Resume from April 22, 2024 PRO

Арсений

Менеджер проекта, административный директор, операционный, управляющий хозяйством, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Учасник дослідження

from 05.2021 to now (3 years)
https://www.samsung.com/ua/aboutsamsung/careers/srk/, Киев (IT - Информационные технологии, системная интеграция, интернет, разработка программного обеспечения, электроника)

Мета роботи - покращення взаємодії людини з пристроями, віртуальної та доповненої реальності, нових типів мультимедійного контенту. Підписано угоду про нерозголошення інформації.

Менеджер по развитию

from 01.2021 to 04.2021 (3 months)
Ломбард Парус, Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Консультаційні послуги з розвитку бізнесу за схемою франчайзингу.
- Вдосконалення повного комплекту документації (франчайзингового пакету) для франчайзі.
- Аналіз конкурентів, внесення нових пропозицій, які забезпечують високу конкурентоздатність на ринку.
- Розробка маркетингової стратегії просування франшизи на ринку.
- Проведення переговорів з потенційними франчайзі.
- Пошук та надання рекомендацій центральному офісу щодо адміністрування back-office та клієнтам щодо максимально повного використання можливостей франшизи.

Менеджер по продажам.

from 02.2020 to 01.2021 (11 months)
Технопарус, Киев (Електроніка та товари народного вжитку.)

•Онлайн та офлайн продажі
•Впровадження заходів на збільшення продажів, акцій для покупців
•Оптимізація витрат
•Збільшення бази постійних покупців
•Винайдення шляхів реалізації товарів, що залежалися (не мають збуту понад три роки)
•Відновлення споживчих якостей товару
•Збільшення щомісячного виторгу магазинів, які у підпорядкуванні

Консультант

from 06.2018 to 01.2019 (7 months)
Частный предприниматель, Киев (торговля и услуги)

Консультаційні послуги для українських приватних компаній

Заступник Генерального секретаря

from 03.2014 to 06.2018 (4 years 3 months)
Федерація баскетболу України, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Функціональні обов'язки:
•Загальне керівництво Федерацією в рамках посадових обов'язків, забезпечення адміністративно-фінансового та господарського контролю за діяльністю Організації в межах компетенції
•Виконання функцій SPOC (single person of contact) між керівництвом та виконавцями послуг
•Організація зовнішніх і внутрішніх заходів (конференцій, семінарів, тренінгів, презентацій, і т.д.);
•Координування та супровід подій (під ключ: від концепції до закриття документації);
•Складання плану та бюджету заходів
•Адміністративне та матеріально-технічне забезпечення функціонування офісу (Procurement)
•Підготовка контрактів
•Організація логістики
•Розробка планів, сценаріїв івентів, прорахунок бюджету, врахування побажань спонсорів
•Організація івентів, спортивних ігор Національного рівня та міжнародних
•Організація виїзних заходів та супроводження команд за кордоном
•Підготовка неформальної частини заходів - шоу, конкурсів, побуту для глядачів, кейтерингу.
•Взаємодія з органами державної влади різних рівнів (Міністерство молоді та спорту України, Київська обласна державна адміністрація) щодо спортивних питань
•Налагодження чітких організаційних процесів роботи в усіх питаннях, крім спортивних.
•Підписання контрактів із спонсорами (Укргазбанк, Pari-Match, Монбат, Брокбізнес, Таскомбанк, Errea, Венето) на ваємовигідних умовах.
Персональні досягнення на посаді:
Популяризація бренду через співробітництво із інформресурсами та інформагентствами (Обозреватель, UA:Перший Інтер, KissFM та інш.)

Керівник служби забезпечення роботи Голови

from 01.2010 to 03.2014 (4 years 2 months)
Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, Киев (Державні організації)

•Підготовка аналітичних матеріалів для участі Керівника в засіданнях Кабінету Міністрів України, нарадах, круглих столах, прес-конференціях
•Організація та проведення діалогів з підприємцями через Громадську раду при державному органі
•Участь в подоланні суперечок та конфліктів між підприємцями та контролюючими органами під час засідань Експертно-апеляційної Ради
•Відпрацювання регуляторних актів, що впливають на підприємницьку діяльність
•Моніторинг ЗМІ в частині ефективності прийнятих законодавчих актів


Персональні досягнення:
•Впровадження чіткого контролю за виконанням доручень Голови та Кабінету Міністрів України
•Поліпшення рівня відповідності проектів регуляторних актів вимогам державної регуляторної політики
•Зменшення «зарегульованності» ведення малого бізнесу через скасування суперечливих нормативно-правових актів
Зменшення втручання контролюючих органів в роботу підприємств середнього та малого бізнесу

Державний комітет з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва

from 01.2008 to 01.2010 (2 years)
Начальник відділу забезпечення роботи Керівника, Киев (Державні організації)

•Організація роботи Голови установи
•Забезпечення Голови аналітичною інформацією, необхідною для ефективного виконання покладених на нього завдань та повноважень
•Створення сприятливих умов для прийняття Головою ефективних державних рішень

Помічник Голови Державного комітету з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва (відділ забезпечення роботи керівника)

from 01.2005 to 01.2008 (3 years)
Державний комітет з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, Киев (Державні організації)

•Опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції
•Накладання попередніх резолюцій Голови
•Підготовка аналітичних матеріалів для Голови
•Проведення прийому громадян
•Участь у нарадах під головуванням Керівника
•Підготовка презентацій

Заступник начальника управління інформаційного забезпечення – начальник інформаційно-аналітичного відділу

from 01.2003 to 01.2005 (2 years)
Державний комітет з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, Киев (Державні організації)

•Опрацювання доручень Голови та Кабінету Міністрів України
•Зведення інформаційно-аналітичних матеріалів щодо питань діяльності органу
•Підготовка річних звітів
•Підготовка презентаційних матеріалів
•Підготовка доповідей для Голови, аналітичних записок тощо

Education

Академія муніципального управління

Менеджмент організацій, Киев
Higher, from 1997 to 2003 (5 years 9 months)

Кваліфікація: «Менеджер–економіст»
Функціональна спеціалізація: «Державне
управління та
місцеве самоврядування»

Additional education and certificates

•05-06.07.2018 Україна, Міністерство молоді та спорту України – учбовий семінар для спортивних федерацій від керівника маркети

2018

12-15.09.2017 Туреччина – Учбовий курс ФИБА Європа для Technical delegates & Game Director  під час Чемпіонату Європи з баске

2017

•28-10 – 1.11.2013 Республіка Корея – Small&Medium Business administration (SMBA), Korea Small Business Institute, SME Policy

2013

•10.10 – 7.11.2010 Японія – Japan International Cooperation Agency (JICA), The Country Focused Training program in production

2010

•10-11.02.2009 Україна – семінар «Менеджмент в органах державної влади і органах місцевого самоврядування». Інституті підвищ

2009

Академия ДТЭК, лекция "Neuroleadership" by Alexandros Psychogios

2018

Knowledge and skills

MS Office MS PowerPoint Windows Організаторські здібності MacOS Проведення презентацій Операційні системи Google Facebook Контент-менеджмент

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • French — beginner

References

Потімков Олександр Юрійович

Потімков Олександр Юрійович

Перший заступник Голови Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, 2011-2014, Державна служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва

Contact details are hidden

Additional information

Мої персональні навички:

•Наявність лідерських здібностей, терпіння, вміння працювати в команді
•Здатність виконувати та контролювати декілька задач одночасно
•Креативність в пошуку вирішення складних питань
•Гнучкість, адаптивність до ситуацій
•Здатність планувати, брати на себе відповідальність, ініціативу та організовувати роботу
•Схильність до аналітичної роботи
•Комунікабельність, витриманість і професійна коректність
•Здатність швидко реагувати на проблеми та оперативно приймати зважені рішення
•Готовність до навчання, цікавість до інновацій та використання їх у повсякденній справі
•Дотримання правил ділового етикету

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: