Resume from November 1, 2023

Петр

CFO

Employment:
Part-time.
Age:
40 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Lviv, Odesa, Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Приходько Петро Олегович
CFO
Неповна зайнятість.
Вік: 38 років
Місто проживання: Дніпро
Готовий працювати: Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків
Контактна інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Додаткова інформація
Приходько Петро Олегович
Дата народження: 29.03.1984
Місто: Дніпро.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: управління проектом із впровадження та автоматизації управлінського/фінансового обліку.
Очікуваний рівень матеріального стимулювання (готовий розглянути індивідуально).
Досвід роботи:
З 01.05.2021- по теперішній час
Впровадження систем управлінського обліку на підприємствах різних сфер діяльності.
CFO/Change Manager
KFC (ТОВ «Тесті фуд») З 01.06.2020 - 02.04.2021
Основні обов'язки:
Бюджетування;
Управління фінансовими потоками;
Формування автоматизованого управлінського обліку;
Досягнення:
Впровадження BAS КУП;
Складання реєстру платежів відповідно до лімітів затверджених у бюджеті;
Інтеграція rkeeper в BAS;
Налаштування автоматичної оплати затверджених платежів;
Оптимізація роботи бухгалтерії за рахунок автоматизації процесів у BAS;
Впровадження автоматичного інтелектуального замовлення сировини на ресторани;
І багато іншого

CFO, CEO
З 05.2012 - 01.05.2020
ТОВ «АртПіраміда» ТОВ «Сайкор» (Виробництво та Індустрія, Продажі)
Основні обов'язки:
Побудова управлінської звітності з нуля;
Бюджетування;
Управління ризиками;
Розробка і впровадження бізнес-процесів;
Розрахунок оптимальної стратегії фінансування компанії; Забезпечення фінансової стійкості компанії, розробка кредитної політики; Управління фінансовими потоками;
Виведення компанії на міжнародний ринок;
Систематизація бізнесу та відділу продажів;
Розробка персональної CRM;
Розробка digital додатку для управління замовленнями; Оптимізація оподаткування.
Досягнення:
Виведення компанії на Європейський ринок;
Організація та участь у всіх процесах змін компанії; Зменшення постійних
витрат компанії в середньому на 17%; Збільшення рентабельності на 8%;
Побудова відділу продажів і кількісна диверсифікація замовлень;
Збільшення ефективності виробництва кількості виробів на одного співробітника;
Отримання кредитної лінії та проходження щорічного банківського аудиту.
Фінансовий менеджер з 05.2011 -05.2012 р. ТОВ «Еліксир» (Виробництво і Продажі)
Основні обов'язки: Складання та аналіз щомісячної звітності компанії:
баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів;
Супровід процесу бюджетування: контроль і аналіз бюджету, супровід
процесу затвердження бюджету, Аналіз і щоденний контроль за операційною
діяльністю; Розрахунок і аналіз економічних показників.

Економіст з 04.2010 - 05.2011р. ПП «Симор» (Виробництво та Продажі)
Основні обов'язки: Складання управлінських звітів; Контроль правильності
рознесення надходжень/витрат за статтями в 1С для управлінської звітності;
Планування бюджету компанії; Ведення звітів з продажу; Контроль рахунків на оплату; Контроль рахунків на
оплату.

Фахівцем сектора продажів корпоративних продуктів з 2005 - 2006 р. Банк "ПУМБ" (Банк і Фінанси)
Основні обов'язки:
Робота з великим корпоративним бізнесом;
Консультування та робота з клієнтами по послугах, що надаються;
Повний фінансовий аналіз компаній і розробка комерційних пропозицій; Пошук нових клієнтів.
Рекомендації: Готовий надати на вимогу.

Освіта:
Машинобудівний коледж (2002 р.)
Спеціальність: Економіка підприємства.
Міжрегіональна Академія управління персоналом (2005 р.)
Спеціальність: Міжнародна економіка та банківська справа.
Кваліфікація: Економіст, менеджер банку.
Тренінги, підвищення кваліфікації:
Управління часом і делегування.
Управлінський облік витрат, фінансовий результат в 1С. Ведення складних переговорів.
ДНК успішної компанії (Ігор Гут). Особиста ефективність, Ефективні переговори, створення успішної команди (Ефективні системи) ЗЕД.
Додаткове:
Володіння мовами:
Англійська - Pre-intermediate;
Російська - рідна;
Українська - рідна.

Вміння та навички: Вміння виконувати поставлені завдання; Вміння оперативно вирішувати питання; Уміння створювати сильну команду; Здатність до навчання і швидкого освоєння всього нового; Відповідальність і високий ступінь самоорганізації; Не конфліктність, вміння працювати в колективі; Працювати в режимі багатозадачності; Поєдную креативний і аналітичний підхід у роботі; Вільно володію офісними програмами (MS Office: Word, Exсel, 1С, CRM системи).

Додаткове:
Водійське посвідчення:
Категорія "В", особистий автомобіль

Закордонний паспорт.
Захоплення: Спорт, сноуборд, вейкборд, аквабайк. Особисті якості Вміння контактувати з людьми, комунікабельність, активність, відповідальність і цілеспрямованість, вміння і бажання навчати, керувати, мотивувати. Бажання працювати і розвиватися як в особистісному плані, так і в розрізі бізнесу з метою досягнення взаємовигідних результатів.
Готовий до відряджень

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: