Resume from April 18, 2024 PRO

Олена

Фахівець з тендерів

Employment:
Part-time.
Age:
40 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з тендерних закупівель

from 05.2023 to now (1 year)
Департамент громадського порядку Дніпровської міської ради, Дніпро (Охорона, безпека, оборона)

Організація та здійснення закупівельної діяльності за процедурою відкритих торгів для забезпечення проведення закупівель визначених товарів, що включає в себе:
- оприлюднення узагальненої інформації згідно із встановленими законодавством вимогами, контроль її повноти та відповідності реальним потребам;
- підготовка тендерної документації на закупівлю ТРП згідно визначених потреб, узгодження запланованих закупівель із відділом бух.обліку щодо обсягу та графіку фінансування;
- проведення закупівлі, розгляд та аналіз на відповідність запропонованих ТРП поставленим вимогам, перевірка учасників на предмет відповідності законодавству та вимогам, що передбачені документацією до закупівлі;
- участь в укладенні договору (підготовка проекту договору) в частині відповідності закупівельним вимогам, окремим положенням щодо місця, обсягів та періодичності поставок, особливостям розрахунків та можливої претензійно-позовної діяльності у випадках неналежного виконання контрагентами укладених договорів;
- контроль правильності, повноти та своєчасності виконання договорів, звітня робота щодо результатів виконання закупівель.

Головний спеціаліст

from 11.2022 to 05.2023 (6 months)
Східний офіс Держаудитслужби, Дніпро (Державні організації)

Посадові обов’язки:
Організація та здійснення закупівельної діяльності для забезпечення потреб організації, що включає в себе:
- узагальнення заявок підпорядкованих територіально відокремлених підрозділів з метою складання єдиного плану закупівель в розрізі однакових (спільних) запитів на потреби у товарах/роботах/послугах (ТРП), врахування індивідуальних (особливих) потреб підрозділів;
- оприлюднення узагальненої інформації згідно із встановленими законодавством вимогами, контроль її повноти та відповідності реальним потребам;
- підготовка тендерної документації на закупівлю ТРП згідно визначених потреб, узгодження запланованих закупівель із відділом бух.обліку щодо обсягу та графіку фінансування;
- проведення закупівлі, розгляд та аналіз на відповідність запропонованих ТРП поставленим вимогам, перевірка учасників на предмет відповідності законодавству та вимогам, що передбачені документацією до закупівлі;
- участь в укладенні договору (підготовка проекту договору) в частині відповідності закупівельним вимогам, окремим положенням щодо місця, обсягів та періодичності поставок, особливостям розрахунків та можливої претензійно-позовної діяльності у випадках неналежного виконання контрагентами укладених договорів;
- контроль правильності, повноти та своєчасності виконання договорів, звітня робота щодо результатів виконання закупівель;
- ініціювання претензійно-позовної роботи перед юридичним відділом в разі наявності підстав

Помічник керівника

from 03.2022 to 11.2022 (8 months)
Придніпровська академія будівництва та архітектури, Дніпро (Освіта, наука)

Посадові обов’язки:
Організація та здійснення закупівельної діяльності для забезпечення потреб закладу з моменту визначення потреби, створення та контроль плану закупівель на рік.
Підготовка тендерної документації стосовно закупок, розгляд поданих до участі пропозицій на предмет їх відповідності передбаченим вимогам, перевірка учасників закупівель на відповідність їх тендерному законодавству, недопущення до участі осіб з підсанкційного списку або недобросовісних учасників.
Підготовка проектів договорів щодо закупівель товарів, робіт, послуг, перевірка запропонованих організаціями договорів на предмет відповідності вимогам господарського законодавства з урахуванням особливостей роботи бюджетних організацій.
Ініціювання перед керівництвом питання реалізації претензійної роботи за результатами аналізу виконання договірних зобов’язань контрагентами.
Аналіз та публічне звітування про виконання проведеної закупівельної роботи.
Під час роботи здійснювала керівництво підпорядкованим відділом закупівель закладу, контролювала та організовувала роботу підпорядкованих уповноважених осіб в частині повноти та правильності виконання ними своїх функцій.
З червня 2022 р. організувала проведення роботи в змішаному очно-дистанційному форматі без шкоди для робочого процесу.

Юрист

from 11.2018 to 03.2022 (3 years 4 months)
ТОВ "ПРІОРИТЕТ", "ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Забезпечення участі компанії у відповідному ринку в галузі публічних закупівель, а саме: підготовка тендерних пропозицій, юридичний супровід процедури (аналіз вимог тендерної документації на відповідність законодавству, підготовка запитів та вимог про усунення невідповідповідностей, участь в укладенні договорів за результатами), робота з Антимонопольним комітетом щодо підготовки скарг на дії та рішення Замовника/Учасників. Маю досвід роботи з різними електронними майданчиками – DZO, Zakupki.prom, SmartTender, платформами ProZorro, DoZorro, аналітичним ресурсом Сlarity-project.

Провідний юрисконсульт

from 03.2013 to 11.2018 (5 years 8 months)
Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, Дніпро (Освіта, наука)

З 2013 р. була секретарем тендерного комітету. Маю досвід організації та проведення публічних закупівель, в т.ч. неконкурентних, розроблення тендерної документації, випадки оскарження процедур, підготовки висновків за результатами та контролю на стадії виконання зобов'язань контрагентами. Ма. досвід роботи з електронними майданчиками, Кабінетом замовника, платформами ProZorro, DoZorro, супутніми аналітичними.
Маю значний досвід роботи з Державною казначейською службою про реєстрації укладених договорів в ході господарської діяльності, вдало проходила перевірки внутрішнього аудиту, ДФС.
Одночасно здійснювала повний юридичний супровід основної, в т.ч. фінансово-господарської діяльності закладу (договірна, претензійно-позовна діяльність (цивільне, адміністративне та господарське провадження), робота юриста загального профілю - візування наказів по підприємству, участь в проведенні службових розслідувань, складання листів-запитів, надання письмових та усних роз'яснень, розробка Статуту підприємства, колективного договору, посадових інструкцій, положень, порядків взаємодії між структурними підрозділами тощо. В період 2015-2018 рр. здійснювала керівництво відділом (на час відсутності начальника).

Головний інспектор

from 09.2005 to 02.2011 (5 years 5 months)
Державна митна служба України, Полтава, Ізмаїл (зовнішньо-економічна діяльність)

Здійснення митного оформлення товарів, громадян. Робота з базами даних, аналітика, звітня робота. Проведення дізнання у справах про порушення митних правил.

Education

Академія митної служби України

Юридичний. Правознавство, Дніпро
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Additional education and certificates

Підвищення кваліфікації

На постійній основі займаюсь підвищенням кваліфікації за профілем діяльності

Knowledge and skills

Пользователь ПК Робота з оргтехнікою ЛІГА:ЗАКОН

Language proficiencies

English — fluent

Additional information

Вільно володію діловою українською мовою, маю відповідний сертифікат підтвердження рівня.
Вільно володію англійською мовою, в т.ч. діловою. Велика розмовна практика, маю досвід складання та обміну листами в business-переписці.
Особисті якості: високий ступінь відповідальності, цілеспрямованість, порядність, вимогливість та прагнення до розвитку.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: