- PRO
Iрина
Менеджер по роботі з клієнтами
- Considering positions:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Комірник, Адміністратор медичної клініки, Діловод, Заступник фінансового директора, Економіст, Адміністратор, Спеціаліст відділу закупівель, Секретар
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 56 years
- City:
- Zaporizhzhia
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5052924/
Work experience
Офіс-менеджер
from 02.2024 to 07.2025
(1 year 5 months)
ТОВ КК"Світоч Запоріжжя", Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)
Робота з договорами(укладання,контроль за виконанням),поточна й звітна документація,робота з мешканцями.
Бухгалтер-касир
from 10.2021 to 04.2022
(6 months)
ТОВ Прогрес.Наск-Авто, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)
Розрахунки з клiентами,iнкасацiя,ведення звiтноi документацii.
Щоденне вiдображення первинноi
документацii(рахунки,акти,накладнi та iнше).
Впевнений користувач ПК, 1С8,Excel.РРО
Офiс менеджер
from 11.2018 to 03.2021
(2 years 4 months)
IFG coworking., Запоріжжя (Освіта, наука)
Консультування клієнтів, організація, планування та забезпечення заходів.
Робота з базами даних, укладання договорів, ведення поточної та звітної документації (Word, ЕхсeL, 1 С), проведення інвентаризації.
Організація роботи
офісу (закупівлі, контроль працівників).
Робота в режимі багатозадачності
Продавець-консультант
from 09.2015 to 05.2018
(2 years 8 months)
ОМРОН, Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Консультування клієнтів, продаж товару через РРО, ведення поточної та звітної документації (програми звітності, Word, ЕхсeL, 1С) проведення інвентаризації, проведення презентацій.
Менеджер по роботi з клiентами
from 03.2012 to 07.2015
(3 years 4 months)
АРТМодель, Запоріжжя (Будівельна промисловість, деревообробка)
Організація та контроль роботи персоналу, організація транспортування матеріалу та замовлень, організація роботи складу, постачання, консультування клієнтів, оформлення та ведення замовлень, проведення інвентаризації, ведення поточної та звітної документації
Зав.касой
from 03.2007 to 09.2011
(4 years 6 months)
Банк Родовид,Банк ВТБ, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
знання касової дисципліни, касові операції, ведення звітної документації
Education
Електротехнiчний коледж
Электричнi машини, Запоріжжя
Unfinished higher, from 1984 to 1988 (4 years)
Knowledge and skills
- MS Word
- MS Outlook
- CRM
- РРО
- Наполегливість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Робота із запереченнями
- Неконфліктність
- Доброзичливість
- 1С:Підприємство
- Користувач Бітрікс24
- Користувач 1С
- Пунктуальність
References
Усенко Светлана Викторовна
Управляющий, IFG.Coworking
Additional information
Комунікабельна, маю досвід спілкування з клієнтами,бистро вчуся,відповідальна.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Бухгалтер з первинної документації, Оператор 1C, Бухгалтер
Zaporizhzhia
Unfinished higher education · Full-time
- Офіс-менеджер, ТОВ КК"Світоч Запоріжжя", 1 year 5 months
- Бухгалтер-касир, ТОВ Прогрес.Наск-Авто, 6 months
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами
35000 UAH, Zaporizhzhia, Remote -
Менеджер роботи з клієнтами
Zaporizhzhia, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
Zaporizhzhia -
Фахівець роботи з клієнтами
Zaporizhzhia -
Менеджер по роботі з клієнтами
25000 UAH, Zaporizhzhia -
Менеджер по роботі з клієнтами
20000 UAH, Zaporizhzhia