• PRO

Iрина

Менеджер по роботі з клієнтами

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Комірник, Адміністратор медичної клініки, Діловод, Заступник фінансового директора, Економіст, Адміністратор, Спеціаліст відділу закупівель, Секретар
Employment type:
full-time
Age:
56 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 02.2024 to 07.2025 (1 year 5 months)
ТОВ КК"Світоч Запоріжжя", Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

Робота з договорами(укладання,контроль за виконанням),поточна й звітна документація,робота з мешканцями.

Бухгалтер-касир

from 10.2021 to 04.2022 (6 months)
ТОВ Прогрес.Наск-Авто, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)

Розрахунки з клiентами,iнкасацiя,ведення звiтноi документацii.
Щоденне вiдображення первинноi
документацii(рахунки,акти,накладнi та iнше).
Впевнений користувач ПК, 1С8,Excel.РРО

Офiс менеджер

from 11.2018 to 03.2021 (2 years 4 months)
IFG coworking., Запоріжжя (Освіта, наука)

Консультування клієнтів, організація, планування та забезпечення заходів.
Робота з базами даних, укладання договорів, ведення поточної та звітної документації (Word, ЕхсeL, 1 С), проведення інвентаризації.
Організація роботи
офісу (закупівлі, контроль працівників).
Робота в режимі багатозадачності

Продавець-консультант

from 09.2015 to 05.2018 (2 years 8 months)
ОМРОН, Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Консультування клієнтів, продаж товару через РРО, ведення поточної та звітної документації (програми звітності, Word, ЕхсeL, 1С) проведення інвентаризації, проведення презентацій.

Менеджер по роботi з клiентами

from 03.2012 to 07.2015 (3 years 4 months)
АРТМодель, Запоріжжя (Будівельна промисловість, деревообробка)

Організація та контроль роботи персоналу, організація транспортування матеріалу та замовлень, організація роботи складу, постачання, консультування клієнтів, оформлення та ведення замовлень, проведення інвентаризації, ведення поточної та звітної документації

Зав.касой

from 03.2007 to 09.2011 (4 years 6 months)
Банк Родовид,Банк ВТБ, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

знання касової дисципліни, касові операції, ведення звітної документації

Education

Електротехнiчний коледж

Электричнi машини, Запоріжжя
Unfinished higher, from 1984 to 1988 (4 years)

Knowledge and skills

  • MS Word
  • MS Outlook
  • CRM
  • РРО
  • Наполегливість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • 1С:Підприємство
  • Користувач Бітрікс24
  • Користувач 1С
  • Пунктуальність

References

Усенко Светлана Викторовна

Усенко Светлана Викторовна

Управляющий, IFG.Coworking

Contact details are hidden

Additional information

Комунікабельна, маю досвід спілкування з клієнтами,бистро вчуся,відповідальна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: