату, пенсійного фонду, районного центру зайнятості – без зауважень, врегулювала 2 судові справи за фактом смерті водія та крадіжки.
Кадрова служба та оформлення документації відділу організовано з нуля!

Education

НТУ Національний Транспортний Університет

Міжнародні перевезення, транспортні технології, інженер з транспорту, Київ
Higher, from 2007 to 2013 (6 years)

Магістр з відзнакою,
транспортна автомобільна логістика у вантажних перевезеннях міжнародного значення

Additional education and certificates

Мастер классы «10 секретов презентации Стива Джобса», «Управление конфликтами»(Буковель,Украина)

2014,3 дня

Тренинг «Развитие презентационных навыков» TEAM EXPERT

2014,1 день

«Отдел кадров - Теория и практика» «ЛИГА-Закон», Трудовое законодательство

2013,3 дня

«Кадровое деловодство на предприятии. Регулирование трудовых отношений»(Киев, Украина)

2010,4 дня

Knowledge and skills

  • Оперативність
  • Відповідальність
  • Уміння аналізувати
  • Ведення CRM
  • Комунікабельність
  • SharePoint
  • Аналітика
  • Емпатійність
  • MS Office
  • MS Excel
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Користувач 1С
  • BAS
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Планування

Language proficiencies

English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: