Resume from February 24, 2023 PRO

Светлана

Начальник управління, відділу з організації документообігу, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник управління

from 01.2018 to 07.2018 (6 months)
Головне управління ДФС у м. Києві, Киев (Державні організації)

встановлення в установі єдиного порядку документування для реалізації проекту створення єдиної юридичної особи шляхом об’єднання ГУ ДФС у м. Києві та районних ДПІ, із застосуванням автоматизованої системи АІС "Управління документами", яка забезпечує внесення максимального об'єму інформації для оперативного розгляду її та виконання:
-Більш ніж 8 років роботи на посаді начальника загального відділілу;
- організація та впровадження централізованого документообігу в організації з «0»:
•розробка інструкцій, положень з діловодства та номенклатури справ;
•створення нормативно-розпорядчої бази;
•реєстрація та облік документів;
•контроль за термінами виконання нормативних документів;
•організація документообігу між підрозділами організації по всій Україні;
•організація договірного документообігу;
- створення Архіву організації:
•організація та впорядкування документів постійного і тривалого зберігання;
•знищення документів термін зберігання яких минув у відповідності до вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів;
•організація передачі та подальшого зберігання документів;
- організація та забезпечення логістикою (кур‘єські та поштові відправлення) всіх підрозділів організації (по всій Україні);
- розрахунок бюджетних витрат на наступний період по відповідним напрямкам та контроль за ними;
- забезпечення та контроль за бланковою продукцією.

Начальник Загального відділу

from 11.2008 to 05.2017 (8 years 6 months)
ПАТ «Страхова компанія «Універсальна», Киев (Фінанси, банки, страхування)

- організація та впровадження централізованого документообігу в Компанії з «0»:
•розробка інструкцій, положень з діловодства та номенклатури справ;
•створення нормативно-розпорядчої бази;
•реєстрація та облік документів;
•контроль за термінами виконання нормативних документів;
•організація документообігу між Головним офісом та підрозділами організації по всій Україні;
•організація договірного документообігу
- створення Архіву організації:
•організація та впорядкування документів постійного і тривалого зберігання;
•знищення документів термін зберігання яких минув у відповідності до вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів;
•організація передачі та подальшого зберігання документів;
- організація та забезпечення логістикою (кур‘єські та поштові відправлення) всіх підрозділів Компанії (по всій Україні);
- розрахунок бюджетних витрат на наступний період по відповідним напрямкам та контроль за ними;
- забезпечення та контроль за бланковою продукцією (договори страхування).

Education

Академія державної податкової служби України

Банківська справа, Фінансист, Ірпінь
Higher, from 1999 to 2003 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

Бізнес-школа Network 21

2015, на постійній основі

Knowledge and skills

Управлінські навички Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Ведення документації Знание офисных программ

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Вмію знаходити контакти та вибудовувати взаємовідносини з різними типами людей, маю високі організаторські здібності, незалежно від обставин намагаюсь позитивно, а по можливості, творчо реагувати і діяти при вирішенні складних або негативних питань.
•Водійські права категорії «В».
•У вільний час (вихідні) допомагаю дизайнеру по оформленню святкових заходів (весілля, корпоративи, дні народження, тощо).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: