Resume from December 8, 2020 PRO

Андрій

Категорійний, маркетинг-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Категорійний (груп бренд) менеджер

from 05.2019 to now (5 years)
Sanofi Ukraine, Київ (Фармацевтика)

Обов'язки:
Керівництво командою категорії (3 бренд менеджери та молодший спеціаліст): підбір персоналу, розвиток людей, мотивація, контроль тощо
Повна відповідальність за досягнення фінансових показників категорії (Net Sales, GM, OI), а також зростання долі ринку
Відповідальність за розробку та впровадження стратегії розвитку категорії та її брендів
Запуск нових продуктів на ринок в рамках категорії
Ціноутворення
Активна співпраця із комерційними підрозділами щодо розвитку та підтримки дистрибуції та сто кін трейд, розвитку трейд активацій та представленості на полиці
Управління комунікацією із споживачем, лікарською та фарма спільнотою
Забезпечення ефективної крос-функціональної взаємодії з комерційними, контролюючими та іншими саппорт функціями
Лідирування напрямку продуктових інновацій (проджект-менеджерска підтримка щодо всіх запусків безрецептурних препаратів в Україні)
Проект розвитку польової команди (навчання та поглиблена співпраця із маркетинг-амбасадорами серед польових співробітників)
Окремі проекти бізнес девелопменту покращення прибутковості окремих продуктів
Лідування процесу бренд планування для категорії та маркетинг команди в цілому: створення календарю, координація з командою консьюмер інсайтів, розробка та впровадження бізнес процесу створення стратегічних бренд планів та подальшого його розвитку в активаційний план

Основні досягнення:
В 2019 році бренд Ентерожерміна досяг свого історичного максимуму в долі ринку та посів лідуючу позицію, посунувши історичного лідера – Лінекс
Після багаторічної стагнації бренд Ессенціалє в 2020 році розгорнув негативний тренд і станом на листопад 2020 протягом 6 місяців показував безперервне зростання долі ринку
Потужне репозиціонування портфелю Магне-В6 на початку 2020 року дозволило надати бренду додаткового імпульсу і в комплексній активації досягнути лідерських позицій, посунувши Біфрен на ринку заспокійливих
Вперше за історію підрозділу безрецептурних препаратів Санофі до команди маркетингу приєднався представник полів/ключових клієнтів, що зараз показує високу результативність та значний професійний прогрес
У відділі маркетингу розбудовано систему стратегічного планування із залученням підрозділу ключових клієнтів, ТМ, медичної служби
Під час періоду карантину було оперативно створено систему видаленої промоції серед лікарської та фарм спільноти за допомогою оновленої структури промоції, електронних матеріалів, тренінгів та он-лайн семінарів, що дозволило втриматись портфелю за умов суттєвих зсувів споживчих пріоритетів у фарм ринку.

Бренд Менеджер ВТМ

from 11.2018 to 04.2019 (5 months)
Люксоптика, Київ (Роздрібна торгівля)

Розвиток власних торгових марок сонцезахисних окулярів.

Розробка стратегії розвитку бренда CASTA
Розробка інструменту аналізу та систематизації ефективності портфелю
Розвиток портфелю: підготовка до запуску нової колекції 2019
Відкриття монобрендових магазинів (Київ)
Запуск он-лайн магазину (https://castaeyewear.com/)

Manager Commercial Deployment Planning

from 04.2016 to 04.2018 (2 years)
Philip Morris Ukraine, Львов (Легка промисловість)

Ключові обов‘язки:
-Керувати плановим відділом бізнес юніту та забезпечити координацію між трьома комерційними регіонами (Хмельницький, Ів.-Франківський та Львівський) та київською штаб квартирою
-Забезпечити виконання бізнес юнітом ключових показників ефективності та операційних показників (KPI/OPI): обсяг продажів, частка ринку, кількість візитів, контактів, тощо.
-Бути відповідальним та забезпечити підготовку річного стратегічного плану розвитку регіону на основі глибокого розуміння каналів збуту, поведінки споживача, законодавчих обмежень та спланувати відповідно комплекс активностей
-Забезпечення безперервного контролю за виконанням KPI/OPI та відповідна координація зусиль щодо їх досягнення
-Бюджетний контроль: комерційний бюджет та накладні витрати
-Організувати та вести проекти щодо розвитку команд: створення та ведення центру розвитку бізнес юніту
-Підтримка місцевих талантів та сприяння їх представленню ключовим стейкхолдерам в Києві

Основні досягнення:
-За 2 роки перебування на посаді бізнес юніт виконував всі критичні KPI/OPI і, не зважаючи на ускладнене економічне та конкурентне середовище, бізнес юніт покращив свої показники по відношенню до решти регіонів ФМУ
-Запущено та відпрацьовано систему бізнес процесів та зустрічей, що дозволила ефективно вести критичні напрямки (продажі, робота з локальними клієнтами, контроль бюджетів, запасів продукції, виставлення та виконання цілей тощо)
-Запущено систему звітності виконання KPI/OPI із залученням як регіональних команд так і планувальної команди бізнес юніту
-Планувальна команда бізнес юніту стала залученою в усі процеси на успішно контролювала роботу всього комерційного підрозділу а кожен окремий член команди став лідером в своїй сфері відповідальності
-Низка активностей, організованих на місцевому рівні (робота хостесс, участь у фестивалях, робота з HoReCa) стали бенчмарком для решти команд ФМУ

Brand Manager Magne-B6

from 03.2014 to 03.2016 (2 years)
Sanofi Ukraine, Киев (Фармацевтика)

Ключові обов‘язки:
-Формування стратегії бренду
-Встановлення та виконання фінансових цілей (чистий дохід, валовий прибуток, операційний прибуток) та індикаторів на ринку (частка ринку, індекс росту)
-Ціноутворення виходячи з цільової прибутковості та конкурентного середовища
-Розробка та виконання річного плану підтримки
-Реалізація проектів в кооперації з польовими командами, юридичним, медичним, регуляторним та іншими департаментами

Основні досягнення:
Вперше за часи свого існування в Україні бренд Магне-В6 досяг позиції №1 по всьому ринку вітамінів, і втримував цю позицію поза сезонністю, починаючи з червня 2015 року.
За наявності строгої глобальної стратегії, локальні особливості були презентовані глобальній команді, що дозволило впровадити локально адаптований підхід. Як результат було запущено програму підтримки 360°, включаючи локально створений ТБ ролик та унікальну відеоконференцію із залученням італійського лідера думок для лікарів в 19 найбільших містах України
Бренд перевиконував свої цілі щодо чистих продажів, операційного прибутку, частки ринку.

Junior Brand Manager

from 09.2011 to 03.2014 (2 years 6 months)
Kraft Foods Ukraine (Mondelez Ukraine), Киев (Харчова промисловість)

Ключові обов‘язки:
-Формування стратегії бренду:
oМакроекономічний аналіз та оцінка трендів ринку
oКонкурентний аналіз
oАналіз розвитку бренду та його підтримки
oАналіз поведінки споживача: перешкод та сприятливих факторів під час Consumer Journey
oСтворення рекомендацій щодо напрямку розвитку бренду та його пріоритетів
oЗахист стратегічного плану перед локальним менеджментом та глобальною командою
-Виставлення та досягнення цілей:
oФінансові показники: обсяг, чисті продажі, валовий прибуток
oКлючові ринкові КРІ: частка ринку, індекси здоров‘я бренду
-Тактичне річне планування: ATL, BTL, WEB, PR, In-store
-Відповідальність за P&L бренду
-Ціноутворення, базуючись на трендах ринку, конкурентному середовищі, вартості сировини, прибутковості
-Запуск нових продуктів
-Нестандартний проект: розвиток бренду капсульної кави Tassimo в кооперації з виробником кавоварок BOSCH

Основні досягнення:
Tassimo (09.2011-08.2013): було запущено новий вид бізнесу та не зважаючи на несприятливі ринкові фактори в грудні 2012 року бренд став лідером по продажах кавоварок, а доля проданої кави невпинно зростала.
Мелена кава Jacobs(03.2012-08.2013): у 2012 році кава почала відвойовувати свою лідерську позицію після багаторічного негативного тренду ринкової частки, і закріпила це лідерство у 2013 році. Було успішно запущено нові продуктові позиції, спеціально розроблені під український ринок.
TUC (09.2013 – 03.2014): за 6 місяців роботи з брендом було допрацьовано стратегію розвитку, запущено інновативні підтримуючі програми.

DTC Supervisor

from 06.2009 to 09.2011 (2 years 3 months)
Japan Tobacco International Ukraine, Киев (Виробництво сигарет)

Ключові обов‘язки:
-Стратегічне планування розвитку каналів підтримки портфоліо, річне планування програм підтримки, бюджетування
-Детальне планування та впровадження програм інформування споживачів (хостесс)
-Розвиток каналу HoReCa
-Проведення івентів
-CRM: збір бази даних, її уніфікація та підготовка до комунікації із споживачами, інформування споживачів
-WEB: робота з корпоративними сайтами як інструментом підтримки портфелю
-Підтримка бренд-команд у проведенні національних промо-кампаній
-Підтримка стандартів безпеки з точки зору різноманітного законодавства ринків

Основні досягнення:
Формування чіткої системи взаємодії BTL команд, агентів HoReCa та київського офісу, впровадження системи ведення паралельних проектів, покращення ОРІ, створення постійної єдиної системи звітності та контролю показників.
Запуск івентів на ринках Кавказу (чого не робилося до 2009 року).
Запуск перших Інтернет проектів на ринках Кавказу та Молдови.

Product Marketing Assistant

from 01.2007 to 01.2009 (2 years)
Representative Office of Sony Overseas SA in Ukraine, Киев (Побутова електроніка)

Основні досягнення:
Відеокамери посилили лідерські позиції на ринку, компактні камери піднялись на сходинку в рейтингу з третьої на другу позицію, відбулося зростання частки дзеркальних камер з 2% до 14%

Education

Київський Національний Університет Технологій і Дизайну

Інженерно-Економічний ф-т, Маркетинг, Киев
Higher, from 1998 to 2003 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Adobe Photoshop MS Access Adobe

Language proficiencies

English — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: