Ірина
Діловод, секретар, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 41 years
- City:
- Zaporizhzhia
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5076571
Work experience
Офіс-менеджер
from 02.2003 to 03.2007
(4 years 1 month)
ТОВ "Насос-енерго техніка", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції
ведення діловодства (контроль виконання та систематизації документів);
- коригування та погодження договорів;
- ведення первинної бухгалтерії, виписка рахунків, накладних, робота в 1С, Клієнт-Банк
- ведення каси
- Облік руху товару
- консультація клієнтів по телефону щодо насосного обладнання
- листування з бізнес-партнерами англійською мовою;
- пошук персоналу, проведення співбесід,
- пошук необхідної інформації в Інтернеті
Менеджер з продажу
from 02.2003 to 08.2022
(19 years 6 months)
ТОВ "Насос-енерго техніка", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції;
- ведення діловодства (контроль виконання та систематизації документів);
- коригування та погодження договорів;
- ведення первинної бухгалтерії, виписка рахунків, накладних, робота в 1С, Клієнт-Банк
- Облік руху товару
- консультація клієнтів по телефону щодо насосного обладнання
- листування з бізнес-партнерами англійською мовою;
- пошук персоналу, проведення співбесід,
- пошук необхідної інформації в Інтернеті
- підбір, розрахунок та продаж необхідного клієнту обладнання (насосне обладнання, котельне обладнання, редуктори, вентилятори) тобто повне ведення клієнта від вітання до відвантаження товару,
- маркетингові дослідження ринку, ведення бази даних, облік, реєстрація, рух товару.
- прийом вхідних дзвінків, обробка кореспонденції.
- супровід ЗЕД (зовнішньоекономічної діяльності)
- логістика (робота з транспортними компаніями, контроль відвантажень та відправок продукції контрагентам, знання ринку транспортних послуг та ціноутворення на дані види послуг);
-складання, ведення, погодження та укладання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань покупця та замовника
- контроль надходження коштів;
- ведення первинної бухгалтерської документації (рахунки, податкові накладні, видаткові накладні);
- підготовка звітів про продаж.
- визначення каналів збуту, засобів стимулювання збуту: розміщення реклами в періодичних виданнях, Інтернеті, поштове розсилання безпосередньо потенційному клієнту
Секретар керівника
from 03.2002 to 02.2003
(11 months)
ПП "Протей", Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
-Прийом та розподіл дзвінків, факсів (міні-АТС), кореспонденції, організація проведення переговорів та зустрічей.
- ведення діловодства, реєстрація, облік та розподіл вхідної та вихідної документації, кореспонденції;
- Забезпечення життєдіяльності офісу (робота із сервісними організаціями, кур'єрськими службами, замовлення офісних та госп. товарів)
-Ділова переписка;
- збір та аналіз інформації;
- контроль над своєчасним виконанням завдань, поставлених керівником
Education
Запорізька Державна Інженерна Академія
Теплоенергетики, інженер-теплоенергетик, Запоріжжя
Higher, from 2002 to 2006 (4 years)
Спеціальність: Теплоенергетика
Кваліфікация: інженер-теплоенергетик
Диплом: АР № 30229343 з відзнакою
Запорожский Гидроэнергетический техникум
Теплоэнергетики, Запорожье
Unfinished higher, from 1999 to 2002 (2 years 5 months)
Специальность: Обслуживание теплотехнического оборудования и систем теплоснабжения
Квалификация: техник-теплотехник
Диплом: АР № 17480187
Additional education and certificates
American English Center
2015, 12 місяців
Бухгалтер, Бухгалтер 1С
2006, 6 месяцев
Оператор ПК, Інспектор відділу кадрів, Офіс-менеджер
2002, 12 місяців
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — advanced
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
2002р. - Користувач ПК
2002р.- Офіс-менеджер
2002р. - Інспектор відділу кадрів
2006р. – Бухгалтер – Бухгалтерський облік
- Податковий облік
- Автоматизація бухгалтерського обліку «1С:Підприємство»
2015-2016 – American English Center – Розмовна англійська мова Рівень – Intermediate – Сертифікат
Професійні навички: Впевнений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Access, Internet, поштові програми), Adobe Photoshop, Adobe FineReader, 1C-Підприємство, Клієнт-Банк, M.E.Doc, JivoSite, вся офісна оргтехніка, міні АТС
Володіння іноземними мовами
-англійська - розмовна
- українська- вільно
Додаткова інформація:
Посвідчення водія категорія B, особистий автомобіль
Закордонний паспорт
Особисті якості: бажання працювати, відповідальність, порядність, цілеспрямованість, ввічливість, уміння працювати в колективі, організаторські здібності, пунктуальність, уміння швидко вчитися та орієнтуватися у нестандартних ситуаціях
Similar candidates
Адміністратор, діловод, офіс-менеджер
Zaporizhzhia
Діловод, секретар, оператор ПК
Zaporizhzhia
Администратор, секретарь, мед. регистратор
Zaporizhzhia
Деловод, секретарь, офис-менеджер, оператор call-центру
Zaporizhzhia, Remote
Делопроизводитель, помощник руководителя
20000 UAH, Zaporizhzhia
Помощник руководителя, делопроизводитель
18000 UAH, Zaporizhzhia, Remote