Вікторія

Помічник керівника, 25 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, Секретар, Офіс-менеджер, Адміністратор
Employment type:
full-time
Age:
44 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст з бухгалтерського облiку та аналiзу господарськоi дiяльностi

from 04.2024 to 04.2025 (1 year)
ТОВ "Вторресурси Киiвського Картонно Паперового Комбiнату", Одесса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

ФУНКЦІОНАЛ

Кадри:
Формування пакету документів при прийомі на роботу нових співробітників;
Формування графіків роботи співробітників;
Ведення табеля обліку робочого часу;
Складання службових записок;
Погодження заяв (відпустка, звільнення, прийом на роботу та ін.) та службових записок;
Контроль за кадровим документообігом (своєчасне підписання та відправка).

ЦПХ:
Щоденна фіксація виробітки по ЦПХ;
Нарахування заробітної плати;
Формування, підписання та погодження актів виконаних робіт по ЦПХ;
Формування (поновлення) договорів та додаткових угод по ЦПХ.

BAF 1С:
Формування документів надходження, списання, введення в експлуатацію ;
Формування (щомісяця) актів списання/введення в експлуатацію.

Господарська частина:
Контроль залишків господарських, кантоваров та ін., необхідних для функціонування дільниці, на складі;
Формування замовлення товарів та отримання рахунку (Епіцентр);
Замовлення води.

Інше:
Погодження усіх рахунків;
Контроль надходження видаткових та актів;
Коригування договорів, внесення реквізитів.

Менеджер з персоналу

from 11.2021 to 02.2024 (2 years 3 months)
ТОВ "БІЗНЕС МАТРИЦЯ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Підбір персоналу, супровід оформлення;
- Робота з платформами (Work.ua, Rabota.ua, OLX);
- Ведення внутрішньої бази співробітників, прийом дзвінків;
- Підготовка та погодження документів.

Менеджер з персоналу

from 02.2021 to 09.2021 (7 months)
Мережа магазинів будівельних матеріалів "Прораб", Одеса (Роздрібна торгівля)

Пошук та підбір персоналу;
Розміщення та оновлення інформації про набір персоналу на платформах OLX та Work.ua;
Співбесіди з кандидатами;
проведення інтерв'ю по телефону.

Секретар з функціями помічника бухгалтера

from 05.2020 to 02.2021 (9 months)
Мережа магазинів будівельних матеріалів "Прораб", Одеса (Роздрібна торгівля)

Функціонал:
Скан прибуткових накладних та прикріплення його до документів у базі 1С;
Внесення контрагентів у 1С;
Заповнення подорожніх листів у 1С;
Звіряння еквайрингів з банку та списання комісії банку в базі 1С;
Ведення зошитів ФОП у 1С та у паперовому вигляді;
Створення довіреностей на отримання товару;
Заповнення оригіналів договорів та внесення реквізитів;
Ведення табелів обліку робочого часу;
Постановка завдань у CRM (БІ24);
Організація корпоративних заходів компанії;
Забезпечення офісу всім необхідним.

Секретар/помічник начальника вокзалу

from 12.2018 to 03.2020 (1 year 3 months)
Залізничний вокзал Одеса - Головна, Одеса (Транспорт, логістика)

Секретаріат та діловодство. Реєстрація вхідних/вихідних документів. Курування роботи підрозділів, щодо своєчасного виконання розпоряджень керівництва.

Помічник керівника

from 05.2018 to 11.2018 (6 months)
ПП "МАРМАРА - В", Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)

Функціонал: організація робочого дня керівника, управління персоналом, переговори із замовниками, укладання договорів, вирішення організаційних моментів у роботі підприємства.

Провідний спеціаліст з методів розширення ринку збуту

from 05.2015 to 05.2016 (1 year)
Дитячий Табір Оздоровлення та Відпочинку "КІПАРІС", Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціонал: курування сайту табору; телефонні переговори та спілкування з постачальниками та замовниками; робота з документами: вхідні, вихідні; підготовка пакету документів для відкриття табору; підготовка пакету документів для укладання договорів; організація зустрічі гостей керівника; супровід керівника на семінари та виставки щодо профілю роботи.
Досягнення: успішна реалізація та 100% завантаження табору.

Адміністратор СПА

from 05.2014 to 05.2015 (1 year)
Парк-готель "Porto Mare" 4*, Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціонал: доброзичлива зустріч гостей СПА; екскурсія СПА з метою ознайомити гостя з послугами, що надаються, реєстрація на процедури; координація роботи спеціалістів.

Адміністратор ресторану

from 04.2013 to 05.2014 (1 year 1 month)
Санаторно-курортний комплекс "Golden" ("Золотий колос"), Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціонал: доброзичлива зустріч гостей; вирішення у позитивному ключі спірних питань та можливих претензій гостей; контроль роботи шведської лінії; контроль за виконанням обов'язків офіціантами.
Досягнення: досвід керування персоналом від 15 осіб.

Приватний підприємець

from 05.1998 to 05.2010 (12 years)
Приватний підприємець, Олешки (Роздрібна торгівля)

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • User 1C
  • Высокая самоорганизация
  • Ответственность
  • Пунктуальность
  • Деловая переписка
  • Контроль документооборота
  • Внимательность к деталям
  • Коммуникабельность
  • Обучаемость
  • Ведение CRM
  • Обеспечение жизнедеятельности офиса

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Маю практичні навички у спілкуванні з людьми;
- грамотне мовлення та правопис (українська/російська мова), гарна дикція;
- досвід управління персоналом від 15 осіб;
- вмію планувати робочий час та розставляти пріоритети у вирішенні поточних завдань;
- знайома з принципами ділового етикету;
- Маю досвід у веденні та структуризації документообігу;
– Маю досвід організації корпоративних заходів компанії.
Особисті якості:
Відповідальність, старанність, пунктуальність.
Вміння швидко навчатися та запам'ятовувати нову інформацію, переконувати та домовлятися.
Мій талант – комунікації.
Гострий розум, широкий світогляд, великий словниковий запас, певна емпатія.
Можливо, з мене вийшов би добрий переговірник.
Навести порядок у документообігу та створити структуру – це моє.
Готова розглянути пропозиції в тих сферах професійної реалізації, в яких я ще не спробувала себе. Навчаюся швидко, якщо бачу потенціал кар'єрного та фінансового зростання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: