Resume from May 13, 2024 PRO

Леонід

Начальник відділу

Employment:
Full-time.
Age:
60 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник служби сервісу

from 09.2020 to 07.2022 (1 year 10 months)
ТОВ "Теплокерамік", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація сервісного обслуговування і ремонт керамічних обігрівачів і полотенцесушарок в,- та за кордоном Україні;
•Облік роботи і надання звітності по роботі сервісного відділу;
•Аналіз наданих послуг сервісу, моніторинг ремонтів, збір статистики ремонтів;
•Розробка та впровадження технічної та ремонтної документації;
•Управління персоналом сервісного відділу;
•Робота з рекламаціями: аналіз претензій, поліпшення якості сервісного обслуговування

Education

Киевский политехнический институт.

Автоматизированное управление технологическими процессами и производствами. Инженер по автоматизации и управлению., Киев
Higher, from 1985 to 1991 (5 years 9 months)

Киевский техникум радиоэлектроники.

Радиолокационные устройства. Радиотехник., Киев
Specialized secondary, from 1980 to 1983 (2 years 7 months)

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК Водійські права кат. B MS Project Управлінські навички Адміністрування Касові операції

Additional information

ТОВ НВП «Техноваги» м.Львів
(Завод ваговимірювального обладнання - виробництво та продаж автомобільних, вагонних, лабораторних, бункерних, кранових і промислових ваг, дозаторів, фасувальних і пакувальних автоматів).
Інженер-електронік по сервісному обслуговуванню ваг в представництві в Києві.
Лютий 2019 року – по вересень 2020 р.
•Сервісне обслуговування, ремонт ваговимірювальної техніки, монтаж та повірка.
•Складання звітів, актів, технічних висновків та проведення первинної повірки.

Інтернет-магазин «Sat Master» м. Київ.
(Продаж і монтаж спутникового обладнання, домофоныв, відеоспостереження, продаж телевізорів і медіа плеєрів)
Сервіс менеджер
Січень 2018 року - Січень 2019 року
•Прийом техніки від клієнтів для організації її діагностики і ремонту;
•Прийом скарг і претензій клієнтів з приводу несправностей і збоїв у роботі придбаної техніки;
•Взаємодія з сервісними центрами по ремонту техніки;
•Ведення документообігу в 1С;
•Прийом обладнання від оптових клієнтів;
•Забезпечення безперебійної функціональності сервісного відділу.

ТОВ «Інтелпол» м. Київ.
(Постачальник і інсталятор комплексних систем безпеки для торгівельних підприємств широкого профілю)
Керівник адміністративно-господарського відділу
січень 2014 - січень 2018 р
•Вирішення питань з державними, адміністративними та контролюючими органами, а також з організаціями-постачальниками комунальних послуг (Київенерго, Водоканал), подача звітності, закінчення - переукладання договорів на поставку енергоресурсів.
•Контроль стану приміщень і прилеглий територій (прибирання приміщень, вивезення відходів і т.д.)
•Контроль аутсорсингових компаній при виконанні ремонтних робіт.
•Закупівлі госп. товарів, витратних матеріалів, меблів.
•Облік ТМЦ, інвентаризація майна підприємства.
•Дрібний ремонт - по мірі необхідності.

ТОВ «Старлайт Рентал» м. Київ.
(Надання в оренду сучасного обладнання для телевиробництва. Медіагрупа «StarLightMedia» (СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, QTV).
Керівник групи зі зберігання та обслуговування ТЖК спецтехніка.
Керівник складу витратних матеріалів і комплектуючих.
лютий 2013 року - грудень 2013 р
•Управління групою інженерів для забезпечення коректного і своєчасного виконання процесів зберігання, обслуговування і прийому / видачі обладнання.
•Організація та забезпечення цілодобової роботи відділу.
•Контроль технічного стану обладнання, забезпечення його своєчасного ремонту / профілактики.
•Організація складання та подання виробничої та оперативної звітності.
•Контроль за дотриманням технологічної дисципліни, правил технічної експлуатації обладнання та норм витрат матеріальних ресурсів, правил і норм охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту.
•Прийом, облік, розміщення продукції, витратних матеріалів та комплектуючих на складі;
•Ведення складського обліку в 1С. Оформлення всієї необхідної документації;
•Взаємодія з підрозділами РЕНТАЛ, технічними підрозділами Медіагрупи, логістикою і бухгалтерією;

ПП "Ельбара" м. Київ.
(Будівництво та ремонт водопроводів, тепломереж, очищення і ремонт каналізацій, свердловин, водонапірних веж, будівництво та ремонт дахів).
Керівник адміністративно-господарського відділу
лютий 2011 - січень 2013 р
•Управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства, в т.ч. автопарком.
•Організація ремонтних робіт, закупівлі ТМЦ, обслуговування автомобілів: пошук постачальників, переговори, контроль виконання договірних відносин
•Контроль стану приміщень і прилеглий територій (прибирання приміщень, вивезення відходів і т.д.)
•Робота з державними структурами (Київводоканал, Київенерго, пож. Інспекція, сан. Станція і т.д.) в інтересах підприємства.
•Управління персоналом підрозділу, контроль ефективності витрат матеріалів
•Здійснення закупівель господарських товарів, меблів;
•Відповідальність за склад адміністративно господарської частини;
•Облік ТМЦ, інвентаризація майна підприємства.
•Забезпечення збереження господарського інвентарю, його відновлення і поповнення;
•Планування офісного простору, організація робочих місць, організація всередині офісних переїздів.
•Ведення документообігу та звітності в рамках діяльності.

ТОВ «Термаль-06» м. Київ.
(Сервісний центр. Технічне обслуговування водонагрівачів, - установка, підключення, монтаж, ремонт. Поставка запчастин і комплектуючих для водонагрівачів різних торгових марок).
Директор підприємства.
квітень 2010 - січень 2011 р
•Організація сервісного обслуговування водонагрівачів ТМ «Тhеrмеx» і ТМ «Garanterm» в Україні;
•Координація роботи офісу і регіональних сервісних центрів.
•Організація та контроль поставок запчастин в філії
•Облік роботи і надання звітності по роботі сервісних центрів
•Аналіз наданих послуг сервісу, моніторинг рівня шлюбу, збір статистики ремонтів.
•Розвиток платних послуг сервісу (установки, ремонти, запчастини);
•Розробка та впровадження технічної та ремонтної документації;
•Управління персоналом сервісного центру і філій.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: