Resume from May 15, 2023 PRO

Аліна

Директор ресторану, управляючий, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
29 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник

from 11.2021 to 01.2022 (2 months)
Copper Dog Bar, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Запуск нового бару з нуля, що включає:
-участь у вирішенні проблемних питань пов'язаних із закінченням ремонтних робіт
-підготовка приміщень до відкриття (клінг, декор)
-закупівля необхідного обладнання, посуду, елементів декору
-формування команди персоналу
-первинне навчання персоналу
-укладання договорів з постачальниками (продукти харчування, алкогольні та безалкогольні напої)
-домовленості для подальшого налаштування і встановлення мобільного зв'язку, інтернету, охоронної та пожежної сигналізації
-складання плану первинної реклами з командою маркетологів (СMМ, Google Business, Trip Advisor)
-проведення переговорів з блогерами та видавцями для майбутньої співпраці
-участь у розробці та дизайні форми для персоналу
-розробка меню
-створення прогнозованого бюджету на перші 3 місяці роботи
-створення прогнозованого фонду заробітної плати на перший місяць роботи

Директор

from 05.2020 to 11.2021 (1 year 6 months)
Ресторан «Самогонка Траторія», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття нового ресторану. Участь у всіх сферах підготовки до відкриття:
-створення меню
-формування команди персоналу, навчання персоналу
-укладання договорів з постачальниками (продукти харчування, алкогольні та безалкогольні напої, господарські товари, товари першої необхідності)
-підготовка приміщень ресторану до відкриття, закупівля необхідного обаднання та посуду
-первинна реклама перед відкриттям, стратегія зацікавлення потенційних гостей
-розробка енергогомічних планувальних рішень
- розробка та опрацювання трафіків відвідувачів та персоналу ресторану
-пошив форми персогалу
-підготовка необхідної документації до відкриття

Робота на посаді директора, яка включає:
-оплату постачальників (готівка, перерахунок)
-оплата та контроль комунальних платежів
-бюджетування, прогноз та досягнення поставлених цілей
-касова звітність: готівка, безготівка
-ведення касової дисципліни
-контроль персоналу, зацікавленість у роботі, мотивація
-розрахунок і нарахування заробітної плати
-оптимізація витрат:продукти, барний товар, господарські товари
-прийняття участі в рекламі на просуванні ресторану, організації тематичних івентів
-підбір персоналу, аналіз роботи
-кадрова дисципліна (ведення документації)
-пожежна безпека (ведення документації)
-охорона праці (ведення документації)
-максимальне охоплення всіх сфер роботи ресторану для ефективної та злагодженої роботи, яка приноситиме плідні результати.

Помічник бухгалтера; економіст

from 03.2019 to 04.2020 (1 year 1 month)
ТзОВ «Технології розваг» ресторан «Ferenc», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з прихідною документацією в 1с: внесення прихідних накладних, списань по барному товару та господарських товарах
Співпраця з постачальниками
Контроль господарських витрат
Прийняття участі у бюджетуванні
Ведення, інвентаризація міні барів; аналіз міні барів: підрахунок приходів та продаж, розрахунок кінцевої собівартості

Адміністратор

from 02.2019 to 05.2020 (1 year 3 months)
Hotel&restaurant Ferenc, Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з персоналом, яка включає:
-організація збалансованої роботи ресторану для виконання поставлених цілей та завдань; -навчання персоналу (тренінги, тематичні ігри, перегляд фільмів та роликів);
-контроль за виконанням поставлених завдань;
-контроль та планування робочого часу персоналу, збалансування робочого графіку;
-мотивування за допомогою премій та заохочень в роботі (наприклад безкоштовні гастро і винні тренінги з відомими шефами та сомельє);
-делегування повноважень, які не несуть за собою матеріальної відповідальності та відповідають по функціоналу займаній посаді;
-аналіз роботи кожної ланки персоналу, при потребі допомога у труднощах, які виникають під час роботи;
- фітбеки по роботі окремо кожного працівника особисто (надання порад для покращення якості роботи);
- допомога у всьому, що стосується роботи на ресторані, зокрема обслуговування гостей, прибирання, заміщення будь-якого працівника залу, за потреби;
-планування цілей та завдань, які персонал має виконати на протязі певного періоду (виконання поставленого плану по ресторану, збільшення продаж, збільшення кількості гостей, покращення якості обслуговування);
- регулювання роботи персоналу задля уникнення дизбалансу у функціонуванні ресторану.
Контроль роботи персоналу, допомога у вирішенні критичних питань та ситуацій
Робота з документацією
Проведення співбесід
Розробка меню, алкогольних та винних карт
Проведення інвентаризацій, їх аналіз
Заміщення офіціанта/бармена при потребі
Аналіз робочого часу працівників

Адміністратор (в 2015 році починала роботу в компанії як офіціант)

from 07.2015 to 11.2018 (3 years 4 months)
Холдинг Емоцій Фест (Криївка), Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Користування програмою 1С на середньому рівні.

Робота з накладними.

Інвентаризація: обрахунок та аналіз.

Робота з персоналом.

Education

Національний Університет "Львівська Політехніка"

Бакалавр з туризму; магістр економіка довкілля і природних ресурсів, Львів
Higher, from 2012 to 2017 (5 years 3 months)

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК Помічник бухгалтера

Language proficiencies

  • English — average
  • German — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: