• PRO

Ганна

Менеджер, фінансист, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер 1С

from 02.2023 to now (1 year 7 months)
Citex, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
Ведення обліку бази даних 1С:
- Рознесення банківських виписок відповідно до контрагентів та договорів;
- Вивантаження та надання звітів відповідно до запитів керівництва;
- Створення шаблонів документів;
- Створення та проведення заявок; проведення всіх необхідних дій для автоматизації подальшого процесу;
- Розрахунок даних згідно умов договору;
- Загрузка прайсів та умов продажу.

Бухгалтер, фінансист

from 09.2022 to 02.2023 (5 months)
ЖК "Світлопарк", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов'язки:
- Підготовка та надання рахунків на оплату, надання звірок по платежах, консультація з приводу оплат, прорахунки на дострокове погашення тощо.
- Допомога в вирішенні спірних питань при оплатах з бухгалтерією, банками, підготовка заяв для зарахування оплат;
- Підготовка заяв, довідок для інвесторів. Контроль їх підписання та отримання оригіналів.
- Ведення звіту по продажам (заповнення даних про нові продажі, всі оплати по розстрочці і дані інвестора та об'єкта).
- Рознесення платежів з наданих виписок.
- Підготовка перерахунку для тих, хто виплатив розстрочку, з урахуванням обмірів БТІ.
- Підготовка реєстрів на повернення коштів: повернення коштів після обмірів БТІ, повернення коштів після Розірвання, повернення коштів помилково сплачених.
- Підготовка стандартних звітів для фінансистів та бухгалтерії.

Менеджер з організації консультативних послуг

from 04.2018 to 03.2022 (3 years 11 months)
ТОВ "Укрборг", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення переговорів з клієнтами, банками, адвокатами, нотаріусами, БТІ, державними та приватними виконавцями, незалежними оцінщиками, аудиторами. Досвід роботи з органами державної влади;
- проведення тендерів;
- висока якість роботи з документами, їх підготовка та передача для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно;
- підготовка та проведення угод (нотаріальні та/або прості письмові);
- надання заключення оціночної вартості нерухомого майна;
- замовлення, розробка та внесення змін до технічної документації об'єктів нерухомості;
- замовлення оцінок СОД;
- зняття або накладення заборон в Державному реєстрі речових прав;
- контроль отримання договорів/рахунків/актів, внесення рахунків на оплату в 1С Підприємство;
- ведення звітності в Excel (формування реєстру для звіту, формування зведених таблиць, графіків; формули та фунція vpr);
- пошук підрядників для вирішення питань різного виду складності;
- відправка кореспонденції (великий пул листів: підготовка реєстру на відправку в Excel, узгодження шаблона листа з юридичним відділом, злиття даних з Excel з шаблоном Word, друк та відправка);
- внесення результату роботи до програмного забезбечення.

Керівник відділу реєстрації права власності на нерухоме майно

from 02.2016 to 04.2018 (2 years 2 months)
ТОВ «Укрборг», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- підготовка документів та реєстрація права власності майна;
- передача в іпотеку кейсів;
- зняття/накладення заборони в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- комунікація з підрядниками (замовлення оцінок, техпаспорти, витяги із ДЗК тощо);
- робота з нотаріусами з надання різних послуг;
- налаштування процесів в колективі;
- ведення звітності в Excel;
- робота з великими об‘ємами інформації;
- виконання інших задач керівництва по пріорітетності.

Заступник керівника відділу заставного департаменту

from 03.2013 to 02.2016 (2 years 11 months)
ТОВ «Укрборг», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення звітності в Excel;
- контроль роботи працівників: організаційні питання, виконання поставлених планів;
- допомога в організації відряджень;
- внесення результатів роботи в програмне забезпечення.

Провідний спеціаліст із роботи з проблемною заборгованістю

from 02.2012 to 03.2013 (1 year 1 month)
ТОВ "Схід Фінанс Груп", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;
- виконання поставлених планів;
- внесення інформації до програмного забезпечення.

Фахівець із роботи з проблемною заборгованістю

from 03.2011 to 01.2012 (10 months)
ТОВ "Укрборг", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення звітності в Excel;
- робота з різними базами даних;
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;

- виконання поставлених планів.

Спеціаліст по роботі з вхідними зверненнями

from 09.2010 to 03.2011 (6 months)
Фінансове агентство зі збору платежів, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- прийом вхідних дзвінків та корепонденції;
- ведення звітності;
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;
- внесення даних до програмного забезпечення.

Education

Національний університет харчових технологій

Факультет інженерної механіки та пакувальної техніки, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Email
  • Opera
  • Outlook Express
  • Google Chrome
  • Робота в команді
  • Google
  • Express
  • Високий рівень тайм менеджменту

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Ціль:
Влаштуватись на цікаву роботу з гідною оплатою та перспективою кар’єрного росту.

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, легко навчаюсь, маю організаторські здібності, вмію працювати в колективі, комунікабельна.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: